Guest Benz

4 Juli 2009

104 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Benz.

Jeg er helt vild med dine sko, som du har indsat billede af i en anden tråd.

Må jeg spørge hvor du har fundet dem og hvad prisen er på dem?

Jeg synes det ligner ivory farve, kan det passe??

Jeg synes de er skøøøøøøøøne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Benz.

Jeg er helt vild med dine sko, som du har indsat billede af i en anden tråd.

Må jeg spørge hvor du har fundet dem og hvad prisen er på dem?

Jeg synes det ligner ivory farve, kan det passe??

Jeg synes de er skøøøøøøøøne :cheerleader3:

Hej Tanja, Jeg har lige svaret i den anden tråd :) har ikke været på BK et par dage, så jeg er lidt bagud :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så har visakortet igen været i brug på Ebay ( jeg ææælsker det sted :thumbsupsmileyanim: )

Jeg har købt to par sko:

29dxwde.jpg

2s9vo03.jpg

Så har jeg købt selvklæbende blå rhinsten til at skrive vores initialer under mine sko ( kan ikke huske hvem jeg har stjålet ideen fra, men syntes den var sååå sød)

- har også købt dem i en hjerteudgave, men syntes de bliver for store

241nzpf.jpg

Fra endnu en herinde har jeg stjålet ideen med floating lights - det er plastik ringe med en væge i som man lægger oven på f.eks en vase med pynt i, blomster,sten eller lign. så lægger man et tyndt lag alm. madolie øverst og så brænder vægen ellers som et alm. sterinlys. Det der er fedt ved disse er at vi jo skal holde havefest med en masse børn, og nu behøver jeg ikke bekymre mig om at de vælter bloklys eller glas med lampeolie.

2qitgzo.jpg

og så har jeg købt en Burberry skjorte til sønnen, han bliver bare så fin :cheerleader3:

6dyeeu.jpg

nåå ja og så har vi købt ringe, helt glatte enkle guldringe.... glæder mig bare sååå meget til at få min på :cheerleader3:

- tak til alle jeg har "stjålet" ideer fra :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke meget du har fået købt ;)

hvad skulle man gøre uden ebay;)

kan jeg ikke få et link til de flyde lyd, sys det er en super ide ;) men kan ikke finde dem der inde

knuser

He he der står ihvertfald Ebay ud for rigtig mange poster på min bankudskrift ! :thumbsupsmileyanim:

Det kan du tro du kan, jeg har købt dem her.De hedder " 20 clear floats for Wedding magical floating candles" og vægerne hedder "50 wicks for aromaglow magical floating water candles "

Vi har faktisk allerede brugt en hel del af vægerne ude på terressen om aftenen - men jeg købte heldigvis også 200 stk + 40 plastikskiver så der er rigeligt !

Jeg læste om din kjole - det er jeg bare såå ked af, håber virkelig at du finde en anden som giver dig et stort sus i maven :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sikke meget du har fået købt ;)

hvad skulle man gøre uden ebay;)

kan jeg ikke få et link til de flyde lyd, sys det er en super ide ;) men kan ikke finde dem der inde

knuser

He he der står ihvertfald Ebay ud for rigtig mange poster på min bankudskrift ! :thumbsupsmileyanim:

Det kan du tro du kan, jeg har købt dem her.De hedder " 20 clear floats for Wedding magical floating candles" og vægerne hedder "50 wicks for aromaglow magical floating water candles "

Vi har faktisk allerede brugt en hel del af vægerne ude på terressen om aftenen - men jeg købte heldigvis også 200 stk + 40 plastikskiver så der er rigeligt !

Jeg læste om din kjole - det er jeg bare såå ked af, håber virkelig at du finde en anden som giver dig et stort sus i maven :cheerleader3:

tusind tak, de er bare så flotte ;)

tak, var også bare såå ked af det lørdag og søndag, men idag er jeg på toppen, glæder mig såå meget til kjoleprøvning ;) men mange tak for krammet

0

Del dette indlæg

Dejligt at tingene skrider frem hos en anden "Herlev" brud. Har vist aldrig sagt at jeg oprindelig også er fra Herlev, men altså nu bor i Aalborg.

Og ja Ebay er bestemt vores ven :thumbsupsmileyanim: Jeg har stadig optur over mine tylcirkler ;)

Klem Lena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at tingene skrider frem hos en anden "Herlev" brud. Har vist aldrig sagt at jeg oprindelig også er fra Herlev, men altså nu bor i Aalborg.

Og ja Ebay er bestemt vores ven :thumbsupsmileyanim: Jeg har stadig optur over mine tylcirkler ;)

Klem Lena

Tusind tak - selv om jeg nu ikke bor i Herlev men i Gladsaxe, vores postnummer er bare Herlev ( tro mig det forvirre alle !!!. )

Uhhh kan godt forstå din optur, det er bare superflotte kjoler du har fået, og hvor er det fedt at den sidste er lige som du vil have den :cheerleader3: - syntes boleroen er suværen flot og giver både dig og kjole det sidste pift af noget specielt !.

Ææælsker Ebay, har lige købt legetøj til sønnen, hans farvorit ( Thomas tog) til en 4 del af prisen i DK, selv med fragt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der lige et par ting mere der er på plads, nu nærmer tiden sig jo også :cowsleep: syntes bare den sidste måned er gået sindsyg stærkt !

- Tøj til gommen - købt og er nu hos skrædderen for at blive rettet lidt.

- sko til gommen - købt lækre sorte sko str. 50, eller flodpramme som jeg så yndigt kalder dem

- sokker med indbygget klippelinie røg i samme omgang ned i kurven.

-så har jeg købt duge + ølgals til dekorationer af Jannie herinde - tusind tak !

- jeg har fundet en frisør der kan og vil sætte mit hår, min anden frisør er nemlig sprunget fra :balloons:

-vi har endelig gennemskuet hvilket rød/hvid og mousserende vin vi vil have - svær opgave !, nu skal det bare indkøbes.

- der er lånt to ekstra køleskabe til teltet

- der er organiseret musik, min bedre halvdels onkel er lydmand og medbringer hans anlæg :carrot:

- der er bestilt tyl i lange baner til pynt af teltet

- vi er endelig nået frem til hvilken bryllupskage vi skal have, det bliver en jordbærkage ( måske i hjerteform, som en eller anden herinde også havde) og så overvejer jeg om man skulle lave to, som bare har hindbær og blåbær på toppen. Derudover er jeg blevet enig med mig selv om at jeg vil lave hjemmelavet is til dessert, så det begynder jeg på i næste uge - så er det gjort.

- vi har endelig fundet en til at passe og skærer grissebassen ud, var ved at blive desperat - har jo været så dum at inviterer alle som jeg kender der kan skære i sådan en fætter med som gæst - men det viser sig at en af min svigermors bedste veninder oprindelig er uddannet slagter så hun har meldt sig, jeg er mere end lettet ! :thumbsupsmileyanim:

-jeg har fået købt silicone indlæg til mine højhælede så nu er jeg begyndt at gå dem til.

- og så har jeg fået oasiskugler hjem fra England, så jeg kan lave disse:

2450j0g.jpg

20p4s3n.jpg

9jq1l0.jpg

så nu kan jeg sætte en masse dejlige krydser i min planlægningsbog :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Redigeret af Benz
0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er de STORE blomster nogen bare få smukke - er det sådan nogle du skal lave?

Og dejligt som tingene flasker sig :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også helt vild med dem, jeg har i sinde at lave de helt store også, men det bliver på hønsenet ( vi har lavet forsøg med det og det fungere fint. Jeg har købt oasiskugler i 3 str. 9-16-30 cm i dia. så der skal dælme nogle blomster til !!!

jep, jeg er også vildt glad i dag, nu kører det lidt igen, syntes det har stået stille lidt.. og der er jo kun lidt over en måned igen :thumbsupsmileyanim:

- nåhh ja vi har også fået lavet en aftale med præsten, vi skal op til hende på torsdag 8 dage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)

Ihhh jeg elsker altså vores venner :boohoo: Havde besøg af min veninde igår, og ved gud om hun ikke meddelte at hun ville sponsorere bilen ( eller karet, hvis sådan en kan findes med kort varsel) til og fra kirken.... ved slet ikke hvad jeg skal sige til det, hun er en af vores bedste venner og en MEGET stor del af vores familie, men jeg syntes stadig det er en vild gave ( hun har forresten allerede givet os bryllupsgave, sammen med en anden ven har vi fået et klatretårn i haven )

Oven i hatten meddeler hun så at hendes forældre gerne vil give os bryllupskagen, og at hun have en prøvekage med som vi kunne smage. Det skal her siges at hendes forældre er lidt reservebedsteforældre til vores søn, og vi ser hinanden så ofte som muligt.... sååå nu "slipper" jeg for selv at lave kage + jeg er så priviligeret at jeg får min kage lavet i nordjylland hvor hendes forældre bor og transporteret til Kbh ( i frossen tilstand)- det er da fine forhold :cheerleader3:

ps. forresten smagte prøvekagen guddommeligt :yeah:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

Ihhh jeg elsker altså vores venner :cheerleader3: Havde besøg af min veninde igår, og ved gud om hun ikke meddelte at hun ville sponsorere bilen ( eller karet, hvis sådan en kan findes med kort varsel) til og fra kirken.... ved slet ikke hvad jeg skal sige til det, hun er en af vores bedste venner og en MEGET stor del af vores familie, men jeg syntes stadig det er en vild gave ( hun har forresten allerede givet os bryllupsgave, sammen med en anden ven har vi fået et klatretårn i haven )

Oven i hatten meddeler hun så at hendes forældre gerne vil give os bryllupskagen, og at hun have en prøvekage med som vi kunne smage. Det skal her siges at hendes forældre er lidt reservebedsteforældre til vores søn, og vi ser hinanden så ofte som muligt.... sååå nu "slipper" jeg for selv at lave kage + jeg er så priviligeret at jeg får min kage lavet i nordjylland hvor hendes forældre bor og transporteret til Kbh ( i frossen tilstand)- det er da fine forhold :balloons:

Det er da fantastiske nyheder, alle sammen. Hun er absolut guld værd og skønt, at du ikke skal tænke på arm, ryg eller fingersmerter pga. bageriet :):boohoo:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

Ihhh jeg elsker altså vores venner :cheerleader3: Havde besøg af min veninde igår, og ved gud om hun ikke meddelte at hun ville sponsorere bilen ( eller karet, hvis sådan en kan findes med kort varsel) til og fra kirken.... ved slet ikke hvad jeg skal sige til det, hun er en af vores bedste venner og en MEGET stor del af vores familie, men jeg syntes stadig det er en vild gave ( hun har forresten allerede givet os bryllupsgave, sammen med en anden ven har vi fået et klatretårn i haven )

Oven i hatten meddeler hun så at hendes forældre gerne vil give os bryllupskagen, og at hun have en prøvekage med som vi kunne smage. Det skal her siges at hendes forældre er lidt reservebedsteforældre til vores søn, og vi ser hinanden så ofte som muligt.... sååå nu "slipper" jeg for selv at lave kage + jeg er så priviligeret at jeg får min kage lavet i nordjylland hvor hendes forældre bor og transporteret til Kbh ( i frossen tilstand)- det er da fine forhold :balloons:

Det er da fantastiske nyheder, alle sammen. Hun er absolut guld værd og skønt, at du ikke skal tænke på arm, ryg eller fingersmerter pga. bageriet :):boohoo:

Nemlig, får dem jo nok alligevel men nu er der en større ting jeg ikke skal bekymre mig om :carrot: Hvordan går det med dine smerter ? :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har forresten også købt halskæde -øreringene følger med, men dem er jeg ikke så vild med.

vr4myv.jpg

Du kan bare bruge nogle andre øreringe til i stedet for. Dem på billedet er lidt store og halskæden er flot nok til at stå alene og behøver ikke store øreringe, til at gå med

0

Del dette indlæg

[quote name='Pernille §:cheerleader3:

Du kan bare bruge nogle andre øreringe til i stedet for. Dem på billedet er lidt store og halskæden er flot nok til at stå alene og behøver ikke store øreringe, til at gå med

har hele tiden planlagt at have andre øreringe på - se nedenstående billed ( beklager har ikke et billed af dem uden jeg er med på :) ) skal lige have prøvet kæden sammen med kjolen for at se om den er for vild eller om det er ok - har jo bådudskæring på kjolen så der er en f... masse bar hud :boohoo:

2bnoqr.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer