Guest Benz

4 Juli 2009

104 indlæg i dette emne

Så må jeg hellere til det, det ville jo være noget lettere hvis man har alle trådene samlet her, frem for oppe i hoved ( hvor de i den grad er ved at være filtret :) )

Der vil komme flere emner på efterhånden som jeg kommer i tanke om dem, eller får dem produceret.

Har endelig fået bestemt at farverne er dyb lilla, dyb rød, hot pink og orange - se evt. her

Kirken: Gladsaxe Kirke

Feststed: I et stort telt i vores have, vi har lånt et 7x9 m. telt - vi er endt på en gæsteliste på 56 personer

Fotograf: Vi er så heldige at have to venner som er fotografer, som vil lege paparazzi hele dagen for os.

Transport: Min bedste ven skal følge mig op af gulvet ( begge mine forældre er døde) og han bliver også vores chauffør frem og tilbage i hans bil.

Brudekjole og tilbehør:Min brudekjole : <a href="http://***IKKE TILLADT***/product.php?productid=3121&cat=353&page=1" target="_blank">her</a> , så kom den endelig hjem, se her

Slør: her

Sko: her

Korset: her

Diadem/hårpynt: her

Noget gammel og noget blåt: Jeg har arvet et par blå diamantøreringe efter Kims mormor, den ene vil jeg så sy fast i min kjole som det gamle og det blå ( og så deltager Kims elskede og savnede mormor også lidt i vores bryllup :pokey: )

Taske:her

Brudedrengetøj: ( min søn på 3 år):lyse lærredsbukser og en Burberryskjorte, her

Gommens tøj:

Ringe: ved bare at det skal være helt enkle glatte guldringe - er købt

Brudebuket: Bliver bundet af min svigermors veninde, der er blomsterbinder. Jeg skal bare sige hvilke blomster/farver/form jeg vil have - hvilket er svært nok i sig selv :shooter:se evt. her

Bordkort/gave til gæster: Min svigermor og jeg er ved at male fyrfadsstager med navn på, som så skal stå ved hver plads, folk kan så tage deres med hjem bagefter. Vi gjorde det samme ( bare med vandglas) til vores barnedåb, og det var et stort hit. Skal nok sætte billeder på når vi har fået brændt de første.

Monogram:

Invitation - prototype:her

Endelig invitation: her

Bånd: : Fra personligebånd

Toiletkurve:

Beskæftigelsesposer til børnene:

Kagetop: her

Dekoration:

Har købt kunstige blomster i Kina til at pynte tyllen i loftet med, se her

Så har jeg plantet et hav af spande til med blomster, se her

Sæbebobler til bordene: her

Mad:

Så kommer der nok en masse om mad, da jeg skal lave det hele selv ( er kok af uddannelse) + hvad der er af problemer/dilemmaer omkring dette. Skal også selv lave min bryllupskage.

Så er pattegris og grill bestilt: her

To do list:

Nyttige links:

Diverse links, som er fundet/ givet til mig på min vej :rolleyes:

Selskabslokaleoversigt: her

Salmer: her

Kreative varer: her

Puhh bliver helt svedt ved alle de ting der skal nåes og laves inden den 4 Juli, som ikke kun er min bryllupsdag, men også Kim´s 40 års fødselsdag ( så mener han nemlig at han kan huske hans bryllupsdag :sm: )

Redigeret af Benz
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :d

Velkommen til BK og tillykke med din planlægningstråd og dit forestående bryllup :pokey:

Du kan finde lidt forskellige monogrammer med B & K HER

Håber du får en masse glæde ud af være herinde - :rolleyes:

Knus fra Dorthe

Tusind tak :)

Og tak for linket, desværre kan jeg ikke rigtig "stjæle" nogen af dem, da de sidder samlet... hmmm må lige lege lidt.

Det er jeg sikker på jeg gør, har allerede fundet en masse ting "jeg må eje", som jeg slet ikke var klar over fandtes :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:shooter:+lig velkommen til med din egen tråd :pokey:

Det bliver spændende og læse med. Sikke en masse dog du skal have styr på - når det er dog selv der står for maden mv. Hvor sejt!

Tusind tak :rolleyes:

Er selv lidt overrasket over hvor mange ting jeg har fundet ud af, og min bedre halvdel friede endda først til mig den 25 dec. og så fandt vi ud af et par dage senere at vi ville giftes på hans 40 års fødselsdag... men på den anden side så er 5 måneder jo også kooort tid når man skal samle så mange tråde :)

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med din helt egen tråd, glæder mig til at se hvad I finder på :)

Vi har både kjole (***IKKE TILLADT***) og Gladsaxe kirke tilfælles!

Tak :pokey:

Lad mig gætte vi bor i nærheden af hinanden :rolleyes:

Jeg tror faktisk at det var gennem en af dine tråde jeg opdagede ***IKKE TILLADT***, må jeg have lov at sige tak ! - det har så spredt sig lidt herhjemme - 3 af mine veninder har bestilt selskabskjoler dernede nu :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja velkommen hertil :cheerleader3:

Glæder mig til at følge jeres planlægning, vi selv har halvandet år til den store dag....

Tusind tak :thumbsupsmileyanim:

Det er lige før jeg gerne ville have så lang tid til at planlægge i - men på den anden side så tror jeg at jeg ville komme til at bruge endnu flere penge på alle de søde og sjove ting man finder ( blandt andet herinde :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja velkommen hertil :cheerleader3:

Glæder mig til at følge jeres planlægning, vi selv har halvandet år til den store dag....

Tusind tak :thumbsupsmileyanim:

Det er lige før jeg gerne ville have så lang tid til at planlægge i - men på den anden side så tror jeg at jeg ville komme til at bruge endnu flere penge på alle de søde og sjove ting man finder ( blandt andet herinde :cheerleader3: )

Ja, det er lidt farligt at have så lang tid, men forberedlserne er nu også sat lidt i bero, indtil mine eksamner er overstået :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til BK :cheerleader3:

Har svaret på sit spørgsmål om mit diadem i min tråd :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for hjælpen :cheerleader3:

Diademet er nu købt i både guld og sølv på Ebay :cheerleader3: ( snak om ikke at kunne bestemme sig ! )

34eda9u.jpg

x6k83o.jpg

Ikke helt magen til mit, men HVOR ER DET FLOT!!!!!

Jeg synes den i guld er flottest, men skal du have sølvsmykker på er den i sølv nok bedst :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til BK :cheerleader3:

Har svaret på sit spørgsmål om mit diadem i min tråd :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for hjælpen :denmarkflag:

Diademet er nu købt i både guld og sølv på Ebay :cheerleader3: ( snak om ikke at kunne bestemme sig ! )

34eda9u.jpg

x6k83o.jpg

Ikke helt magen til mit, men HVOR ER DET FLOT!!!!!

Jeg synes den i guld er flottest, men skal du have sølvsmykker på er den i sølv nok bedst :cheerleader3:

Nej det er ikke 100 % magen til, men næsten :denmarkflag: Jeg er også mest til guldet, men da jeg fik sølvdelen med for 11 kr måtte jeg bare have den :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Og jeg har endelig bestemt mig til hvilke farver vi skal kører med ... dyb lilla, dyb rød, hot pink og orange - da det jo er i Juli måned.

Da min svigermors veninde skal binde min brudebuket har jeg faktisk også fundet "modellen" for hvilke blomster jeg vil have i - sådan ca. altså - og det er derfra jeg har valgt farverne til brylluppet.

Herfra.

mmvjoo.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer