Guest Benz

4 Juli 2009

104 indlæg i dette emne

Har også købt hvide chokoladehjerter,der er farvede pink til pynt på enten kagen ( som bort forneden), eller også skriver jeg initialer på dem allesammen og lægger dem til kaffen.

2eeybs4.jpg

Har du et link til sælger? Vi skal nemlig selv bage vores kager 8miffins) og jeg vil gerne pynte dem med hjerter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og godmorgen,

Jeg har vist ikke ønsket dig tillykke med det forestående bryllup, ligesom jeg heller ikke har sagt velkommen til BK. Du er jo allerede super godt i gang...og hvilken kreativitet, du har...gisp.....men resultatet skal nok blive godt.

Lader til at du re godt på vej med alle planerne.. Har du evt. nogle billeder med inspiration til pynt? Du nævnte, at du skal have rosa blomster i hæng fra loft...er nysgerrig så du må hjertens gerne sætte nogle billeder ind... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej og godmorgen,

Jeg har vist ikke ønsket dig tillykke med det forestående bryllup, ligesom jeg heller ikke har sagt velkommen til BK. Du er jo allerede super godt i gang...og hvilken kreativitet, du har...gisp.....men resultatet skal nok blive godt.

Lader til at du re godt på vej med alle planerne.. Har du evt. nogle billeder med inspiration til pynt? Du nævnte, at du skal have rosa blomster i hæng fra loft...er nysgerrig så du må hjertens gerne sætte nogle billeder ind... :7himmel:

Tusind tak - ja der sker lidt, men selv om der et eller andet sted er lææænge til, så er der jo reelt kort tid hvis man vil have ting hjem fra rundt om i verden ( Ebay er farlig :griner:- )

Jeg har ikke nogle billeder, men har planer om at hænge lysnet op i hele telt loftet ( har lånt alle naboernes fra jul, de er heldigvis allesammen samme farve :cheerleader3: ), som en "stjernehimmel" og vil så pynte omkring dem så man ikke kan se ledninger mm. og ned i hjørnerne. Stoffet skal så pyntes med blomsterne,der passer i farverne til de ægte der skal stå på bordene.

Jeg har også scoret en ordentlig stavl spande ( tror der er 30) hos min lokale købmand ( dem de har afskårne blomster i) som så er blevet plantet til med ærteblomster og løvemund i samme farver, de første med en troldegren i midten som de kan kravle op af. Disse bliver så sat overalt i haven + telt, nogle af dem også med lyskæder i, så vi kan se lidt som aftenen skrider frem :cheerleader3: Skal nok sætte billeder herind, hvis jeg falder over noget der ligner det jeg har gang i.

Lige nu overvejer jeg om troldegrenene skal spraymales guld så de passer til farvetemaet - mørk lilla, mørk pink, dyb orange og guld - men det finder jeg nok ud af :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov hov hov.. hvordan har jeg dog kunne overse din tråd..

Det er nogle rigtig fine ting du har fået ja både lavet og købt.. er helt vild med din invitation..

Og glæder mig til at se dig i din kjole i aften.. nu kan hende veninde godt tage at komme så vi kan se..

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået plantet en del af de spande der skal dekorere telt + haven + terressen til, indtilvidre er der 25 spande med ærteblomster, løvemund,lupiner og valmuer i de farver vi bruger - ialt 7000 frø er blevet plantet, er spændt på hvor mange der kommer ud af det i sidste ende :thumbsupsmileyanim:

ftljtc.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og godmorgen,

Lader til at du re godt på vej med alle planerne.. Har du evt. nogle billeder med inspiration til pynt? Du nævnte, at du skal have rosa blomster i hæng fra loft...er nysgerrig så du må hjertens gerne sætte nogle billeder ind... :cheerleader3:

Tusind tak - ja der sker lidt, men selv om der et eller andet sted er lææænge til, så er der jo reelt kort tid hvis man vil have ting hjem fra rundt om i verden ( Ebay er farlig :cheerleader3: )

Jeg har ikke nogle billeder, men har planer om at hænge lysnet op i hele telt loftet ( har lånt alle naboernes fra jul, de er heldigvis allesammen samme farve :thumbsupsmileyanim: ), som en "stjernehimmel" og vil så pynte omkring dem så man ikke kan se ledninger mm. og ned i hjørnerne. Stoffet skal så pyntes med blomsterne,der passer i farverne til de ægte der skal stå på bordene.

Jeg har også scoret en ordentlig stavl spande ( tror der er 30) hos min lokale købmand ( dem de har afskårne blomster i) som så er blevet plantet til med ærteblomster og løvemund i samme farver, de første med en troldegren i midten som de kan kravle op af. Disse bliver så sat overalt i haven + telt, nogle af dem også med lyskæder i, så vi kan se lidt som aftenen skrider frem :loveboard: Skal nok sætte billeder herind, hvis jeg falder over noget der ligner det jeg har gang i.

Lige nu overvejer jeg om troldegrenene skal spraymales guld så de passer til farvetemaet - mørk lilla, mørk pink, dyb orange og guld - men det finder jeg nok ud af :cheerleader3:

Altså - er stadig meget imponeret. Da jeg lige læste din tråd igen, fik jeg selv helt lyst til at sætte et telt op i haven....men vores have har desværre ikke (trods den store størrelse) facon til at der kan stå et telt. Nu er vores bryllup også mere eller mindre planlagt...så det er nok for sent at ændre det. :cheerleader3:

Men vores skal nu nok også blive et fint bryllup!!

Stort og flot arbejde med de beplantninger...må jeg nok sige. Der sker ting... Glæder mig til at se resultatet!!! Lyder lækkert med troldegrenene - hvilken farve, de skal sprayes i, ved du nok bedst selv, men hvis der er guld i temaet, vil det da være en ganske god tråd...

0

Del dette indlæg

Hej og godmorgen,

Tusind tak - ja der sker lidt, men selv om der et eller andet sted er lææænge til, så er der jo reelt kort tid hvis man vil have ting hjem fra rundt om i verden ( Ebay er farlig :balloon: )

Jeg har ikke nogle billeder, men har planer om at hænge lysnet op i hele telt loftet ( har lånt alle naboernes fra jul, de er heldigvis allesammen samme farve :thumbsupsmileyanim: ), som en "stjernehimmel" og vil så pynte omkring dem så man ikke kan se ledninger mm. og ned i hjørnerne. Stoffet skal så pyntes med blomsterne,der passer i farverne til de ægte der skal stå på bordene.

Jeg har også scoret en ordentlig stavl spande ( tror der er 30) hos min lokale købmand ( dem de har afskårne blomster i) som så er blevet plantet til med ærteblomster og løvemund i samme farver, de første med en troldegren i midten som de kan kravle op af. Disse bliver så sat overalt i haven + telt, nogle af dem også med lyskæder i, så vi kan se lidt som aftenen skrider frem :loveboard: Skal nok sætte billeder herind, hvis jeg falder over noget der ligner det jeg har gang i.

Lige nu overvejer jeg om troldegrenene skal spraymales guld så de passer til farvetemaet - mørk lilla, mørk pink, dyb orange og guld - men det finder jeg nok ud af :cheerleader3:

Altså - er stadig meget imponeret. Da jeg lige læste din tråd igen, fik jeg selv helt lyst til at sætte et telt op i haven....men vores have har desværre ikke (trods den store størrelse) facon til at der kan stå et telt. Nu er vores bryllup også mere eller mindre planlagt...så det er nok for sent at ændre det. :cheerleader3:

Men vores skal nu nok også blive et fint bryllup!!

Stort og flot arbejde med de beplantninger...må jeg nok sige. Der sker ting... Glæder mig til at se resultatet!!! Lyder lækkert med troldegrenene - hvilken farve, de skal sprayes i, ved du nok bedst selv, men hvis der er guld i temaet, vil det da være en ganske god tråd...

Glæder mig også vildt, drømmer lidt om det der telt fyldt med levende lys, "stjernehimmel" tonsvis af blomster og selvfølgelig glade mennesker ( og super godt vejr, tror ikke helt regnvejr virker i min drøm :cheerleader3: )

har jeg har bestemt mig til at prøve male et par grene og så se hvad der fungere bedst - lige nu hænger jeg mellem hvid, guld eller naturfarvet - suk alle disse beslutninger :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt sikker på, at tasken vil passe rigtig godt til den meget smukke kjole :(:thumbsupsmileyanim:

Tak søde - og du har ganske ret, den passer perfekt :thumbsupsmileyanim:

og sååå.......................

RUNDER JEG DE 100 DAGE IDAG JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Redigeret af Benz
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi også fået købt ringe, helt glatte enkel guldringe - kan hente dem om 14 dage jubiii :respekt:

Skønt, det er en kæmpe ting, når man henter ringe. Jeg kommer stadig til at åbne vores æske og muligvis også til at prøve min på - shhhhh :griner:-

he he det kan jeg da ikke tro om dig Pernille ! :unsure::loveboard: ... det ville jeg da aaaldrig gøre - eller noget :help:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer