Sign in to follow this  
Followers 0
Diana Køster

Hat

9 posts in this topic

Hej alle

Min søster vil rigtig gerne have hat på til mit bryllup og vi er nu på jagt efter denne

Vi forstiller os en "mini" hat som sidder fast enten via hårbøjle eller hårklips.

Evt. med lidt fjer eller lign.

Vi mener vi har set mange af disse i tv når der fx. vises noget med de engelske fine omkredse.

Nogen der ved hvor man kan købe sådanne?

Hilsen Diana :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har surfet lidt rundt efter det samme, og er for noget tid siden faldet over denne her side HER - hvor du kan bestille mange af deres ting i lige præcis den farve du synes - og de har mange søde, fede og kool designs.

Overvejer meget at fuldkomment droppe slør og bruge en fascinator fra dem i stedet!

0

Annonce ♥

Lilly har i år noget der også er meget fint og enkelt. Den minder lidt om Nuserchips køb på trendsales, sløret ned over ansigtet er dog lidt længere og så er det en lidt større samling af blomster der er i toppen. Jeg synes den er super fin, men kan ikke finde et billede af den på nettet. Kan godt være jeg må snige mig til at tage et billede af den, næste gang jeg er på arbejde...

Ellers er jeg ganske sikker på at den forefindes i alle landets Lilly-butikker :thumbsupsmileyanim:

0