Kristina B.

Stor barm og stropløs brudekjole???

14 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har endnu ikke været ude at prøve kjoler, men glæder mig helt vildt. Jeg ville helst have en stropløs kjole, men mit problem er at jeg har en meget stor barm :cheerleader3: (har altid været irriteret over det!). Mit spørgsmål er så om det kan lade sig gøre at have en stropløs kjole på med en stor barm - hvordan "strammes" den op...hehe. Har aldrig prøvet det, men tror ikke en stropløs bh kan holde noget som helst og hvad gør man så???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har endnu ikke været ude at prøve kjoler, men glæder mig helt vildt. Jeg ville helst have en stropløs kjole, men mit problem er at jeg har en meget stor barm :cheerleader3: (har altid været irriteret over det!). Mit spørgsmål er så om det kan lade sig gøre at have en stropløs kjole på med en stor barm - hvordan "strammes" den op...hehe. Har aldrig prøvet det, men tror ikke en stropløs bh kan holde noget som helst og hvad gør man så???

Hmm ja undskyld spørgsmålet, men hvor stor barm snakker vi. JEg har osse forholdsvis stor barm(90F/G) og de stropløse kjoler sad fint fast da jeg prøvede i sidste weekend. DOg blev jeg rådet til at købe en stropløs BH bare for at være sikker. Kjolerne var alle med snøreryg, så de blev strammet godt ind.

Tjek evt. min tråd der ligger billeder, og tag dig ikke af at jeg har BH på på billederne

0

Del dette indlæg

Altså for mit vedkommende kan det sagtens lade sig gøre :cheerleader3: Ekspedienten i den butik jeg endte med at købe i forklarede mig at når man køber en brudekjole er en del af den dyre pris at det skal holde godt fast på det hele ;) Du kan evt. se billeder af mig i min stropløse kjole(Som så på billederne i tråden har en tynd strop men det er udelukkende for pynten skyld og kan tages af)

0

Del dette indlæg

Altså for mit vedkommende kan det sagtens lade sig gøre :cheerleader3: Ekspedienten i den butik jeg endte med at købe i forklarede mig at når man køber en brudekjole er en del af den dyre pris at det skal holde godt fast på det hele ;) Du kan evt. se billeder af mig i min stropløse kjole(Som så på billederne i tråden har en tynd strop men det er udelukkende for pynten skyld og kan tages af)

SUPER flot kjole....hvor er den fra?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså for mit vedkommende kan det sagtens lade sig gøre :blush: Ekspedienten i den butik jeg endte med at købe i forklarede mig at når man køber en brudekjole er en del af den dyre pris at det skal holde godt fast på det hele ;) Du kan evt. se billeder af mig i min stropløse kjole(Som så på billederne i tråden har en tynd strop men det er udelukkende for pynten skyld og kan tages af)

SUPER flot kjole....hvor er den fra?

Tak :blink:

Den er købt i House of brides. Mærket der står inde i kjolen er: Benjamin Roberts. Men jeg fik at vide at mærket var Modeca :cheerleader3: Så er lidt forvirret over det. Men en af de to mærker er det :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg var 80E til mit bryllup og endte med en kjole fra Lucca. De er lavet, så du ikke skal have bh indenunder. Jeg prøvede en kjole fra Lilly med en stropløs bh på, men stropløs og store størrelser passer bare ikke ret godt sammen. Jeg kan helt klart anbefale Lucca. (Min kjole kan iøvrigt købes - den er fra 2007 og hedder Anita).

Hilsen Baywatch

0

Del dette indlæg

Hej

Hvor godt gået med dit vægttab. Blev lige opmærksom på det, da jeg begyndte at læse tråden!!!

Imponerende...

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har endnu ikke været ude at prøve kjoler, men glæder mig helt vildt. Jeg ville helst have en stropløs kjole, men mit problem er at jeg har en meget stor barm :thumbsupsmileyanim: (har altid været irriteret over det!). Mit spørgsmål er så om det kan lade sig gøre at have en stropløs kjole på med en stor barm - hvordan "strammes" den op...hehe. Har aldrig prøvet det, men tror ikke en stropløs bh kan holde noget som helst og hvad gør man så???

Hmm ja undskyld spørgsmålet, men hvor stor barm snakker vi. JEg har osse forholdsvis stor barm(90F/G) og de stropløse kjoler sad fint fast da jeg prøvede i sidste weekend. DOg blev jeg rådet til at købe en stropløs BH bare for at være sikker. Kjolerne var alle med snøreryg, så de blev strammet godt ind.

Tjek evt. min tråd der ligger billeder, og tag dig ikke af at jeg har BH på på billederne

Jeg er en størrelse 85F, så ud fra alle de fine besvarelser kan jeg se at det bestemt er muligt med en stropløs kjole, hvilket jeg er vildt glad for!!!! Glæder mig så meget til at komme ud og prøve kjoler!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har endnu ikke været ude at prøve kjoler, men glæder mig helt vildt. Jeg ville helst have en stropløs kjole, men mit problem er at jeg har en meget stor barm :thumbsupsmileyanim: (har altid været irriteret over det!). Mit spørgsmål er så om det kan lade sig gøre at have en stropløs kjole på med en stor barm - hvordan "strammes" den op...hehe. Har aldrig prøvet det, men tror ikke en stropløs bh kan holde noget som helst og hvad gør man så???

Hvor godt gået med dit vægttab. Blev lige opmærksom på det, da jeg begyndte at læse tråden!!!

Imponerende...

Rigtig mange tak:o) Der er et stykke endnu, men det burde kunne lade sig gøre! Skulle gerne være under 70 kg., når jeg skal ud og prøve kjole!

0

Del dette indlæg

Hej

ud og prøve kjoler. Butikkerne har som regel et udvalg af undertøj man kan forsøge sig med hvis kjolerne ikke kan klare det alene. Ellers har ekspedienterne ofte alverdens fif til at holde det mest genstridige oppe/inde. Så læn dig trygt tilbage og vent på at du skal ud og prøve kjoler. De gør nu noget helt fantastisk ved ens krop!

God fornøjelse!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer