Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har lige bestilt en stor gennemsigtig paraply. Jeg er slet ikke til de der blonde nogle, så det er en meget fin løsning i mine øjne (det er jo oktober, så der er en god risiko for regn).

white_umbrella-20.jpg

Nej hvor er den bare lige mig! Jeg må straks eje sådan én! Havde tænkt på, om man kunne skaffe sådan en og så havde du jo lige én der :fløjt: Hvad kan jeg sige :thumbsupsmileyanim: Er også vild med din clutch. Etsy??? Øh... :super:

0

Del dette indlæg

Faktisk prøver vi at nedtone brylluppet over for hende, så hun ikke bliver ked af det. Hun er pænt sagt ret bims (Schlerose, der sidder på hjernen) og for ikke at sætte for meget gang i fantasien eller følelsesudbrud har vi valgt at stort set ikke snakke om det med hende og jehg kan simpelthen ikke få spurgt hende om at låne noget. Det er faktisk lidt et afsavn, man lider som kommende brud (og da jeg var gravid som kommende mor) i sådan en situation.

Øv hvor jeg bare kan sætte mig ind i dine følelser omkring det.. Min mor har en massiv hjerneskade, hun fik for 7 år siden. Hun har en hukommelse som en si, og er pænt sagt sådan lidt småtosset.. Hun skal godt nok med, men man kan roligt sige at hun ikke er min rigtige mor mere.. hun vil intet kunne huske 14 dage efter brylluppet...

Man mangler desværre de der mødre rigtig meget en gang i mellem.. Også når man får børn, osv osv... :fløjt:

men er sikker på I får en dejlig dag alligevel... :-)

Jeg er så dybt imponeret over alle de ting du finder på, ikke mindst din fantastiske kjole... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for din søde besked... Det er rart at vide at jeg ikke er den eneste i verden, der har en "småtosset" mor (det er så pænt sagt, min mor har ville klone hunden, siger til tider hun er prinsesse, mener at en af mændene fra den beskyttede bolig har haft en kønsskifte og egentlig er borgmester etc. :fløjt: ).

Jeg har lært at leve med det, men ja, det kan give et lille stik i hjertet, når man så gerne ville låne noget, have en fortrolig mor/datter snak, kigge brudekjoler, snakke fødsler eller bare føle at man er mors lille pige... Jeg er så heldig at have fået 3 skønne piger. Jeg vil så gerne give dem alt hvad jeg har savnet, så mor datter forhold er der god chance for i fremtiden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak for din søde besked... Det er rart at vide at jeg ikke er den eneste i verden, der har en "småtosset" mor (det er så pænt sagt, min mor har ville klone hunden, siger til tider hun er prinsesse, mener at en af mændene fra den beskyttede bolig har haft en kønsskifte og egentlig er borgmester etc. :super: ).

Jeg har lært at leve med det, men ja, det kan give et lille stik i hjertet, når man så gerne ville låne noget, have en fortrolig mor/datter snak, kigge brudekjoler, snakke fødsler eller bare føle at man er mors lille pige... Jeg er så heldig at have fået 3 skønne piger. Jeg vil så gerne give dem alt hvad jeg har savnet, så mor datter forhold er der god chance for i fremtiden :thumbsupsmileyanim:

For filan Lena ... Den sad og endte som våde øjne, det mindede mig om hvor priviligeret jeg selv er ... Hvor ville jeg ønske du kunne have fået alt det, som du gerne vil og som vi vel alle vil et eller andet sted.

Men ville lige give dig en krammer :fløjt:

0

Del dette indlæg

Tak for krammeren... :thumbsupsmileyanim:

Altså som sagt er det noget jeg har levet med næsten altid, så det er ikke et pludseligt savn. Og jeg er så selvfølgelig fars pige med stort P - bliver tiol tider forkælet meget, men vi snakker dog ikke kjoler og fødsler ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uffff, har haft endnu sådan en drøm i nat, hvor jeg pludselig finder ud af at vi skal giftes i dag og så ikke har styr på noget som helst. Jeg måtte sender gæsterne ud efter juice , sodavand og vin, håbe på at kokken havde husket dagen og bede min far dække bord. KJolen blev gjort klar på et toilet hos naboen og var helt krøllet :thumbsupsmileyanim:

OMG, jeg må vist lave mig nogle lister, så jeg ikke føler jeg mister overblikket ;)

0

Del dette indlæg

Mærkedage er hårde, når man har mistet... Men dejligt at høre din indstilling og det lyder til, du har et godt forhold til din far. Og heldigvis har du din kæreste og skønne, skønne piger! Sidstnævnte giver ens liv et andet perspektiv, synes jeg...

Er vild med din paraply, som ligefrem giver én lyst til at springe fra pyt til pyt og virkelig stilet taske! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så har jeg igen etsy'et... Dene gang en lille clutch til vabelplaster, hårnål, lommetørklæde og næsespary ;)

il_fullxfull.78911774.jpg

Jeg er ked af at høre, at du ikke kan involvere din mor i brylluppet. Jeg kan virkelig godt forstå, at det må være hårdt til tider. Der er bare visse ting, som er nemmere at snakke om/dele med med en mor end med en far.

Jeg er vild med din clutch :thumbsupsmileyanim: - den er bare rigtig fint med sløjfen på. Har du et link til siden på Etsy?

Redigeret af lyngsie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uffff, har haft endnu sådan en drøm i nat, hvor jeg pludselig finder ud af at vi skal giftes i dag og så ikke har styr på noget som helst. Jeg måtte sender gæsterne ud efter juice , sodavand og vin, håbe på at kokken havde husket dagen og bede min far dække bord. KJolen blev gjort klar på et toilet hos naboen og var helt krøllet :fløjt:

OMG, jeg må vist lave mig nogle lister, så jeg ikke føler jeg mister overblikket ;)

UF!!!! Sådan en slags drøm har jeg også haft...

Jeg kan godt forstå du savner din mor i lige nu. Hun er der jo, men det er hun jo ikke rigtig alligevel... Har du ikke en svigermor du kan låne noget af? Er det ikke også en tradition, at det lånte skal komme fra ens svigermor? Det mener jeg at have læst et sted...

Du skal lige have et kæmpe :super:

Er forresten helt vild med din taske. Hvor er den fundet henne? ØH når ja... Det har du jo skrevet selv :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Lena

Tusind tak for sidst - det var så hyggeligt at møde jer alle. Og din smukke datter (den der var vågen) var bare dejlig!

Lækker taske! Er vild med ideen om at låne af datteren... :super: :fløjt:

Et kram til dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak for din søde besked... Det er rart at vide at jeg ikke er den eneste i verden, der har en "småtosset" mor (det er så pænt sagt, min mor har ville klone hunden, siger til tider hun er prinsesse, mener at en af mændene fra den beskyttede bolig har haft en kønsskifte og egentlig er borgmester etc. :fløjt: ).

:super: Min mor påstod engang at hun var en buksbom... (aka en busk..) Men bliver jo bare nødt til at grine lidt af det... og så nyder jeg godt at mine børn har nogle super farmødre, når nu de mangler deres mormor, sådan på mormor måden...

men tilbage til emnet... Jeg synes din clutch er super fantastisk... :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):kiss: Sødeste skønne smukke Brudekjole Guro Mizz-Lena med de vildeste smukke ideér :thumbsupsmileyanim::)

Så der 2 måneder til din store dag....

Jeg ville personligt gerne være en flue på væggen, du er og bliver fantastisk.

Du er ikke den eneste med en mærkelig mor....

Kramknuz Rikke aka MizzTulip

0

Del dette indlæg

Frøkensarah: Hmmm, altså den er ikke kommet endnu, men jeg regner med at den kommer i denne uge. :)

Tulip: Ja mødre kan være helt tossede - også uden en sygdom som Schlerose ;)

Ja for hulan da en milepæl (eller hvad det hedder herinde)

:thumbsupsmileyanim::):) 2 mdr :kiss::):)

Har fået lavet et monogram til dig, men bare kom med ændringer. Undskyld ventetiden, men har bare så travlt pt, med alt muligt ingenting ;)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt solgt min sidste brudekjole, jeg ikke selv skal bruge.... Det var sådan en super følelse. Selvfølgelig var det dejligt at komme af med den, men det der var endnu bedre var, at den kommende brud så helt vild fantastisk ud i kjolen. Den var så smuk til hende :thumbsupsmileyanim: ... og de billeder jeg tog (med et lidt større skørt under end de første billeder hvor jeg selv prøver) viser bare hvor fantastisk kjolen er.

Vil I se hvor skønt det så ud? En kommende brud, der vil få englene til at synge... (jeg har selvfølgelig sløret hende, så hun ikke kan genkendes og jeg fjerner i øvrigt billederne igen snart).

Så er billederne væk :)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Baren er åben...

Jeg har lavet et banner til at hænge op ved baren - ja ja, jeg ved godt det er lidt lir, men meget sjovt. Faktisk lavede jeg en matchende T-shirt til bartenderen (hun er ikke tvunget til at bruge den ;) )

Samtidig bestilte jeg en kuglepen med monogram og teksten: "Til bevingede ord" og en notesblok med monogram. Alt sammen lidt lir fra Vistaprint :thumbsupsmileyanim:

post-36326-1251750870.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Etsy??? Øh... :thumbsupsmileyanim:

Det er en joke ikke??? Du ved da godt Etsy? Ei, du tager gas på mig :) www.etsy.com

For real... :) Louise var her i aften og viste mig bagte kuverter -jeg er da totalt blank på sådan noget :) Men det er jo totalt fedt!!! Hvis jeg havde ANET, at det fandtes SÅ mange fantastiske ting, så ville vi først have råd til brylluppet om 26 år!! :):kiss:

0

Del dette indlæg

Uffff, har haft endnu sådan en drøm i nat, hvor jeg pludselig finder ud af at vi skal giftes i dag og så ikke har styr på noget som helst. Jeg måtte sender gæsterne ud efter juice , sodavand og vin, håbe på at kokken havde husket dagen og bede min far dække bord. KJolen blev gjort klar på et toilet hos naboen og var helt krøllet :)

Ajj ja, det kender jeg bare alt for godt :kiss: Det er skrækkeligt at have de der drømme og jeg må sige at det hjalp mig at lave de der lister :thumbsupsmileyanim:

Hihi held & lykke med planlægningen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer