Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Hmmm springer nok lige over... ivory er nok ikke super når jeg skal/vil have en gylden kjole på... men synes det er rigtig flot!!!

Kan chokoladen monstro holde sig helt til august næste år?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm springer nok lige over... ivory er nok ikke super når jeg skal/vil have en gylden kjole på... men synes det er rigtig flot!!!

Med mindre du køber et guld slør er ivory faktisk den mest rigtige farve ville jeg mene :)

Chokoladerne kan holde sig til september 2011

0

Del dette indlæg

Med mindre du køber et guld slør er ivory faktisk den mest rigtige farve ville jeg mene :)

Chokoladerne kan holde sig til september 2011

Ihhh hvor er du god til at sælge...

Send mig en pm med konto nr og pris på det slør med kant :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lena i din jagt på slør, er det på noget tidspunkt faldet over et guld slør .. Altså det skal jo ikke være skinnende guld. Det er mere fordi at i HOB gav hun mig ét på der passede rigtig godt til min kjole, men jeg kan ikke finde det nogen steder og vil meget nødigt betale de penge for det hun skulle have :)

Redigeret af Soon2be..
0

Del dette indlæg

Jeg har vist kun set et rigtig guld slør ved Panayotis, det var meget smukt og kostede 2500,-

Jeg har så set et slør med lidt guldglimmer i tyllen og vist også et med lidt guldblondekant. Kan prøve at kigge billeder igennem i aften og så smide dem i din tråd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I sådan et rush over at jeg er glad for min kjole lavede jeg lige et sort hvid billede (det skjuler bedre at det er hverdagshår og at de andre små ting, der skal rettes til)

Wooowww, du ligner jo en million, virkelig flot kjole :)

0

Del dette indlæg

Sweet Love...

Endelig har jeg fået afprøvet min idé til at sprede lidt looooove på kaffebordet ;) Små hjertesukkerknalder kan købes færdige, men koster en mindre formue. Så jeg har selv lavet dem vha små sukkerhjerter, almindelig knalder, en tandstik og lidt glasur. Det tager ikke voldsom lang tid og prisen er forsvindende lille ca. 30,- for 200 stk

Jeg har i øvrigt en masse små hjerter, jeg sælger ud af - se i salgsforummet :)

Ejj hvor er de fine :) Hvis det ikke var fordi at jeg skulle giftes lige om lidt og jeg ikke havde en masse andre ting jeg skulle nå, så havde jeg helt sikkert tyvstjålet denne super ide :)

0

Del dette indlæg

Altså Lena, du laver bare så mange fede ting, at jeg når slet ikke at kommentere på halvdelen! Det er bare en af de fedeste tråde, den her!

Hvor er de smukke, kjolerne til jeres piger! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når nu jeg om 10 år vil genopleve hele eventyret med brylluppet, så hyrer jeg dig som arrangør ;) Så står jeg med en flok små putter og har slet ikke tid og overskud til selv at planlægge -og så ved jeg, at det bliver helt overdådigt med dig ved roret... *suk* :) Til dén tid ønsker jeg mig tyldrøm og sukkerknalder ;) Og hvad jeg ellers kan finde på de næste 10 år ;)

Mer mer mer :)

0

Del dette indlæg

Ej så holder man lige en pause i planlægninge og så sker der en masse. Ihh

Kommer der snart en udførlig vejledning i sukkerknalderne for sådan nogle må jeg bare eje. Er det hjerter du har købt også sat på eller er det glasur du har tegnet på med en tandstik...

Og endnu engang det er da bare en fantastisk kjole

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer der snart en udførlig vejledning i sukkerknalderne for sådan nogle må jeg bare eje. Er det hjerter du har købt også sat på eller er det glasur du har tegnet på med en tandstik...

Det er meget enkelt

1 pakke sukkerknalder

1 smule glasur (ikke for tynd)

1 tandstik eller noget andet spidst

Sukkerhjerter

1. Du tager en sukkerknald

2. Du dypper tandstikken i glasuren og sætter en dråbe på sukkerknalden

3. Du sætter et lille sukkerhjerte fast

4. Sukkerknalden skal lige tørre

0

Del dette indlæg

Hvor er du altså bare kreativ...!!! Det skal helt klart afprøves... Jeg så også lige de billeder af topfigurer, du have lagt ind i FrkK's tråd. De er da helt fantastiske!!! Sådan en skal vi helt sikkert have...

Jeg har faktisk længe tænkt på at spørge dig, hvor du har købt overdelen til din kjole? Jeg leder nemlig efter en helt simpel overdel uden perler eller noget som helt, og det er faktisk ret svært at finde... :)

0

Del dette indlæg

Hvor er du altså bare kreativ...!!! Det skal helt klart afprøves... Jeg så også lige de billeder af topfigurer, du have lagt ind i FrkK's tråd. De er da helt fantastiske!!! Sådan en skal vi helt sikkert have...

Jeg har faktisk længe tænkt på at spørge dig, hvor du har købt overdelen til din kjole? Jeg leder nemlig efter en helt simpel overdel uden perler eller noget som helt, og det er faktisk ret svært at finde... :)

Overdelen er en af de ændringer jeg selv er kommet med til min kjole... Faktisk er det ret mange, så kjolen jo nærmest ikke er den samme overhovedet. Men altså det er fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** :ilovebryllupsklar:

Her er et billede af den kjole, som jeg har ændret på ad 2 omgange og hvad jeg så er endt med (bortset fra bæltet nu er lavet smallere og med skrå ender)

post-36326-1252672652.jpg

0

Del dette indlæg

Så har jeg endelig fået lavet noget igen... Det er sådan en lille nødhjælps-bøtte til toiletterne. Den er inspireret af de store kurve nogen laver, men toiletterne i forsamlingshuset er forholdsvis små og indbyder ikke lige til det helt store. Så derfor sådan en lille praktisk ting i stedet, der forhåbentlig kan hjælpe nogen hvis behovet opstår.

De inderholder hver:

Perfume til dame

Perfume til herre

3 i 1'er

Sikkerhedsnåle

Plaster

Tandtråd

Panodil

Tic Tac

Tampon og trusseindlæg

Make-up creme

Hårnåle

post-36326-1252784809.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer