Ebes

Skal I have slør på?

23 indlæg i dette emne

Hej piger :lol:

Jeg har købt et lille kort og diskret slør til min kjole, men jeg har virkelig svært ved at se mig selv med det på- er der andre der har det sådan?

Er det bare en naturlig ting for jer, at skulle have det på?

Ud fra billederne, hvor jeg prøver kjole, synes jeg det er to vidt forskellige looks, når det er med og uden. Umiddelbart hælder jeg til ikke at have det på, men synes omvendt lidt det hører sig til.... ARGH... HILFE :):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Nu kan jeg jo ikke fortælle dig hvad du skal gøre.... MEN jeg skal have slør på, det høre sig til, men jeg syndes nu også at det er pænt. :lol:

Jeg skal bare have et halv langt et på (det går ned til skulderbladet) jeg er ikke til de helt gulv lange slør, meningen var at det kun skulle gå til skullerne, men det passede lige som ikke helt til kjolen og mig :)

Redigeret af Regina_lady
0

Del dette indlæg

slør er en mærkelig ting for traditionelt hører det sig til, men med de kjoler du kan finde idag er det okay ikke og bruge slør.

min personlige holdning er at jeg da skal have et på, men det skal passe til mig og kjolen. så sløret bliver bestemt ud fra kjolen.

så ja jeg er tilhænger af slør, men omvendt kan jeg ikke se noget galt i og undlade det for hvis du ikke føler for det og tager det på kan det måske ses.

håber det giver mening.

0

Del dette indlæg

Jeg er lige blevet gift i december, og jeg havde ikke slør på, min søster havde heller ikke slør på da hun blev gift.

Hvis du synes at det ser bedst ud uden så skal du da helt klart vælge det.

Det gælder jo om at føle sig bedst tilpas.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg startede med at kigge kjoler og tænke bryllup, var jeg overbevist om, at jeg i hvert fald ikke skulle have slør på!

Da jeg så var ude og prøve kjoler, og så helheden i det sammen med et slør, ja så kunne jeg ikke komme uden om det. Jeg skal helt sikkert have slør på. Det giver bare sådan det sidste pist til det hele.

Dog har jeg valgt at jeg vil have et ca. 150 cm slør meget enkelt... uden perler, blonder osv på. Og etlags... så det ikke bliver så dominerende.

Min søster havde ikke slør på til hendes bryllup. Hun mente ikke at det var hendes "stil", og jeg vil give hende ganske ret... hun var så smuk præcist som hun var... uden slør...

0

Del dette indlæg

Jeg skal ikke have slør på - det er heller ikke min stil, så jeg synes selvfølgelig, at man sagtens kan lade være:)

Jeg kan da lige poppe et billede af min kjole, så det kan ses i sammenhængen. Til gengæld havde jeg oprindelig regnet med, at jeg skulle have håret halvt løst, efter at have købt kjolen, har jeg fundet ud af, at det skal sættes helt op alligevel...

Først modelbilledet med slør:

post-33530-1234530953.jpg

Og så mig i den samme kjole uden slør:

post-33530-1234530960.jpg

Jeg synes ikke, at det er noget man skal - det skal give mavefornemmelsen for eller imod ligesom kjolen.

0

Del dette indlæg

Jeg ønskede heller ikke at have slør på, men da jeg luftet det for min mand, blev han vildt skuffet, han synes det helt klart hørte til bruden. Så det endte med at jeg tog slør på, og efter brudevalsen, tog jeg resten af det af, så jeg kun havde mit diadem. Jeg må indrømme at det var faktisk lige prikken over i´et som brud at have et slør på...

0

Del dette indlæg

Åh den er sgu svær. Jeg har samme mening som de andre, at det er noget man skal op med sig selv. Enten er man til det eller osse er man ikke. Men igen, så synes jeg osse det hører sig til. Men igen, så er jeg osse selv i tvivl, fordi jeg ikke synes det passer til mig. Men jeg synes i det hele taget at jeg så mærkelig ud da jeg prøvede kjoler. Men ja sæt dig ned og mærk efter hvad du har det bedst med. Og er det at du ikke synes det passer til dig, så lad være. For som Kinai siger så er man smuk som brud alligevel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke rigtig bestemme mig synes jeg, på den ene side er det meget sødt, men på den anden side synes jeg det ser kikset ud, men måske skal jeg bare finde det rigtige :loveflag::blink:

0

Del dette indlæg

Jeg skal have langt slør på. Det bliver så langt at det stopper samme sted som slæbet. Det er kun enkeltlag og der er ingen blonde eller noget på det. Helt enkelt og simpelt! Jeg er ikke så vil med de korte slør. og et kort slør så også underlig ud til kjolen :loveflag:

Det er op til dig om du vil have slør på. Der er mange herinde der ikke har haft slør på!!

0

Del dette indlæg

Jeg skal ikke have slør på. Jeg har hele tiden tænkt at jeg ikke skulle have det på og da jeg var ude og prøve kjoler prøvede jeg dog alligevel også med slør til den kjole jeg valgte. Både et kort og et langt. Jeg synes overhovedet ikke at det så pænt ud til hverken mig eller kjolen så det bekræftede mine tanker omkring det og det bliver uden. Jeg prøver derimod at finde noget enkelt hårpynt eller et diadem. Jeg synes at du skal gøre som du selv vil og hvis du synes at det ser bedre ud uden slør og du føler dig bedre tilpas så er det det du skal gøre :loveflag:

Redigeret af loneb
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med fare for at lyde som et ekko :loveflag: af de andre vil jeg sige at det vigtigste på din bryllupsdag er at DU føler dig godt tilpas! Hvis man hele tiden skal se på "hvad der hører sig til" eller "ifølge traditionen" risikerer man at miste føling med hvad der er rigitgt for en selv. Hvis du føler dig bedst tilpas uden slør - så er det det du skal. Selv har jeg valgt et kort slør fordi min kjole har en masse smukke detaljer bag på og så er der også lidt til at dække for mormor armene ;)

Katja

0

Del dette indlæg

Hej tøser - rigtigt godt emne!

Jeg ville egentlig ikke have slår på, men kun af den grund at vi skal giftes på rådhuset. Og det synes jeg faktisk selv er en rigtig dårlig grund, hvis jeg skal være ærlig :blink:

Så jeg er blevet meget i tvivl her på det seneste. Det er jo ligesom den eneste gang man har muligheden for det...

En idé, som jeg selv hælder til, er et stort gennemsigtig sjal, der kan give den florlette og "indpakkede" effekt :loveflag: Det kan jo evt. sættes fast lavt i nakkes som her, hvis frisuren egner sig til det.

post-36377-1234609484.jpg

0

Del dette indlæg

jeg skal have slør på og det er der flere grunde til... dels fordi det passede til kojlen og jeg har altid syntes det super flot...

men også fordi at jeg ved der er forvenninger i min familie om at de skal rive det i stykker.

men jeg syntes derimod også at det være flottes til nogle brude unden...

det er jo din dag så gør hvad du følger er bedst

0

Del dette indlæg

Jeg må indrømme, at det var ikke noget jeg spekulerede specielt meget over, før kort inden brylluppet stod.. Det var som om, jeg fuldstændig havde glemt alt om det.. Sært I know.. Men min løsning blev, at jeg have slør på i kirken og imens billederne blev taget. Da vi så kom ud til fest stedet blev det taget af og håret rettet til. Jeg synes et eller andet sted, det hørte sig til med et slør, men de korte og halvlange var slet ikke mig, de virkede forkerte til mig og jeg kunne ikke forestille mig en hel aften med så langt et slør. Det var, for mig, den perfekte løsning..

Jeg havde sagt til min mor, at hvis det betød meget for hende at jeg havde slør på under brudevalsen, måtte hun finde det frem igen og sørge for at jeg fik det i håret så det kunne klippes/rives bagefter, for jeg ville med garanti glemme alt om det.. Og ganske rigtig fik vi både startet og gennemført brudevalsen før min mor panisk udbrød: Sløret, hvor er sløret eeejjjj vi har altså glemt sløret.. Ja mor, men nu er det ligesom for sent, dansen er overstået og sokkerne er klippet.. Vi gør det altså ikke om igen.. :loveflag:

Og så lige et par billeder.. Elsker jo billeder..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

36.jpg

Jeg syntes f.eks det her hår med blomster er lige så smukt som med slør. Hvis min kæreste ikke ville have slør ville jeg nok ikke selv tænke på det.. Så ville jeg nok finde en meget smuk frisure og enten sætte små blomster eller perler i håret, så håret var et stykke knust der matchede kjolen.

0

Del dette indlæg

Hej :blink:

Jeg skal have to slør på, dog ikke på samme tid. Det ene er med perlekant og går til albuerne; det er menngen at det skal sidde på indtil brudevals, hvor jeg skifter til et andet som gerne må klippes/rives/hives i :loveflag: og derefter tager jeg så perlekantsløret på igen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres besvarelser :loveflag:

Selvom I er enige langt hen ad vejen, er det alligevel rart lige at få andres meninger til det. Jeg tror jeg ender med at få håret sat med og uden slør inden brylluppet, så jeg kan få en bedre mavefornemmelse. Min kjole kan bære begge dele heldigvis...... ;)

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres besvarelser :loveflag:

Selvom I er enige langt hen ad vejen, er det alligevel rart lige at få andres meninger til det. Jeg tror jeg ender med at få håret sat med og uden slør inden brylluppet, så jeg kan få en bedre mavefornemmelse. Min kjole kan bære begge dele heldigvis...... ;)

det yder som en god ide

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer