arno

"Skabelon" til bordplan

21 indlæg i dette emne

Sidder og smider de sidste ting i orden inden vores store B-dag på lørdag, men savner een eller anden form for "skabelon" til at lave bordplanen over... Er det noget DU kan hjælpe med, eller hvordan har du/I lavet jeres bordplan?

Altså - jeg mangler een eller anden "tegning" eller lign. som ligger i WORD eller lign. hvor man kan "plotte" navnene ind...?

arno/Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en skabelon, men jeg kan fortælle dig hvad vi gør.

Vi har klippet tre papirstrimler der skal forestille vores borde, de skal stå i e-form.

Så har vi skrevet navnene på vores gæster på nogle sten og nu kan vi rokere rundt på gæsterne for at få det hele til at gå op!

JJ

0

Del dette indlæg

Mjo... Dét med at få rokeret rundt på gæsterne er ikke lige problemet. Jeg var vist ikke konkret nok i mit spørgsmål.

Det jeg efterlyser er en skabelon til at lave en bordplan som skal HÆNGES OP, så gæsterne kan se hvor de skal sidde henne - altså een som alle skal kunne kigge på, når de kommer til forsamlingshuset...

Selve bordplanen til at "tumle med" har jeg lavet af 5 strimler papir + 71 (det er så mange vi bliver) små stykker papir med navne på.

arno/Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Arno

Først TILLYKKE :heppe: med det forestående bryllup på lørdag.....

Jeg laver vores i Exel, da det jo i forvejen er indelt i felter, så det er MEGET overskueligt og nemt...

Håber dette kan hjælpe!!!!!

xenia

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Arno!

Tillykke med bryllupet!

Jeg har fundet en svenskbryllupsside som har en fin bordplansoversigt.

Gå ind på: www.brollopstorget.se

Helt til venstre på siden er der en kolonne hvor der blandt andet står "PLANERING". Gå ind her, derefter hvor der står "FESTEN", så under"BORDSPLACERING". Her finder du noget der heter "BORDSPLACERINGSVEKTYG", hvor du skriver navnene på gæsterne ind og så kan printe den ud.

Håber det kan hjælpe dig!

Hilsen Reeb

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Arno!

Tillykke med bryllupet!

Jeg har fundet en svenskbryllupsside som har en fin bordplansoversigt.

Gå ind på: www.brollopstorget.se

Helt til venstre på siden er der en kolonne hvor der blandt andet står "PLANERING". Gå ind her, derefter hvor der står "FESTEN", så under"BORDSPLACERING". Her finder du noget der heter "BORDSPLACERINGSVEKTYG", hvor du skriver navnene på gæsterne ind og så kan printe den ud.

Håber det kan hjælpe dig!

Hilsen Reeb

Jeg har brugt denne....

Den er GREAT!!! :drink2:

0

Del dette indlæg

REEB - Den er bare PERFEKT!!! Det er LIGE præcis hvad jeg har ledt efter, så MANGE MANGE MANGE MANGE tak for din hjælp!! Du har reddet bordplanen....!

Har kastet mig ud i at lave bordplanen nu - det er jo dejligt nemt!

arno/Mette

:bamsekram:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan ser vores bordplan så ud - mangler bare een, som skal sidde for bordenden ved det midterste bord. Men det skal lige skrives ind "manuelt"...

Synes egentlig den er ret go'!

arno/Mette

post-7-1083707022.png

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Hej Rikke!

Det er simpelthen en skabelon som er taget fra den svenske hjemmeside som REEB henviser til!! Det er enormt smart - og meget nemt at lave... Bare følg REEB's udemærkede vejledning, og så har du faktisk lavet en bordplan lign. min, på mindre end et kvarter (hvis du altså har navnene klar...). Det er SUPER!

:heppe: :lol: :heppe:

arno/Mette :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu også givet mig i kast med denne bordplantype og har samme problem med de runde borde....kan ikke helt gennemskue, hvordan man kan undgå at lave et bord af gangen og skulle åbne en ny for hvert bord :-(

Når jeg skriver navnene ind, står de sidste bogstaver "oveni" stolen!! Er der nogle af jer, der har samme problem - eller evt. et løsningsforslag???

KH Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer