Guest Lund/Randrup

Bride Fashion Virum

8 indlæg i dette emne

Hej

Jeg vil meget gerne høre om erfaringer med Bride fashion i Virum.

Jeg er kommet i tvivl, da jeg går blev ringet op om ikke jeg skulle have været der og prøve kjole.

Det er først d. 16 Marts og altså ikke 16 feb.

Ikke det bedste indtryk.. Men det kan jo smutte... Bare ikke have flere smuttere..

Virkede så søde da jeg mødte dem på Bryllupsmesse i bella også da jeg talte i telefon med hende første gang.

Måske lægger jeg bare for meget i det.. Men skal jo kun giftes den ene gang:o)

//Louise [/font][/size]

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :cheerleader3:

Jeg har lige været ude og hente min kjole hos dem. Jeg synes langt hen ad vejen at der har været god service, der har lige været lidt forvirring om hjemkomsten af de 2 kjoler der var blevet bestilt hjem til mig (jeg skulle kun have den ene - men damen insisterede på at bestille de to jeg bedst kunne lide, hjem i min str. Det må man da sige var god service). Jeg har tidligere været inde i Nicolai og prøve kjoler og der synes jeg ikke at servicen var bedre, så måske er det bare sådan det er. Men alt i alt - fin service - ikke noget ekstraordinært men fin, og jeg er super glad for min kjole :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af mhj44
0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet kjoler i Bride Fashion, og jeg var ikke tilfreds med servicen.

Først skulle vi vente selvom vi havde bestilt tid - det kan jeg så leve med hvis det havde været det eneste.

Jeg fortalte min ekspedient (for de er altså en del) hvilke tanker jeg havde om mi kjole, og hvad den bestemt ikke måtte være, og bad hende om at finde noget i den stil. Samtidig gav jeg hende også mulighed for efterfølgende at finde en kjole eller 2 hun mente ville passe godt til mig.

Men ud af alle de kjoler jeg fik prøvet, var det først den allersidste der ramte hvad jeg egentlig havde bedt om. Alle andre kjoler var enten tætsiddende med havfrueslæb, eller empiresnit eller fyldt med bonder og perlepynt - altså alle de ting jeg ikke ville have. Jeg følte slet ikke at hun lyttede til mine ønsker.

Derudover virkede hun lidt tvær, og "det er lørdag, og jeg ville hellere være hjemme" agtig.

Dog er det positivt at de har så mange kjoler at vælge imellem og med masser af plads, men det er ikke en butik jeg kommer til at bessøge igen.

0

Del dette indlæg

Selvom jeg "kun" har købt gallatøj på udsalg derude, fik jeg stadig en rigtig god service, hvor de interesserede sig for mig og tog sig tid til at hjælpe mig og komme med forslag. Det var en travl dag og alligevel fik jeg mere opmærksomhed end jeg havde regnet med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også været der og prøve kjoler, og jeg var alt andet end tilfreds!

Jeg havde bestilt tid, men da min veninde og jeg kom, var der ingen der havde tid... det er så hvad der sker, men vi ventede i næsten en time! Og vi blev IKKE budt på så meget som et glas vand eller en stol at sidde på... på trods af jeg var på krykker!

Da vi endelig kom til, var der under en time til de lukkede, så det hele skulle foregå i hast!

Meget skidt oplevelse!

0

Del dette indlæg

Får det efterhånden dårligt.....

Hvad så med Nicolai ved Nørreport, flotte kjoler med dem har jeg også hørt både godt og skidt om.???

Hvad med House of Brides... dem går der også mange historier om????

Vil bare så gerne det bliver en god oplevelse.. Men hvor pokker skal jeg tage hen???? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Du skal tage til Messalina, der ligger på islands Brygge. Det er en lille hyggelig butik, men de ved hvad de taler om, de har masser af tid og overskud til dig, og deres service er den bedste jeg har oplevet.

Min eraring er at de lidt mindre butikker ofte har en bedre service, end de store butikker hvor de er sikker på at folk nok skal kbe en kjole. Desværre går det så ofte ud over servicen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer