smuklingen

Jeg har bare VERDENS BEDSTE kæreste

14 indlæg i dette emne

Igår havde vi tre års dag og det skulle selvfølgelig fejres! :cheerleader3: .................Hvilket det også blev - ja i langt større stil end jeg på nogen måde havde forventet.

Måske skal det lige nævnes at jeg det sidste halvandet år har foretaget en stor livsstilsændrig og lagt mit liv helt om. Jeg har nu tabt næsten 27 kg, og mangler stadig 3 kg - så nu er målet virkelig tæt på!

Men dette har også betydet en væsentlig reducering i forhold til restaurant, cafe besøg og lign. , og de fleste gange vi så endelig har været ude og spise, har det oftest været Jensens Bøfhus ford der kunne jeg jo få min salat/ grøntsager og kylling, og dermed spise uden at få dårlig samvittighed....................

Nå.....men.......... :cheerleader3:

I sidste uge sagde min kæreste så at han havde en lille overraskelse til mig på vores 3 års dag, så den eneste besked jeg fik, var at jeg skulle være på Hovedbanen kl. 15.00 igår. Så I kan ellers tro at jeg var spændt igår, da jeg var på vej derind. :)

Nå men vi mødtes og gik først en tur, hånd i hånd, op imod Strøget......

Første stop viste sig at være vores total favorit stam "The Hus" sted - og det var bare SÅ hyggeligt! Her sad vi i flere timer og hyggede med grøn the og lækker snackkurv med sunde økologiske tørrede frugter og nødder (som jeg bare elsker) - og så fik vi den mest fantastiske grønne chokolade jeg nogensinde har fået - MUMS!

Timerne fløj bare afsted, og der sad vi med hinanden i hænderne, og fuldstændig forgabt i hinanden! Kan ikke mindes hvornår vi sidst har så en intens stund sammen - ja fik helt følelse af at være nyforelsket! :blink:

Bagefter havde han arrangeret shoppetur, for garderoben skal jo fornyes når mam pludselig er gået 6 størrelser ned i tøj. Men selvom jeg nu ikke rigtig lige kunne finde noget, var det bare super hyggeligt! Det begyndte at sne, og vi gik der pakket ind i store jakker, hue, halstørklæde og vanter og fuldstændig knuget til hinanden! Det var ubeskriveligt.

Godt nok fik jeg ikke købt tøj, men til gengæld acessories i stor stil og et enkelt par sko!

Så gik turen til en ny helsebutik han havde fundet, og det var ligesom en gavebod for mig! De havde bare alt og det var super hyggeligt at have ham med.

Bagefter fandt vi en lille bod ude på Strøget som solgte nødder og tørrede frugter (ja jeg sagde jo at jeg havde en stor svaghed for netop dette :cheerleader3: ) i stor stil, og det var nærmest umuligt at vælge.....

Så var det ved at blive tid til at få lidt aftensmad, og så fandt vi en super hyggelig Thai Restaurant, hvor vi bare fik rigtig lækker mad. Også her sad vi bare og hyggede os, og fik vendt hele verdenssituationen.

Bagefter gik vi en tur rundt i gaderne, og det var en ganske særlig stemning, for der var sådan en ro og stemning med al sneen - fantastisk!

Og så kom det helt uventede....som jeg slet ikke havde forestillet mig! :tunge:

Min kæreste stoppede ude foran "Jensens Bøfhus", og så undrede jeg mig lidt....for vi havde jo spist osv. Nå men han spurgte om ikke vi kunne gå herind, og selvfølgelig kunne vi da det.

Vi fik et bord henne i et hjørne (hvilket viste sig at være rigtig godt senere hen :tunge: ), og så tog han mine hænder i hans og kiggede på mig og sagde: Skat du er kommet så langt og jeg er utrolig stolt af dig! Du har kæmpet det sidste halvandet år - og nu er målet nået - du er SÅ sej". Jeg sagde tak og blev næsten helt forlegen..... :griner:- . Han fortsatte og sagde: "Jensens" har været vores hygge det sidste lange stykke tid, for når du gør noget så gør du det 110 %.....men jeg ved at du sommetider herinde virkelig har savnet deres dessert...dvs en af dem! (Jeg er fuldstændig vild med soft ice, men har ikk spist det i al den tid jeg har været på kur, så kunne dårligt huske hvordan det smager). Han sagde at nu måtte tiden være inde til at jeg kunne unde mig selv noget godt, og hvad var mere rigtigt end at starte "vores nye liv" det sted som symboliserer "det gamle liv" - og her troede jeg så at det ikke blev bedre, men det gjorde det!

Det var super svært for mig at give mig selv lov til at tage den is (især fordi det er "buffet", og kæmper stadig meget med tanken om at jeg er stor osv., men det er en anden historie. Er nu en str. 36 så rent fakta mæssigt ved jeg godt det ikke passer, men rent mentalt er jeg stadig en str. 46 - ved ikke om det giver mening?).

Nå men jeg overvandt min "frygt" og så kan I ellers tro at der blev spist is, iskiks, chokoladesovs og ikke mindst drys i STOR stil!

På et tidspunkt siger min skønne kæreste at han havde noget han gerne ville fortælle mig, og så blev jeg helt nervøs (totalt uden grund....men ja sådan er vi piger vel :blink: ).............

Han tager min hånd og siger så: Der er noget jeg har tænkt på meget længe, og synes ikke at der var en dag der var mere passende end idag - vores 3 års dag. Jeg har skrevet noget til dig, som jeg meget gerne vil læse højt, hvis det er okay med dig?". Og selvfølgelig var det det.

I brevet læste han først noget omkring vores første møde, og de tanker han havde, og senere hen de følelser han fik. Så havde han skrevet noget om hans store taknemmelighed for mig i forbindelse med hans familie (de er MEGET specielle og kræver virkelig ekstra arbejde), og at han var så lykkelig for at jeg holdt det ud. Og så stod der en masse andet.

Til sidst skriver han så at han er frygtelig ked af at hans frieri sidste år slet ikke gik som forventet/håbet og ønsket (der var en masse forskellige faktorer som havde indvirkning på at det gik som det gik - lang historie :pokey: ) , og at han håbede at jeg ville tilgive ham en dag. Nøj der fik jeg det godt nok dårligt.

Til sidst sagde han: "Skat - du er bare lykken for mig og ord kan slet ikke beskrive hvad jeg føler for dig". Du er min princesse og du fortjener kun det bedste".

Og så skete det - han friede igen! Og det var bare SÅ PERFEKT! Han havde fået lavet min ring mindre (det havde vi aftalt sammen, så derfor undrede jeg mig ikke over hvor ringen var), men den var også blevet pudset op og kom i den samme æske. Så alting var rigtigt - bare helt perfekt! Og jeg tudet kan jeg godt fortælle jer! Og folk omkring os blev helt vilde......men heldigvis sad vi i et hjørne, så det var et begrænset antal gæster der pludselig deltog i akten.

Men det var en ubeskrivelig og helt unik aften! :pokey:

TAK fordi du gad læse så langt.....håber du kunne lige min historie! :cheerleader3:

Redigeret af smuklingen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

puha... En vildt sød historie. fik helt glædes tårer i øjnene af og læse den.

Et stort tillykke med det kæmpe vægt tab, gid det var mig der havde den energi til, at få det gjort.

Hilsen karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejjj hvor sødt, og tillykke.... også med dit vægttab... forstår dig godt det du skriver med at du stadig er en str. 46... jeg har også tabt mig en masse kiloer men føler stadig jeg er så stor som da jeg begyndte... tror lidt man skal opleve det for at forstå pointen :-)

0

Del dette indlæg

Nøj hvor lyder det bare til at ha været en helt perfekt dag :cheerleader3:

Stort tillykke med det ekstra frieri, hvor lyder han bare til at være er rigtig dejlig kæreste :cheerleader3:

Og er endnu større tillykke med det super flotte vægttab, hvor er det bare FLOT gået at dig. :cheerleader3:

Har selv tabt 31 kg og mangler lige de sidste 10 inden brylluppet, så jeg ved hvilken kamp det kan være til tider.

Og samtidig skal man også havde hovedet med, for selvom man taber sig i kg, så er det ikke altid man selv kan se det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved nu ikke helt om du har Verdens bedste, for han er min... :griner:-

Nej undskyld :cheerleader3:

Det var da en dejlig overraskelse at få! Stort tillykke!

Og tillykke med vægttabet, det er da en kæmpe bedrift! :cheerleader3:

Men jeg kan godt forstå hvordan du må have i baghovedet at du stadigvæk skal passe på... Men så må du jo tage en tur ud med løbesko på eller :cheerleader3: (det skulle også brænde en masse kalorier af! :cheerleader3:)

Held og lykke med planlægningen af jeres bryllup

0

Del dette indlæg

Igår havde vi tre års dag og det skulle selvfølgelig fejres! :cheerleader3: .................Hvilket det også blev - ja i langt større stil end jeg på nogen måde havde forventet.

Måske skal det lige nævnes at jeg det sidste halvandet år har foretaget en stor livsstilsændrig og lagt mit liv helt om. Jeg har nu tabt næsten 27 kg, og mangler stadig 3 kg - så nu er målet virkelig tæt på!

Men dette har også betydet en væsentlig reducering i forhold til restaurant, cafe besøg og lign. , og de fleste gange vi så endelig har været ude og spise, har det oftest været Jensens Bøfhus ford der kunne jeg jo få min salat/ grøntsager og kylling, og dermed spise uden at få dårlig samvittighed....................

Nå.....men.......... :tunge:

I sidste uge sagde min kæreste så at han havde en lille overraskelse til mig på vores 3 års dag, så den eneste besked jeg fik, var at jeg skulle være på Hovedbanen kl. 15.00 igår. Så I kan ellers tro at jeg var spændt igår, da jeg var på vej derind. :blink:

Nå men vi mødtes og gik først en tur, hånd i hånd, op imod Strøget......

Første stop viste sig at være vores total favorit stam "The Hus" sted - og det var bare SÅ hyggeligt! Her sad vi i flere timer og hyggede med grøn the og lækker snackkurv med sunde økologiske tørrede frugter og nødder (som jeg bare elsker) - og så fik vi den mest fantastiske grønne chokolade jeg nogensinde har fået - MUMS!

Timerne fløj bare afsted, og der sad vi med hinanden i hænderne, og fuldstændig forgabt i hinanden! Kan ikke mindes hvornår vi sidst har så en intens stund sammen - ja fik helt følelse af at være nyforelsket! :)

Bagefter havde han arrangeret shoppetur, for garderoben skal jo fornyes når mam pludselig er gået 6 størrelser ned i tøj. Men selvom jeg nu ikke rigtig lige kunne finde noget, var det bare super hyggeligt! Det begyndte at sne, og vi gik der pakket ind i store jakker, hue, halstørklæde og vanter og fuldstændig knuget til hinanden! Det var ubeskriveligt.

Godt nok fik jeg ikke købt tøj, men til gengæld acessories i stor stil og et enkelt par sko!

Så gik turen til en ny helsebutik han havde fundet, og det var ligesom en gavebod for mig! De havde bare alt og det var super hyggeligt at have ham med.

Bagefter fandt vi en lille bod ude på Strøget som solgte nødder og tørrede frugter (ja jeg sagde jo at jeg havde en stor svaghed for netop dette :cheerleader3: ) i stor stil, og det var nærmest umuligt at vælge.....

Så var det ved at blive tid til at få lidt aftensmad, og så fandt vi en super hyggelig Thai Restaurant, hvor vi bare fik rigtig lækker mad. Også her sad vi bare og hyggede os, og fik vendt hele verdenssituationen.

Bagefter gik vi en tur rundt i gaderne, og det var en ganske særlig stemning, for der var sådan en ro og stemning med al sneen - fantastisk!

Og så kom det helt uventede....som jeg slet ikke havde forestillet mig! :pokey:

Min kæreste stoppede ude foran "Jensens Bøfhus", og så undrede jeg mig lidt....for vi havde jo spist osv. Nå men han spurgte om ikke vi kunne gå herind, og selvfølgelig kunne vi da det.

Vi fik et bord henne i et hjørne (hvilket viste sig at være rigtig godt senere hen :pokey: ), og så tog han mine hænder i hans og kiggede på mig og sagde: Skat du er kommet så langt og jeg er utrolig stolt af dig! Du har kæmpet det sidste halvandet år - og nu er målet nået - du er SÅ sej". Jeg sagde tak og blev næsten helt forlegen..... :blink: . Han fortsatte og sagde: "Jensens" har været vores hygge det sidste lange stykke tid, for når du gør noget så gør du det 110 %.....men jeg ved at du sommetider herinde virkelig har savnet deres dessert...dvs en af dem! (Jeg er fuldstændig vild med soft ice, men har ikk spist det i al den tid jeg har været på kur, så kunne dårligt huske hvordan det smager). Han sagde at nu måtte tiden være inde til at jeg kunne unde mig selv noget godt, og hvad var mere rigtigt end at starte "vores nye liv" det sted som symboliserer "det gamle liv" - og her troede jeg så at det ikke blev bedre, men det gjorde det!

Det var super svært for mig at give mig selv lov til at tage den is (især fordi det er "buffet", og kæmper stadig meget med tanken om at jeg er stor osv., men det er en anden historie. Er nu en str. 36 så rent fakta mæssigt ved jeg godt det ikke passer, men rent mentalt er jeg stadig en str. 46 - ved ikke om det giver mening?).

Nå men jeg overvandt min "frygt" og så kan I ellers tro at der blev spist is, iskiks, chokoladesovs og ikke mindst drys i STOR stil!

På et tidspunkt siger min skønne kæreste at han havde noget han gerne ville fortælle mig, og så blev jeg helt nervøs (totalt uden grund....men ja sådan er vi piger vel :) ).............

Han tager min hånd og siger så: Der er noget jeg har tænkt på meget længe, og synes ikke at der var en dag der var mere passende end idag - vores 3 års dag. Jeg har skrevet noget til dig, som jeg meget gerne vil læse højt, hvis det er okay med dig?". Og selvfølgelig var det det.

I brevet læste han først noget omkring vores første møde, og de tanker han havde, og senere hen de følelser han fik. Så havde han skrevet noget om hans store taknemmelighed for mig i forbindelse med hans familie (de er MEGET specielle og kræver virkelig ekstra arbejde), og at han var så lykkelig for at jeg holdt det ud. Og så stod der en masse andet.

Til sidst skriver han så at han er frygtelig ked af at hans frieri sidste år slet ikke gik som forventet/håbet og ønsket (der var en masse forskellige faktorer som havde indvirkning på at det gik som det gik - lang historie :) ) , og at han håbede at jeg ville tilgive ham en dag. Nøj der fik jeg det godt nok dårligt.

Til sidst sagde han: "Skat - du er bare lykken for mig og ord kan slet ikke beskrive hvad jeg føler for dig". Du er min princesse og du fortjener kun det bedste".

Og så skete det - han friede igen! Og det var bare SÅ PERFEKT! Han havde fået lavet min ring mindre (det havde vi aftalt sammen, så derfor undrede jeg mig ikke over hvor ringen var), men den var også blevet pudset op og kom i den samme æske. Så alting var rigtigt - bare helt perfekt! Og jeg tudet kan jeg godt fortælle jer! Og folk omkring os blev helt vilde......men heldigvis sad vi i et hjørne, så det var et begrænset antal gæster der pludselig deltog i akten.

Men det var en ubeskrivelig og helt unik aften! :tunge:

TAK fordi du gad læse så langt.....håber du kunne lige min historie! :cheerleader3:

Rigtigt stort tillykke... både med vægttabet og frierriet :cheerleader3: det var en rigtig sød historie :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TUSIND TAK alle sammen - hvor er I bare søde! :thumbsupsmileyanim:

Men ja det var VIRKELIG en helt fantastisk dag - jeg svæver stadig! :thumbsupsmileyanim:

Og ja min kæreste..............han er jo bare fuldstændig FANTASTISK og hel UNIK! :)

Og også et STORT tak for alle de rosende ord mht. mit vægttab.....bliver næsten hel forlegen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer