Kinai

Vente Vente Vente...

5 indlæg i dette emne

Puuuuhhhh.....!

Det er nu kun lidt over en uge siden at jeg bestilte mine 2 kjoler fra Kina. Jeg er så spændt og der er nok 1000 sommerfugle sluppet løs i min mave. Jeg glæder mig simpelthen bare så meget til at få dem hjem.

Men min søde kontaktperson sagde at der ville gå 35-40 dage med at sy kjolerne, og så skal de lige sendes og en tur igennem tolden... ja så kan jeg jo godt se, at der kan gå op til 2 måneder, før jeg ser noget til de kjoler.

Puuuhhhhhh.....!

Hvordan får i ventetiden til at gå..? Kan i holde det ud?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstår udmærket hvordan du har det - Jeg bestilte min kjole for en uge siden og jeg har nærmest ikke tænkt på andet siden, jeg bliver ved og ved med at se på billedet og håber på at den lever op til forventningerne, jeg har fået besked om at de er 20-25 dage om at sy den og levering varer ca 7 dage og jeg ved ikke lige umiddelbart hvor længe den er om at komme igennem tolderne, men jeg har også satset på at den er her om ca 2 mdr. Men jeg var en smule optimistisk så jeg bestilte min kjole i to størrelser mindre, så mens jeg venter på kjolen er jeg i gang med den helt store livsstils ændring, jeg tror absolut på at jeg kan nå mit mål inden da, for ærlig talt så kan man da ikke få en bedre motivation til at tabe sig end ens drømmekjole :thumbsupsmileyanim: Men jeg er VIRKELIG VIRKELIG VIRKELIG spændt og taler ikke om andet, det er et spørgsmål om tid før min omgangskreds beder mig om at finde et nyt samtaleemne - meeeeeen man er kun brud en gang så jeg synes det er ok at plapre løs om sin kjole og bryllup i det hele taget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg forstår udmærket hvordan du har det - Jeg bestilte min kjole for en uge siden og jeg har nærmest ikke tænkt på andet siden, jeg bliver ved og ved med at se på billedet og håber på at den lever op til forventningerne, jeg har fået besked om at de er 20-25 dage om at sy den og levering varer ca 7 dage og jeg ved ikke lige umiddelbart hvor længe den er om at komme igennem tolderne, men jeg har også satset på at den er her om ca 2 mdr. Men jeg var en smule optimistisk så jeg bestilte min kjole i to størrelser mindre, så mens jeg venter på kjolen er jeg i gang med den helt store livsstils ændring, jeg tror absolut på at jeg kan nå mit mål inden da, for ærlig talt så kan man da ikke få en bedre motivation til at tabe sig end ens drømmekjole :cheerleader3: Men jeg er VIRKELIG VIRKELIG VIRKELIG spændt og taler ikke om andet, det er et spørgsmål om tid før min omgangskreds beder mig om at finde et nyt samtaleemne - meeeeeen man er kun brud en gang så jeg synes det er ok at plapre løs om sin kjole og bryllup i det hele taget :rolleyes:

Hej Sookie.

Ej hvor er det sejt og modigt af dig at bestille i 2 numre mindre. Jeg heppper alt hvad jeg kan for at du når dit mål!! :cheerleader3:

Og jeg håber vi må se et billede af dig i kjolen når den kommer??

Ja jeg tænker heller ikke på andet end bryllup for tiden, og det er ligefør at jeg selv tænker, SÅ FÅ DIG ET LIV!! men samtidig elsker jeg det, og så bruger jeg undskyldningen, at jeg pt er arbejdsløs, så jeg har ikke andet at få tiden til at gå med :)

Meeeen... der er da allerede en af mine tætte venner, som har kommenteret, at jeg ALDRIG snakker om andet, og at det bliver surt at høre på (og de skal endda selv giftes!!). Okay okay... så ikke flere ord herfra om det!! Ja jeg blev nok lidt ked, da jeg fik den besked, og lige nu er jeg lidt sur på ham. Men så er det godt at jeg har jer! :sm:

er der noget nyt om kjolerne???

næ ikke herfra... jeg har ikke hørt nærmere siden jeg bestilte dem for lidt over en uge siden. Men det regnede jeg heller ikke med. Det tager jo tid sådan noget :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstår udmærket hvordan du har det - Jeg bestilte min kjole for en uge siden og jeg har nærmest ikke tænkt på andet siden, jeg bliver ved og ved med at se på billedet og håber på at den lever op til forventningerne, jeg har fået besked om at de er 20-25 dage om at sy den og levering varer ca 7 dage og jeg ved ikke lige umiddelbart hvor længe den er om at komme igennem tolderne, men jeg har også satset på at den er her om ca 2 mdr. Men jeg var en smule optimistisk så jeg bestilte min kjole i to størrelser mindre, så mens jeg venter på kjolen er jeg i gang med den helt store livsstils ændring, jeg tror absolut på at jeg kan nå mit mål inden da, for ærlig talt så kan man da ikke få en bedre motivation til at tabe sig end ens drømmekjole :cheerleader3: Men jeg er VIRKELIG VIRKELIG VIRKELIG spændt og taler ikke om andet, det er et spørgsmål om tid før min omgangskreds beder mig om at finde et nyt samtaleemne - meeeeeen man er kun brud en gang så jeg synes det er ok at plapre løs om sin kjole og bryllup i det hele taget :rolleyes:

Hej Sookie.

Ej hvor er det sejt og modigt af dig at bestille i 2 numre mindre. Jeg heppper alt hvad jeg kan for at du når dit mål!! :cheerleader3:

Og jeg håber vi må se et billede af dig i kjolen når den kommer??

Ja jeg tænker heller ikke på andet end bryllup for tiden, og det er ligefør at jeg selv tænker, SÅ FÅ DIG ET LIV!! men samtidig elsker jeg det, og så bruger jeg undskyldningen, at jeg pt er arbejdsløs, så jeg har ikke andet at få tiden til at gå med :)

Meeeen... der er da allerede en af mine tætte venner, som har kommenteret, at jeg ALDRIG snakker om andet, og at det bliver surt at høre på (og de skal endda selv giftes!!). Okay okay... så ikke flere ord herfra om det!! Ja jeg blev nok lidt ked, da jeg fik den besked, og lige nu er jeg lidt sur på ham. Men så er det godt at jeg har jer! :sm:

er der noget nyt om kjolerne???

næ ikke herfra... jeg har ikke hørt nærmere siden jeg bestilte dem for lidt over en uge siden. Men det regnede jeg heller ikke med. Det tager jo tid sådan noget :bearhug:

Så er vi to.. Går også hjemme..havde jeg ikke pigerne jeg skulle hente hver dag sad jeg også her 24/7 hihi..

Her er der også totalt nerver på.. Jeg glæder mig helt vildt og der er kun gået en uge, jeg er ved at blive små tosset i bærret.. Vil have dem nu!! fnis

Det er ligesom mine piger når den 1 dec kommer..det skal være jul NU!

Føj hvor er jeg spændt..jeg er selv begyndt at drømme om at de ankommer og jeg skal til at prøve dem..desværre når jeg at vågne før jeg ser mig i spejlet -HAHA-:) Ih, hvor bliver jeg sur hver gang.. :blink::unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer