Lus

Hårpynt

21 posts in this topic

Jeg har planer om at sætte en hvid blomst i håret... Min kjole har lidt japansk islæt, og blomsten forestiller jeg mig skal være lidt atypisk...

Jeg har dog INGEN idé - what so ever - om, hvor jeg skal købe den henne. Jeg har hørt Magasin og Illum...men er der nogen, der har andre idéer til butikker, der har hårpynt?

Jeg vil forsøge at finde nogle billeder med blomster og sætte ind... :cheerleader3:

Edited by Lus
0

Annonce ♥

Jeg vil umiddelbart foreslå Matas, som jo har et ganske pænt udvalg eller Glitter hvis i har sådan en i nærheden. De sælger jo sådan set ikke andet end hårpynt og smykker. Har du overvejet en levende blomst? Så kunne du evt. vælge en som matcher din brudebuket?

Knus

0

Ebay er vel egetlig det universelle svar, griner.. men jeg aner ikke hvad man skal søge på.. Hair flower?

Men ellers ved jeg at Pyrit lige inde ved mit studium har blomster til håret og der så er det du leder efter, don't know.. men de har super fede øreringe :cheerleader3: ;)

Hvad med friske orkideer på dagen?

:cheerleader3:

0

Jeg så en masse hvidt hårpynt i Bilka i fredags, bl.a. spænder med blomster.

Ellers har jeg set at der er flere på Trendsales, der laver hårpynt med orchider.

Fandt lige nogle links.

her

her

Ellers sæt et billede ind med stilen. :cheerleader3:

Edited by Anettebh
0

Annonce ♥

Ebay er vel egetlig det universelle svar, griner.. men jeg aner ikke hvad man skal søge på.. Hair flower?

Men ellers ved jeg at Pyrit lige inde ved mit studium har blomster til håret og der så er det du leder efter, don't know.. men de har super fede øreringe :cheerleader3: ;)

Må ind og se i butikken... Friske orkideer er ikke tosset, men har jo en brudebuket med Callaer...så måske man skulle fixe en Calla som hårblomst?! (Eller man skal blande Calla og Orkidé i brudebuketten?!). Må se om der er nogle eksempler på brudebuketter med de to blomster i...

0

Jeg så en masse hvidt hårpynt i Bilka i fredags, bl.a. spænder med blomster.

Ellers har jeg set at der er flere på Trendsales, der laver hårpynt med orchider.

Fandt lige nogle links.

her

her

Ellers sæt et billede ind med stilen. :cheerleader3:

De er skønne - tak for linket. Jeg vil forsøge at finde nogle billeder ved lejlighed. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg har planer om at sætte en hvid blomst i håret... Min kjole har lidt japansk islæt, og blomsten forestiller jeg mig skal være lidt atypisk...

Jeg har dog INGEN idé - what so ever - om, hvor jeg skal købe den henne. Jeg har hørt Magasin og Illum...men er der nogen, der har andre idéer til butikker, der har hårpynt?

Jeg vil forsøge at finde nogle billeder med blomster og sætte ind... :cheerleader3:

her måske

http://www.ewas-brudetilbehor.dk/Smykker/B...ke/default.aspx

0

Jeg vil forsøge at finde nogle billeder med blomster og sætte ind... :thumbsupsmileyanim:

her måske

http://www.ewas-brudetilbehor.dk/Smykker/B...ke/default.aspx

Tak :cheerleader3:

0

Men ellers ved jeg at Pyrit lige inde ved mit studium har blomster til håret og der så er det du leder efter, don't know.. men de har super fede øreringe :thumbsupsmileyanim: ;)

Må ind og se i butikken... Friske orkideer er ikke tosset, men har jo en brudebuket med Callaer...så måske man skulle fixe en Calla som hårblomst?! (Eller man skal blande Calla og Orkidé i brudebuketten?!). Må se om der er nogle eksempler på brudebuketter med de to blomster i...

Der var både callaer og orchider i min..

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Men ellers ved jeg at Pyrit lige inde ved mit studium har blomster til håret og der så er det du leder efter, don't know.. men de har super fede øreringe :) ;)

Der var både callaer og orchider i min..

Åh...den er nu skøn....

0

Annonce ♥