Guest toxp

Spray on strømper - erfaringer??

16 indlæg i dette emne

Er der nogen, der har prøvet de der spray on strømper??

Altså Nyce legs eller tilsvarende??

Og vil i dele erfaringer :cheerleader3:

Jeg skal have åbne sko på, og synes derfor ikke, at strømper er en mulighed, men jeg vil da gerne have lige så pæne ben, som hvis jeg havde selvsiddende på - jeg tænkte derfor på spray on, men ved ikke, om det er noget værd???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sally Hansen har lavet en spray-strømpe og den skulle være alletiders. Jeg solgte i hvert fald en del af den, da jeg stod i butik og den er også super god til at dække tatoveringer med, hvis man har sådan nogle, man vil skjule. Jeg har fået super god feedback på dem, så jeg kan da ikke andet end anbefale dig at prøve det inden dagen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså dumpappen her (undertegnede) kan simpelthen ikke fatte hvordan de virker :cheerleader3:

Så vi lige to... hvordan gør man med tæerne?

Lægger det sig som sådan en hinde eller?!

Jeg er vildt nysgerrig

0

Del dette indlæg

tja... nu har jeg kigget på youtube, og jeg fatter det stadig ikke :thumbsupsmileyanim: For mig ligner det bare spray tan agtigt farve som du sprayer på benene, men at det så bare kan vaskes af.

Og hvordan vil tæerne se ud med det på osv?

Samtidig tænker jeg, at alm. nylon strømper afhjælper at sko laver vabler, men det kan dette vel ikke hjælpe på?

Måske er jeg langsom og totalt bagefter med hvad der er smart... men jeg forstår det bare slet ikke :thumbsupsmileyanim:

Måske nogen kan forklare mig det, så jeg kan se fordelen ved dette og bare selv MÅ eje det?? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså min ærlige mening er jo ret irrelevant, men kan blot tilføje at jeg ikke skal have sådan noget.

Men som jeg ser det så er det en spray - på linje med selvbruner - der farver benene en smule evt. med noget shimmereffekt. På den måde slipper man for at de selvsiddende falder ned eller nylontæer hvis man skal have sandaler på. Jeg ville bare være bange for at jeg ikke fik det smurt regelmæssigt nok ud på mine tæer.

Og et andet spørgsmål - det er jo ikke nylonstrømper - så hvor ville du stoppe med at spraye?

Please entligthen me :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ak så blev jeg også klogere om, hvordan det spray on virker. Jeg har åbentbart en livlig fantasi, for jeg havde forstillet mig, at det var noget tynd net af en art, som man sprayed ud lidt ala Peter Packer i Spiderman :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ak så blev jeg også klogere om, hvordan det spray on virker. Jeg har åbentbart en livlig fantasi, for jeg havde forstillet mig, at det var noget tynd net af en art, som man sprayed ud lidt ala Peter Packer i Spiderman :cheerleader3:

Jep det var også min forestilling om det :)

Ej - nu vil jeg slet ikke se hvad det er... havde faktisk også inde i mit hoved at det var noget "microfilm"s agtigt noget, altså en tynd film/hinde på ens ben - ikke det man kan søge gamle aviser på, der blev sprayet ud på ens ben...

0

Del dette indlæg

Jamen - nu skal jeg forsøge at hjælpe lidt på vej...har nemlig lige testet det på hånden idag i en undertøjsbutik...

Det er en spray, der enten påføres direkte på ben (og fødder inkl. tæer...) eller sprayes i hånden og efterfølgende fordeles på benene. Det er som en slags spray foundation til resten af kroppen. Den dækker ujævnheder, blå mærker, mærker, mindre ar etc. - og giver en mat og jævn overflade + giver en lille smule farve. Det er dog ikke farven der er målet, men den jævne overflade.

Nå men jeg tror så også, at min håndtest idag har gjort, at jeg ikke vælger at bruge det. Jeg synes, at det virkede lidt uoverskueligt at arbejde med under pres - hvilket jeg jo uden tvivl er på selve dagen... Desuden sagde begge damer i butikken, at de ikke ville turde bruge det selv i forbindelse med en hvid kjole - ikke fordi de havde erfaringer med at det smittede af, mere just in case....

Så jeg satser på at få lækre brune ben uden blå mærker i stedet, som så kan gøres ekstra lækre med lidt glimmer eller andet creme halløj...Jeg vil i hvert fald ikke have strømper på - det synes jeg bare ikke er fedt i meget åbne sandaler, men det er jo en smagssag... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer