Guest Forever

Fotograf

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære alle,

Vi skal have booket fotografen dvs. vi har sådan set en på hånden, men synes at prisen er lidt høj ifht. udbyttet. Han skal have 4000,- for 12 billeder i 13 X 18. :cheerleader3:

Er det bare os der er for kræsne? Hvad skal i give og hvor meget får I ?

Katja

Hvis du også får alle de andre billeder på en CD ved siden af, synes jeg det er helt i orden pg billigt endda.

Hvis ikke, ville jeg ofre de sidste penge og booke xx. Dem fik vi nogle fantastiske billeder fra. De ankom før mig til kirken, tog billeder før under og efter vielsen og så kørte vi ud og fik taget billeder on location. Vi fik et album med 10 billeder i samt alle de andre på en CD, klar til fremkaldelse.

/Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kære alle,

Vi skal have booket fotografen dvs. vi har sådan set en på hånden, men synes at prisen er lidt høj ifht. udbyttet. Han skal have 4000,- for 12 billeder i 13 X 18. :thumbsupsmileyanim:

Er det bare os der er for kræsne? Hvad skal i give og hvor meget får I ?

Katja

Hvis du også får alle de andre billeder på en CD ved siden af, synes jeg det er helt i orden pg billigt endda.

Hvis ikke, ville jeg ofre de sidste penge og booke xx. Dem fik vi nogle fantastiske billeder fra. De ankom før mig til kirken, tog billeder før under og efter vielsen og så kørte vi ud og fik taget billeder on location. Vi fik et album med 10 billeder i samt alle de andre på en CD, klar til fremkaldelse.

/Maria

Desværre ikke - det koster ca. 2000 ekstra at få billederne på cd :cheerleader3:

Katja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt tosafoto, og du kan se deres priser her www.tosafoto.dk . Valget faldt automatisk på dem, da det er dem vi bruger, når hunden skal fotograferes (det gør men en del i i udstillingsregi, for at fremvise hunden på nettet, for at skabe interesse for den til en evt parring) Og vi synes de er super dygtige, og servicemindet. samt vi bare klikker sammen

Vedhæfter lige et billede af hunden, så du kan se, hvor gode de er til at fange detajlerne (hvad man ikke vil gøre for at vise sin hund:-) )

post-34886-1236784338.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg ringede til mange forskellige fotografer og tog ud til en del for at høre deres tilbud og se hvad de kunne byde på, og der er meget stort forskel på hvad de tager for billeder, så mit råd er at google en masse og ringe til dem alle. Ved at mange dækker hele landet .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg tror jeg ringede til mange forskellige fotografer og tog ud til en del for at høre deres tilbud og se hvad de kunne byde på, og der er meget stort forskel på hvad de tager for billeder, så mit råd er at google en masse og ringe til dem alle. Ved at mange dækker hele landet .

Vi skal give knap 4800 kr. fra kl. 15.15 til 24.00. Fotograften følger os fra ankomst i kirken til brudevalsen. Jeg synes det er en rigtig god pris :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej FRERST....

Må man spørge hvilken fotograf det er....?

Det lyder godt nok billigt...

Ja, selvfølgelig!!!

Det er Sassdalby Fotografen. Han hedder Klaus og holder til her på sjælland. Han er simpelthen så nem at snakke med. Selvom jeg kun har snakket med ham i telefonen og på mail, er jeg fuædstændig rolig. Han tager sig rigtig god tid til at snakke og skrive mails. Det føles slet ikke som om man er en vare.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg syntes det er ret dyrt. når man ikke får billederne på cd og så kun 12 billeder.

har du overvejet en amatør fotograf? dem er der faktisk mange af, som også er gode fotografer.!

hvor kommer du fra, kan ikke lige se det i din profil?

knus Tina

Jeg bor på Fyn næsten midt mellem Nyborg og Odense

Katja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da forhåbentlig de færreste fotografer, musikere m.v. hvor folk har en følelse af at de bare er "en vare" (som bare skal overstås). I såfald holder de pågældende leverandørernæppe længe i denne branche. Der er ingen bryllupsfester og ingen folk der er ens og det at levere "kunst" i form af foto, musik, optræden o.l. kræver ligesom at man tager sig tiden til at tale med parret om deres ønsker, forventninger, stil m.v. Sagt med andre ord: Det kræver personlig betjening, engagement og indlevelse fra vedkommendes side, såvel før som under selve dagen/festen. Det er noget folk iværdsætter og det er med til at sikre at man rammer rigtigt med hensyn til stil, ønsker m.v. Herudover er der ikke meget ved at komme ud til en fest, og i særdeleshed ikke et bryllup, hvor man intet kender til "brudeparret" og deres ønsker m.v. Har prøvet det et par gange via et bookingbureau og det gør jeg ikke igen :cheerleader3:

Nyborg/Odense - Har du prøvet at kontakte Betina Pihl (Odense). Hende går du ikke galt i byen med.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer