Kinai

Tanja & Jes 26. september 2009

1,604 indlæg i dette emne

Hej søde Tanja

Jeg vil bare lige gøre dig opmærksom på, at de i Netto har tilbud på slikkepinde i farverne sort og hvid, jeg tænkte på dig med det samme jeg så dem:-)

Tak for tippet!!

Hmmm.... tænke tænke.... hvad kan jeg lige finde på af sjove ting med dem???? :cheerleader3:

Wow..en bryllupsrejse... jeg kan da godt lige være i kufferten ikke? hihi :cheerleader3:

Prisen på kagen lyder rigtig fair syntes jeg.. og indholdet...muuuuuuums, det er en kage jeg har lavet et par gange og den er bare lige lækker hver gang.. hehe

Ok... laver du præcist den selv??? mums... gid jeg selv lige kunne klare det, men heldigvis har jeg stadig noget af den kage i fryseren (vi fik noget med hjem fra konditoren), så kan bare tage den op, hvis vi vil smage den igen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så lige dette digt i Lenes tråd og tyvstjal den lige med det samme (jeg håber det er ok Lene ;) )

Jeg har bare rettet den lidt til så den passer til mig og min far.

Kære Far

Den yngste datter du jo har

Nu skal giftes - hva´be´har

Derfor Far, jeg nu dig vil høre

Om du mig op ad kirkegulvet vil føre?

I kirken på mig alle vil stirre

Holder du min hånd, så jeg ikke dirrer?

Vil du mig væk til Jes give

Så vi mand og kone kan blive?

Kærlig hilsen

Din datter.

Jeg synes den var lidt sød :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Wow..en bryllupsrejse... jeg kan da godt lige være i kufferten ikke? hihi :cheerleader3:

Og jeg kan være i gemalens kuffert ;) Jeg er vild med jeres sted! Må jeg være så fræk at spørge, hvad I skal give for en uge? ;)

Tak for støtten mht. feststed. Der sad man så med et langt ansigt... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og jeg kan være i gemalens kuffert ;) Jeg er vild med jeres sted! Må jeg være så fræk at spørge, hvad I skal give for en uge? ;)

Tak for støtten mht. feststed. Der sad man så med et langt ansigt... :cheerleader3:

Puha ja det må du da gerne spørge om... vi skal give lige små 9000 kr. for os begge med dobbeltværelse og inkl. morgenmad. Lidt pebret, men det bliver såååååå lækkert!!! Og så er det jo billigt at handle og spise ude dernede. Og vi skal da absolut også på sådan en 2 dagens ørkensafari.... wuuuuhuuuu jeg glæder mig!!!

Ørkensafari:

1. dag

Vi starter tidligt om morgenen og sætter kursen mod ruinerne af det gamle romerske amfiteater i El Jem. Det var et af verdens største og betragtes som det smukkeste velbevarede bygningsværk, romerne opførte i Afrika. Gennem olivenlunde fortsætter vi mod Gabes, og vi oplever, at vegetationen aftager kraftigt, og det varer ikke længe, før vi når Matmata-bjergene.

Det er her i Matmata, berberfamilierne bor i kalkstenshuler under jordoverfladen, som de har gjort de seneste 3.000 år, og vi skal naturligvis besøge en af disse huler og se, hvor fascinerende det er. Det er her i Matmata, en del af den første Star Wars-film blev optaget, og nogle af rekvisitterne findes endnu. Når vi befinder os i dette område, føler man næsten, at det er et månelandskab. I Matmata spiser vi en lækker tunesisk frokost.

Derfra går turen mod vest ad en vej, hvor vi kan være heldige at se beduintelte og store kamel- og gedeflokke.

Sidst på eftermiddagen når vi Douz, også kaldet Ørkenens Port, hvor vi indlogeres på et hotel i udkanten af Saharas ørken.

Vi slutter en oplevelsesrig dag af med at ride ud i Saharas ørken, en oplevelse som for mange aldrig bliver glemt.

2. dag

Efter morgenmaden sætter vi kursen mod Chott el Djerid, der er Tunesiens største saltsø. Et af de mange flotte naturfænomener i landet.

Senere når vi Degache - en oase, der er kendt for de mange daddelpalmer, og vi ser hvordan ”intensivt landbrug” foregår. Vi spadserer gennem oasen og kommer helt tæt på vegetationen.

Derefter går turen op i Atlasbjergene med 4x4-jeeps. Vi stopper i de små landsbyer Tamerza, Mides og Sbeikla, hvor man kan fotografere de mest fantastiske landskaber og køre ”off road” i bjerglandskaberne.

Ved middagstid når vi byen Gafsa og spiser frokost, inden turen går nordpå til den hellige by Kairouan.

I prisen er inkluderet entréer, overnatning og måltider.

Men for at I andre lige kan følge med i, hvad det er Tina+Daniel taler om vedr. feststed, så kan I lige få min besvarelse fra hendes tråd her også....

Det var en lille overraskelse med henblik på feststedet da vi var derude i tirsdags:

Tirsdag eftermiddag skulle vi ud og lave alle aftaler med vores feststed (menu, farver osv osv). Aftenen før smutter vi så lige ind på deres hjemmeside, for lige at kigge lidt på menuerne igen. Der viser det sig så, at kuvertprisen så lige er steget (og hold nu fast) ja steget med hele 100 kr. pr kuvert... ud over normalprisen!!!!

Samtidig koster det nu 100 kr. PR. MAND for en ekstra time!!!! Og arrangementet er allerede KUN sat til 7 timer, så når vi går til bords kl. 17.30, så skal vi slutte allerede kl. 00.30 hvis vi ikke vil betale ekstra

heldigvis skal vi kun være 35 personer i alt, så vi kan lige finde penge til det i budgettet, men tænkt hvis det havde været et kæmpebryllup med f.eks 90 mennesker... så ville det være 9000 kr. ekstra bare i mad, og 9000 kr. pr. ekstra time ud over de syv timer som er med i arrangementet!!!!

Så kan det godt nok hurtigt løbe op!!!

0

Del dette indlæg

Jeg så lige dette digt i Lenes tråd og tyvstjal den lige med det samme (jeg håber det er ok Lene ;) )

Kære Far

Kærlig hilsen

Din datter.

SELVFØLGELIG må du det..... (siger hun så og har selv tyv-stålet det.... :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Kære Far

Kærlig hilsen

Din datter.

SELVFØLGELIG må du det..... (siger hun så og har selv tyv-stålet det.... :cheerleader3: )

jamen så siger vi pænt tak til den søde bridezilla derude, spm har været så sød at dele med os andre :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

neeej, Tanja. Jeg er næsten ikke misundelig på jeres bryllupsreje. Godt at I kan få lidt kvali-tid sammen. Vi, eller jeg har (rejse=morgengave) valgt at det bliver uden bettemanden. Man skal også huske at være noget andet end mor og far:-)

Kagen lyder helt fantastisk. Dejlligt at den osse kan krydses af

kram Sanne :cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

0

Del dette indlæg

Puuha tak for god og spændende læsning. Startede for for ca 3 timer siden med at læse tråden og kunne slet ikke stoppe. Måtte bare følge med i kjole-føljetonen. Nu er klokken så tre om natten. Kæresten er for længst gået i seng og inden længe vågner min søn. Men jeg sidder bare her og mangler sidste afsnit af kjoleføljetonen :)

Jeg overvejer selv om jeg tør bestille en kina-kjole. Men jeg er ikke helt sikker...

Smukke kjoler du har valgt i øvrigt -HAHA- alle sammen.

Må man være så nysgerrig og spørge hvad det samlede budget for jeres bryllup er?

Nu må jeg vist hellere finde ind i min seng.

Knus fra en nybegynder på BK

Jamen velkommen i min tråd.... du er vist heller ikke den første som har sagt at det er spændende læsning. Skal vi så ikke bare krydse fingre for, at hele kjoleeventyret ender lykkeligt??!! :pokey:

Hvis du overvejer at købe en kinakjole, vil jeg (som du nok kan regne ud) ikke anbefale **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**. Min vurdering af **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** kan jeg give senere, når jeg har modtaget den kjole jeg venter på nu. Men indtil videre har der ikke været noget specielt at sætte fingeren på, ud over at man åbenbart skal bestille den i meget god tid! :lol:

Vores budget.... Hmmmm.... jeg tror egentligt at det startede med at hedde 50.000 kr. Så fik vi problemer med banken pga at jeg blev arbejdsløs, og så hed det pludseligt 0 kr.!!!

Heldigvis har jeg så en fantastisk svigermor, som meddelte, at det skulle vi ikke bekymre os om, for hun ville (som bryllupsgave) give os 52.000 kr til at holde bryllup for :cheerleader3:

Meeeen.... nu er vi godt nok røget noget højere op efterhånden. Hvis vi trækker bryllupsrejsen fra, så tror jeg at vi ender på omkring 70.000 kr. Uden alt det kreative, som ikke er medregnet. Heldigvis er jeg i arbejde igen, og vi har selv nået at spare ca. 40.000 kr. sammen på mega kort tid, så vi skulle meget egrne komme ud af det med et OK overskud.

Puha... ja det løber hurtigere op end man tror!!

neeej, Tanja. Jeg er næsten ikke misundelig på jeres bryllupsreje. Godt at I kan få lidt kvali-tid sammen. Vi, eller jeg har (rejse=morgengave) valgt at det bliver uden bettemanden. Man skal også huske at være noget andet end mor og far:-)

Kagen lyder helt fantastisk. Dejlligt at den osse kan krydses af

kram Sanne :cheerleader3::bearhug::)

ja vores bryllupsgave er også vores morgengave til hinanden. Hvad er bedre end minder man kan dele resten af livet??? Bedre gaver findes der ikke :bestwishes:

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Hej

Just hjemvendt fra ferie, så jeg lige billederne af din kjole fra Milly - Det ser altså super lovende ud :cheerleader3:

Jeg har fået dit skørt, men det var det forkerte :cheerleader3: Så har aftalt de sender det rigtige til mig straks - Men jeg kan da sige at kvaliteten ser super fin ud og det der elastiske stof, vil flot smyge sig til dine ben og være gemt under kjolen :bearhug:

Klem Lena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Just hjemvendt fra ferie, så jeg lige billederne af din kjole fra Milly - Det ser altså super lovende ud :cheerleader3:

Jeg har fået dit skørt, men det var det forkerte :cheerleader3: Så har aftalt de sender det rigtige til mig straks - Men jeg kan da sige at kvaliteten ser super fin ud og det der elastiske stof, vil flot smyge sig til dine ben og være gemt under kjolen :bearhug:

Klem Lena

Hej lena... Det glæder mig at høre at det ser lækkert ud. Du skal ikke bekymre dig om "forsinkelsen". Jeg har jo stadig 2 måneder at løbe på ;)

Jeg håber at du har haft en god ferie... synes også pludseligt at her var så stille når du ikke var her med alle dine gode ideer.

Der har ellers været lidt ravage i din "køb slør sammen tråd", men det har du sikkert allerede opdaget :)

Men ja jeg synes også det virker lidt lovene med kjolen fra Milly, men jeg tør ikke rigtigt håbe for meget på at det bliver DRØMMEKJOLEN, for jo mere skuffet kan jeg blive, hvis det flopper totalt. Uh... tør slet ikke tænke på det :)

Kryds fingre for mig!!!

0

Del dette indlæg

Ja, jeg krydser fingre XXXXXXXXXXXX

HA HA , jeg jeg skimtede lige tråden. Tager det nu ikke så tungt, selvom jeg da som vild kapitalist har tjent ca. 200,- på at bestille slør hjem (der var jo pludselig en del mere end 5 der bestilte). De 200,- er sløset væk på is her i ferien ;)

Glæder mig til at se flere billeder og få læst mere op på hvad der er sket herinde.

0

Del dette indlæg

Så er der kommet nye billeder fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.

Jeg sidder på arbejdet lige nu, så kan ikke ligge dem ind, men jeg lover at ligge dem ind aften :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er der kommet nye billeder fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.

Jeg sidder på arbejdet lige nu, så kan ikke ligge dem ind, men jeg lover at ligge dem ind aften :cheerleader3:

Jubiii!!! :cheerleader3: Venter i spænding!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej Tanja, du forstår virkelig, at holde spændning i din tråd:-)

0

Del dette indlæg

sorry piger.... vi fik uventet besøg af svigermekanikken igår og de er blevet og overnattet, så jeg har ikke haft tid til BK.

Idag skal jeg til grøn koncert lige efter arbejde, men jeg vil prøve at se om jeg kan nå at ligge billederne ind i aften når vi er kommet hjem. Ellers må I desværre have tålmodighed indtil i morgen formiddag... for når jeg har fri fra arbejde i dag, så har jeg nemlig (endelig!!!) ferie :cheerleader3::cheerleader3::bearhug::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så piger... nu kommer billederne fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**, jeg går ud fra at I gerne vil se dem alle???

Så her kommer hele kavelkaden :pokey:

post-19304-1248440937.jpg

post-19304-1248440963.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer