Vanni

Brudemake up

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min makeup var ret enkel. Jeg havde en smule foundation og pudderhalløj på, en lys diskret læbestift og mørke smokey eyes. Derudover fik jeg kunstige øjenvipper sat på ved det yderste af øjet for at give det en lidt mere dramatisk effekt (tror jeg). Til sidst et ordentlig lag mascara og så var det faktisk det :thumbsupsmileyanim:

post-29599-1237315887.jpg

Beklager billedet. Jeg har desværre ikke noget ordentligt billede af min makeup, men jeg håber det er til at se sådan nogenlunde på det billede, jeg har fået fundet frem

0

Del dette indlæg

Min makeup var ret enkel. Jeg havde en smule foundation og pudderhalløj på, en lys diskret læbestift og mørke smokey eyes. Derudover fik jeg kunstige øjenvipper sat på ved det yderste af øjet for at give det en lidt mere dramatisk effekt (tror jeg). Til sidst et ordentlig lag mascara og så var det faktisk det :thumbsupsmileyanim:

Beklager billedet. Jeg har desværre ikke noget ordentligt billede af min makeup, men jeg håber det er til at se sådan nogenlunde på det billede, jeg har fået fundet frem

Du ser bare super godt ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Min makeup var ret enkel. Jeg havde en smule foundation og pudderhalløj på, en lys diskret læbestift og mørke smokey eyes. Derudover fik jeg kunstige øjenvipper sat på ved det yderste af øjet for at give det en lidt mere dramatisk effekt (tror jeg). Til sidst et ordentlig lag mascara og så var det faktisk det :cheerleader3:

Du ser bare super godt ud :thumbsupsmileyanim:

Tak :cheerleader3: Jeg havde det også bare fantastisk den dag :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer