christian&susan

Susan & Christian - 14. august 2010

163 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Skoene!

Da vi begge er høje mennesker - jeg er 185 cm høj er Christian er måske lige 2 cm højere - så skal jeg ikke have høje sko. Jeg nægter simpelthen også at være højere end ham... :thumbsupsmileyanim:

Skoene bliver derfor disse.. Er bestilt gennem brandos.dk til den nette sum af 400,- incl fragt... :)

Hvor er det bare nogle fine sko... Den hjemmeside, skal jeg helt sikkert kigge mere på. Min kæreste og jeg har det samme problem, så jeg vil heller ikke være højere end ham. Plus så ville mine fødder være totalt smadrede efter en hel dag i hæle, så det er endnu en god undskyldning ;)

0

Del dette indlæg

Skoene!

Da vi begge er høje mennesker - jeg er 185 cm høj er Christian er måske lige 2 cm højere - så skal jeg ikke have høje sko. Jeg nægter simpelthen også at være højere end ham... :ilovebryllupsklar:

Skoene bliver derfor disse.. Er bestilt gennem brandos.dk til den nette sum af 400,- incl fragt... :)

Hvor er det bare nogle fine sko... Den hjemmeside, skal jeg helt sikkert kigge mere på. Min kæreste og jeg har det samme problem, så jeg vil heller ikke være højere end ham. Plus så ville mine fødder være totalt smadrede efter en hel dag i hæle, så det er endnu en god undskyldning ;)

super flotte sko... Dejligt at høre jeg ikke er den eneste høje brud.... :thumbsupsmileyanim: Jeg kan dog ikke se mig fri for at være højere end gommen, han er kun 173 og jeg er 185.... så jeg kan ikke finde sko som er flade nok griner... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se mere

knus

Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skoene!

Da vi begge er høje mennesker - jeg er 185 cm høj er Christian er måske lige 2 cm højere - så skal jeg ikke have høje sko. Jeg nægter simpelthen også at være højere end ham... :rolleyes:

super flotte sko... Dejligt at høre jeg ikke er den eneste høje brud.... :cheerleader3: Jeg kan dog ikke se mig fri for at være højere end gommen, han er kun 173 og jeg er 185.... så jeg kan ikke finde sko som er flade nok griner... :cheerleader3:

Glæder mig til at se mere

knus

Christina

Det er en fin hjemmeside - dejlig overskuelig! Og så er de rigtig søde med returnering af varer. Jeg har bestilt derfra før - og kom desværre til at bestille skoene i en størrelse for stor - men det var dejligt nemt at sende tilbage - og de sendte endda den korrekte størrelse til mig, inden jeg havde sendt den "forkerte" tilbage.. SUPER service!

Men ja - jeg hader at være lige så høj som Christian!!! Jeg har virkelig traumer omkring det. Fx når vi går sammen, så går jeg altid på fortovet yderst mod vejen. Det hælder nemlig ud og jeg "vinder" på den måde et par centimeter... :cheerleader3: Totalt fjollet.. meeen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ooooh :cheerleader3: Svanen er et MEGET lækkert (og ikke helt billigt) sted. Imponerende at I har råd til at betale for overnatningen for jeres gæster - jeg er sikker på, at der er mange der vil sætte pris på den flotte gestus :cheerleader3:

Vi glæder os også bare til at holde vores fest der. Men ja, det kommer da til at koste knapper - men for os har det været et spørgsmål om prioritering.

1) Vi vælger fx transporten fra - mine svigerforældre købte ny bil i vinters og den kan vi sagtens køre i = 0,-

2) Christians søster er ved at udgive kogebog er og super tjekket i et køkken - så hun har tilbudt at lave vores bryllupskage. Vi må selv bestemme udseende og smag = 0,-

3) Vores bedste kammerat er i lære som fotograf og han er sindssyg dygtig - og han har tilbudt at tage alle vores billeder = 0 ,-

4) Min svigermor er uddannet blomsterbinder i sine unge dage (arbejder ikke længere med det), så vi har valgt blot at bestille de blomster vi skal bruge til knaphulsblomster, brudebuket og buket til vores datter, på den lokale planteskole og så binder hun dem alle = 500,-

5) Vi har pianist under maden og jukebox efter kl 24 = 5200.-

6) Jeg fandt min elskede kjole til 9000,- her i Vejle, men efter lidt søgning på nettet faldt jeg over den i en brudebutik i Ribe med ophørsudsalg - så jeg fik kjole og slør for 3700,-

Alt i alt er jeg overbevist om at vi har sparet omkring 20.000,- blot på ovennævnte poster - og det har vi så valgt at smide i "overnatningspuljen" i stedet..

Men vi har så også spinket og sparet de sidste 2 år, så vi har derfor et budget på 120.000,- at lege med... :)

Knus Susan

Redigeret af christian&susan
0

Del dette indlæg

Heer har jeg vidst ikke været forbi før... sikke en skam, men der er heldivis tid til at rette op.

Og sikke en fantaistisk dato - så kan vi jo følges ad hele vejen.

Det er godt nok et lækkert sted lige i vores ånd :):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Heer har jeg vidst ikke været forbi før... sikke en skam, men der er heldivis tid til at rette op.

Og sikke en fantaistisk dato - så kan vi jo følges ad hele vejen.

Det er godt nok et lækkert sted lige i vores ånd :):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::rolleyes:

Så skulle du smage deres mad.. :cheerleader3:

Har også lige været inde i din tråd og lure - og sikke en god ide med slikbuffet!!! Desværre er jeg bare et rigtig slik-monster, så tror at jeg ville få guffet en hel del af det inden den store dag... :cheerleader3:

Susan

0

Del dette indlæg

Hej Susan

Så fandt jeg lige ind i din tråd... Hvor har du bare styr på meget efterhånden... Super flot kjole og sko... Kender problemet med at man ikke vil være højere end sin mand... Her er vi lige høje og jeg har derfor også købt sko med meget lidt hæl.. Manden har så fået sko, hvor der er noget hæl på eller hvad man kalder det ved mandesko... Så er sikker på at han kommer til at se højere ud end jeg...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hårinspiration!!!

Her kommer lidt billeder af mulige frisurer. Lige nu er jeg i hvert fald helt sikker på at det skal være en "knold". Mit hår er desværre lige blevet klippet ret kort - men mon ikke det kan nå at vokse lidt ud igen? (smækker lige et billede ind af min nuværende hårlængde først)

Og så mener min elskede frisør, at så længe mit hår er langt nok til at ligge "udenover", så har hun sådan nogle runde dippedutter, som man kan putte ind i en opsætning, så det fylder mere - næsten som et slags skelet..

post-37122-1244983752.jpg

Redigeret af christian&susan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har jo en lille datter - Nicoline - som der lige straks bliver 2 år :) Hun når jo så at blive 3 år inden vores bryllup og hun skal derfor være blomsterpige. Jeg forestiller mig at hun kommer i en af de følgende kjoler, dog bliver båndet på skiftet ud med et i en salviegrøn farve, da creme/salviegrøn er vores gennemgående farvetema...

post-37122-1244994576.jpg

post-37122-1244994589.jpg

post-37122-1244994599.jpg

0

Del dette indlæg

Puha - så sidder jeg her kl 2.30 om natten fordi jeg ikke kan sove!!

Skal til min (forhåbentligt) ALLER ALLER sidste eksamen på mit sygeplejestudie i morgen til middag. Jeg skal forsvare min bacheloropgave som blev afleveret for ca 14 dage siden.

Desværre er jeg bare SÅ dårlig til mundtlige eksamener - jeg har igennem den sidste uge haft hjertebanken, svedeture, rysteture, søvnløse nætter og racerrøv (sorry :) )

så søde piger - vil I ikke godt krydse fingre for mig i morgen til middag?? Er bare så bange for at jeg bliver mundlam eller i værste fald besvimer...

Mange knus Susan

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer