christian&susan

Susan & Christian - 14. august 2010

163 posts in this topic

Her kommer så min planlægningstråd :thumbsupsmileyanim:

Vi er allerede borgerligt viet - så for os bliver det en kirkelig velsignelse det kommer til at handle om - DOG stadig med en rigtig fest..

Idé til invitationer her

Idé til menukort her

Inspiration til brudebuket her

Hårinspiration her og her

Kirken i Brejning her

Kjolen - modelbilleder her

Feststedet her

Skoene her

Overnatning til vores gæster her

Monogram her

Inspiration til brudepigekjole her

Reception her

Edited by christian&susan
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op, hvor har du allerede styr på mange detaljer!

Jeg har også TOTAL planlægnings-fetisch.. jeg laver lister over ALT.... :thumbsupsmileyanim:

Det er jeg også.. har også gjort mig ret mange tanker... men må sige, at jeg føler jeg blegner lidt ved siden af dig ;)

Så næste gang L kommenterer mit, så får han at vide gør han.. :loveboard:

0

Annonce ♥

Jeg har også TOTAL planlægnings-fetisch.. jeg laver lister over ALT.... :thumbsupsmileyanim:

Det er jeg også.. har også gjort mig ret mange tanker... men må sige, at jeg føler jeg blegner lidt ved siden af dig ;)

Så næste gang L kommenterer mit, så får han at vide gør han.. :cheerleader3:

Jeg kan mærke, at jeg heller ikke skal snakke så meget mere bryllup herhjemme lige for tiden.. :loveboard:

MEN - jeg ville helst holde festen ude i og med, jeg er total planlægnings-stresse-monster... og C ville helst denne her type fest - så det får han, til gengæld for at han skulle skrive under på en skriftlig kontrakt om at, uanset hvor mange gange jeg nævner ordet "bryllup", så må han ikke rulle øjne eller på anden måde virke uinteresseret... :cheerleader3:

0

Jeg har også TOTAL planlægnings-fetisch.. jeg laver lister over ALT.... :loveboard:

Så næste gang L kommenterer mit, så får han at vide gør han.. :cheerleader3:

Jeg kan mærke, at jeg heller ikke skal snakke så meget mere bryllup herhjemme lige for tiden.. :cheerleader3:

MEN - jeg ville helst holde festen ude i og med, jeg er total planlægnings-stresse-monster... og C ville helst denne her type fest - så det får han, til gengæld for at han skulle skrive under på en skriftlig kontrakt om at, uanset hvor mange gange jeg nævner ordet "bryllup", så må han ikke rulle øjne eller på anden måde virke uinteresseret... :cheerleader3:

Han har selv friet... så må han også tage de mange efterfølgende måneders bryllupssnak :P

Men... så er det jo godt du har os at snakke til om alle dine tanker og ideer.. vi kan nemlig ikke få nok! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Brudebuketten kommer til at se således ud - hvide bonderoser - så de går igen i brudebuket, bordpynt, kagepynt, brystbuket m.m...

Hov det er da min buket :thumbsupsmileyanim: Det ser ud til at du har styr på tingene... Håber at I får den dejligste dag - det er helt fantastisk :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Super med endnu en 2010'er.

Du har bare styr på tingene det er nogle flotte valg du har gjort, jeg har så mange idér i mit hoved at jeg ikke kan bestemme mig, og kærsten gider ikke hører om bryllup hele tiden så det er godt vi har BK. Glæder mig til at følge din planlægning.

0

Et stort velkommen hertil og tillykke med den kommende velsignelse :thumbsupsmileyanim::loveboard::iloveyou:

Jeg synes, at dit pandehår er super flot til dig, så hvis det ikke når at vokse sig langt, er jeg helt sikker på, at håret stadig vil være smukt med pandehår til.

0

2 sider?! Weeeh, - det kan jeg godt overskue at følge med i *g*

Velkommen til! :thumbsupsmileyanim:

Du lader til at være meget sikker i din sag.. Hvor længe har du planlagt før du startede tråden?

Og har du været ude at prøve kjoler?

Pas nu på du ikke går glip af alt det sjove ved at få slået benene væk over alle de muligheder der er ;)

Og god fornøjelse!!

0

Uha uha - kom til at prøve kjoler i sidste uge - og faldt for denne flotte kjole...

Har bare ikke kunne tænke på andet siden... så sad en aften og kiggede lidt på den på nettet - og fandt den hos en forhandler i Ribe - til - 50%!!!!! :rolleyes:

Jeg blev simpelthen nødt til at ringe derned - og heldigvis havde de den hængende i str 38 :rolleyes:

Så jeg futtede simpelthen til Ribe igår formiddags og købte kjolen... :balloons: Synes selv at det er fuldstændig vanvittigt, men ville gå og sammenligne alle kjoler med denne - jeg blev simpelthen nødt til at eje den...

Regner med at I kan få billeder her i løbet af weekenden - skal lige have nogen til at hjælpe mig...

Knus susan

post-37122-1241782059.jpg

0