miksas

Drømmebryllup d. 13.06 2009

222 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wauw, hvor imponerende og så lyder det hele bare super fedt og spændende :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Glæder mig til at følge din planlægning og læse bryllupsberetning :(

1000 tak! Og var lige inde og lure ved dig... I skal have italiensk mad! MMMMMMMM! Jeg elsker det! Vi vil helt sikkert også se på, at få det drejet i den retning. Vi har allerede sikret det italienske pølse- og ostebord til natmaden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hår og Make-up

Nu er det jo ikke helt ligegyldig, hvordan totterne sidder lige på denne dag. Jeg er klart mest til det enkelte og klassiske, og min plan er egentlig bare en stor knold af en art.

Jeg troede faktisk jeg skulle have håret sat ved min normale frisør, men hun hørte bare slet ikke hvad jeg sagde, og begyndte at tale slangekrøller, og tjavser :thumbsupsmileyanim: Det er slet ikke fordi, jeg ikke synes det kan være fint til mange af de smukke romantiske brude, men nu har I jo set min kjole, og her er jeg altså til et lidt skarpere look.

Jeg var derfor på besøg hos Birthe Gleerup i sidste uge, og det var meget bedre :thumbsupsmileyanim:

Hun foreslog en stor knold lidt i den ene side, så den nærmest sad under hatten. På den måde ville jeg få et meget rent look fra den ene side, og så tog håret ikke opmærksomheden fra hatten. Hun regnede med at kunne lave dette for ca. 1000,- Dyrt - men trods alt overskueligt.

Jeg havde egentlig overvejet at fixe min egen make-up, mest fordi alle de make-up artister jeg har talt med, var meget ude i en MEGET naturlig make-up med rosenrøde kinder... og igen, jeg synes jo min kjole og hat er lidt mere dramatisk, så det synes jeg også godt min make-up måtte være - uden at være 'malet' self.

Men helt uden jeg havde sagt noget, synes hun, at der skulle lægges en Gwen Stefani agtig make-up med masser af fokus på øjnene! JUBII! Det var lige i den dur jeg havde tænkt. :(

Jeg skal tale med en frisør mere i eftermiddag, men det skal dælme være godt, hvis det skal slå ovenstående af pinden!

Her er nogle eksempler på hvad jeg havde tænkt:

post-31313-1238058656.jpg

post-31313-1238058668.jpg

Redigeret af miksas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lige dine sko.. Hvor er de dog smukke :thumbsupsmileyanim:

Blev så inspireret at jeg også fik lyst til at købe sko, og gikderfor ned i Hørlyck og kiggede.. Og wupti, der var de næsten magen til bare lidt høre og med rosetten ude i siden og så er de gammelrosa..

Tror det er et rigtig smukt bryllup i får, bor lige fo enden af vejen hvor jeres kirke ligger, så mn ikke jeg kigger lidt ekstra ned på kirken på jeres bryllupsdag.

Tror i får et smukt bryllup, du virker til at have en meget sikker og elegant sil :biggrin:

0

Del dette indlæg

Så lige dine sko.. Hvor er de dog smukke :respekt:

Blev så inspireret at jeg også fik lyst til at købe sko, og gikderfor ned i Hørlyck og kiggede.. Og wupti, der var de næsten magen til bare lidt høre og med rosetten ude i siden og så er de gammelrosa..

Tror det er et rigtig smukt bryllup i får, bor lige fo enden af vejen hvor jeres kirke ligger, så mn ikke jeg kigger lidt ekstra ned på kirken på jeres bryllupsdag.

Tror i får et smukt bryllup, du virker til at have en meget sikker og elegant sil :griner:-

Ja de er SÅ fine i den sarte rosa med blomsten på siden! De passede jo desværre ikke til min kjole, men var lige ved at købe dem bare til arbejde :help: Du er meget velkommen til at komme forbi, og mange tak for dine rosende ord. Nu må vi se om resultatet bliver lige så godt som håbet :unsure: Jeg ligner jo desværre ikke helt hende modellos på billedet....

0

Del dette indlæg

Hvor er det stilet og flot - tak fordi man må få et indblik i hvad, der bliver jeres helt specielle og fantastiske dag! Min kæreste (som har to venstrefødder) sad i første omgang lidt fast i "Det skal man da...", men vi er nu helt enige om, at vi betaler gildet, og det er vores dag, så derfor har vi fx bestemt os for ikke at danse brudevals... Så jeg hepper virkelig på, I holder fast i jeres ønske om at danse til jeres Tom! :cheerleader3:

Er selv ret storbarmet, så vil lige have Bravissimo i tankerne, når tiden nærmer sig...

0

Del dette indlæg

Hvor er det stilet og flot - tak fordi man må få et indblik i hvad, der bliver jeres helt specielle og fantastiske dag! Min kæreste (som har to venstrefødder) sad i første omgang lidt fast i "Det skal man da...", men vi er nu helt enige om, at vi betaler gildet, og det er vores dag, så derfor har vi fx bestemt os for ikke at danse brudevals... Så jeg hepper virkelig på, I holder fast i jeres ønske om at danse til jeres Tom! :)

Er selv ret storbarmet, så vil lige have Bravissimo i tankerne, når tiden nærmer sig...

Hvor er du sød, og ja - vi er begyndt at øve os, så vi laver bare vores egen dans! Basta ;)

Du skal bestem kigge tage og kigge hos Bravisimmo - også bare til 'daglig'. Det er meget billigere end i DK og udvalget er rigtig stort. Deres bytteservice er også helt suveræn. Jeg havde først købt en anden corsage, der sad helt forkert. Den sendte jeg bare tilbage, og pengene var gået tilbage på min konto inden 4 dage. :) Så man skal ikke være nervøs for at bestille forkert.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolen skal hentes på fredag!!

Uhhh... er meget spændt! Har jo ikke været i den siden oktober, og man kan dælme blive helt i tvivl, når man nu ser så mange smukke kjoler i mellemtiden! :)

Men holder fast i den mavefornemmelse jeg havde første gang... og der kunne jeg jo slet ikke holde op med at smile :)

Jeg skulle så tabe ca 4 kilo for at den sad perfekt, så det bliver jo også meget spændende om målet er nået! Anyway, skal nok få taget en masse billeder, så i kan se vidunderet på lille, tykke mig så I ikke tror den ser ud som på modellos :)

Opdatering følger!

0

Del dette indlæg

I love it! No no -I ADORE it!

Hvor er det fedt lavet!! Jeres tema er SÅ cool! jeg elsker teater, så jeg er da lige ved at gå til, af nysgerrighed herovre... Jeg skal helt sikkert følge dig/jer :) Jeg er vild med at du skal have hat på! Ville gerne selv have haft hat på, men det er umuligt at opdrive til under 3.000 kr. og det har vi simpelthen ikke. Så :) til dét! Jeg synes det er super gennemført! Venter spændt på mere.

0

Del dette indlæg

Så kommer der lige billeder af vores ringe :)

De er af Titanium og der er en enkelt brilliant i min. Den fik jeg af kæresten i julegave, da det ellers var lidt uden for budget, så det var helt fantastisk!

Vi har fået graveret 'Eternal' i den ene og 'Sunshine' i den anden. Det er en lidt lang historie, men det stammer fra filmen 'Eternal sunshine in a spotless mind' som medfører en masse minder om vores første tid sammen med kærlighed og en stjerneklar nat på ryggen på en skøjtebane med kig til 1000 stjerner. Så tacky - JA! Men også helt fantastisk :)

post-31313-1239738572.jpg

post-31313-1239738583.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dog nogle smukke ringe! Dem kunne jeg godt finde på at kopiere totalt. Viste lieg kæresten dem, han synes også de er super fede og dejligt enkle. Må lige høre -hvem har Eternal og hvem har fået Sunshine? ;)

Jeg har fået Eternal og kæresten har fået Sunshine. Men det var egentlige fordi han synes, at jeg var mest 'Sunshine', så ville han tænke på mig når han så det :)

De er lavet ved 24m [2-form] i vestergade i Århus. Og inkl. brilliant kom vi ikke af med mere end ca 4000,- i alt. Og vi synes også bare de er SÅ fine, og dejligt at man selv kunne designe dem!

0

Del dette indlæg

Hvor er det dog nogle smukke ringe! Dem kunne jeg godt finde på at kopiere totalt. Viste lieg kæresten dem, han synes også de er super fede og dejligt enkle. Må lige høre -hvem har Eternal og hvem har fået Sunshine? ;)

Jeg har fået Eternal og kæresten har fået Sunshine. Men det var egentlige fordi han synes, at jeg var mest 'Sunshine', så ville han tænke på mig når han så det :)

De er lavet ved 24m [2-form] i vestergade i Århus. Og inkl. brilliant kom vi ikke af med mere end ca 4000,- i alt. Og vi synes også bare de er SÅ fine, og dejligt at man selv kunne designe dem!

Ja det må være fedt, selv at være med ind over, når det nu er noget man skal have på resten af livet :) Kan godt li, du er Sunshine :)

0

Del dette indlæg

MMMMMM! Kagen!

Nu er min kæreste fuldstændig tosset med kager! Så det skal vi i hvert fald have. Vi havde dog virkelig svært ved at få råd til de bryllupskager der bliver solgt ved bageren. Der kommer nogle flere med til reception om eftermiddagen, så det løb hurtigt op i 3000-4000 kr. :cheerleader3:

MEN, så fandt vi lige via netværk en tidligere bager der gerne ville lave en 5-etagers kage til 70 personer for 1650 kr! JUBII! :cheerleader3:

Min far henter den så på dagen nede ved feststedet, og kører den ned til teatret, hvor de så skal pynte den. Vi får den bare helt plain, overtrukket med marzipan. Og nu kommer problemerne så. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om den skal pyntes med friste røde roser eller om jeg skal forsøge at lave nogle spiselige blomster/figurer i sort eller helt mørk brun til pynt. Jeg har indsat nogle eksempler nedenfor - hvad sigerI?

Og er der nogle af jer der ved, hvordan man laver sådan noget kagepynt uden det bliver kikset? :denmarkflag:

post-31313-1239867081.jpg

post-31313-1239867128.jpg

post-31313-1239867171.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du bruger friske roser, så sørg for, at de bliver købt, så de er ikke sprøjtede eller sterile, så gæsterne ikke risikerer at blive syge.

Du kan også høre Kagebutikken eller Kagekompagniet ad omkring sukkerpynten/-blomsterne, så du kan få dem lavet ude eller med lidt øvelse kan du sagtens selv lave nogle flotte ting.

Bordkortene passer rigtig godt ind i resten af temaet :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Og lidt forsinket velkommen til.

Er vild med jeres tema og invitationer / bordkort - det er super gennemført.

Glæder mig til at følge dig resten af vejen. Er spændt på kjolen.

Kram Anja

Tak for det :denmarkflag: Og nu skal jeg jo hente kjolen i morgen, så der skal jeg nok få taget nogle billeder! Uhh.. jeg er meget spændt!

Hvis du bruger friske roser, så sørg for, at de bliver købt, så de er ikke sprøjtede eller sterile, så gæsterne ikke risikerer at blive syge.

Du kan også høre Kagebutikken eller Kagekompagniet ad omkring sukkerpynten/-blomsterne, så du kan få dem lavet ude eller med lidt øvelse kan du sagtens selv lave nogle flotte ting.

Bordkortene passer rigtig godt ind i resten af temaet :cheerleader3::cheerleader3:

Tak for rådet. Jeg tror prismæssigt jeg bliver nødt til at forsøge selv, så vil lige google det. Ellers bliver det friske USPRØJTEDE blomster (kan lige se alle gå i brædderne senere på aftenen :denmarkflag: )

0

Del dette indlæg

Et meget forsinket velkommen til... :cheerleader3:

Sikken dejlig dato du skal foreviges med din kære mand... :cheerleader3: Og jeg stemmer for det IKKE bliver regnvejr ;)

SYntes det hele lyder fantastisk - og glæder mig til og læse, se og høre mere. Kjolen er fantastisk smuk - den er sååå enkel men super smuk! Glæder mig til at se billeder med dig i den :denmarkflag:

Knus herfra en dato-søster

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Tak for din hilsen i min tråd. Var bare så glad for at man kunne finde fine kjoler i str. 44, det var jeg noget spændt på.

Sidder også og glæder mig til at se din smukke kjole!!! BILLEDER!

Med hensyn til at pynte kagen selv, så kan du sagtens lave pynt selv. Jeg har købt nogle udstikkere til blomster og blade hos kagekompagniet. Jeg bruger det der hedder sugarpaste til at lave blomserne. Man kan selv farve sugarpasten med forskellige farver (ikke frugtfarve!!). Farverne kan også købes hos kagekompagniet....jeg bruger det der hedder paste! Det skal ikke bruges særlig meget. Jeg plejer kun at dyppe en tandstik i farven et par gange og så påføre den i sugarpasten. Begynd med lidt og så kan man altid tilføje.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Afhentning af kjole

Så oprandt dagen, hvor jeg skulle hente min smukke kjole! Jeg havde jo ikke set den siden november hvor jeg købte den, så jeg var faktisk meget spændt... tænk nu hvis man havde ændret mening i mellemtiden :)

Min mor kommer og henter mig fra morgenen af, og vi kører ud til Kennedys i deres nye lokaler ved Sabro.

Her bliver vi mødt af en rigtig sød og smilende pige, og de har allerede fundet min kjole frem, så det var en dejlig start på dagen.

Jeg havde taget min corsage med, så jeg kunne prøve kjolen med det rigtige undertøj, og efter lidt hiv og sving (tænk Scarlett i borte med blæsten) bliver jeg snøret ind fra top til tå. Og så skulle jeg jo i kjolen!

Ekspedienten hjælper mig i kjolen... og TADAAAAA! Jeg havde tabt mig så den sad lige som den skulle! Jeg kunne i hvert fald både trække vejret og sidde ned :cheerleader3: Begge dele noget som jeg sætter står pris på ;)

Men nu vil I vel gerne se nogle billeder?

Og så kan I jo også lige tage stilling til, hvilken krave/stropper/halterneck/ingenting jeg skal have.

post-31313-1240227605.jpg

Redigeret af miksas
0

Del dette indlæg

Og her er så med to forskellige slags 'krave'. I skal ikke tage jer af, at kraven er en anden farve, det var bare en hun fandt.

Og så lige triumfen.... kjolen er en str 40!!!! :) Kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidste kunne passe en str. 40 om hofterne :cheerleader3:

post-31313-1240227126.jpg

post-31313-1240227133.jpg

Redigeret af miksas
0

Del dette indlæg

Jeg synes, at krave nr. 2 er super smuk til dig :cheerleader3::):cheerleader3: Det er en rigtig smuk kjole, du har købt.

Jeg kan ikke helt se billedet, hvor du ikke har noget på, så godt. Det er for lille :cheerleader3:

Men krave nr. 2 er et hit alternativt ingen krave, men så vil jeg gerne se et større billede af dig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Og så et uden bånd og med bånd :cheerleader3: Jeg skal helt sikkert have det sorte bånd, men det følger ikke med kjolen!! Så jeg har brugt hele weekenden på at lede efter et sort velourbånd der er 4-5 cm bredt! Det findes bare ikke :) Det bredeste jeg har fundet er 3,6 cm, så det må jeg jo nøjes med....

post-31313-1240227414.jpg

post-31313-1240227422.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer