miksas

Drømmebryllup d. 13.06 2009

222 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er det ved at være lige om lidt... :boohoo: Hvordan har sommerfuglene det? Har du styr på alle tingene? :balloons:

Ja det er jo spørgsmålet.... har jeg det??? :cheerleader3:

Sommerfuglene er der i hvert fald ;)

Men ja, jeg tror da vi er ved at være der... og nu har jeg endelig fået min kjole hjem!! Det er godt nok dejligt at have den hjemme, så man kan kigge på den når man vil :) Min veninde kommer og hjælper mig i den i morgen, så der skal I nok få nye billeder :cheerleader3:

Jeg skal have reflekser i håret på torsdag og torsdag aften kommer præsten (som jo er min kusine) oge gennemgår ritualet med os. Det bliver super spændende!

0

Del dette indlæg

Strømpebånd og tale :cheerleader3:

Det var faktisk ikke planen jeg skulle have et strømpebånd på:

1: Jeg tror ikke det er særlig behageligt

2: Min kæreste har aldrig givet udtryk for at han synes det var noget særligt

3: Jeg har virkelig ikke lår der er skabt til offentlig skue!!

Men jeg har jo skrevet en tale til manden... og den er ret følelsesladet, og jeg kan bare mærke, at det bliver rigtig hårdt at skulle rejse sig op og gå i gang - jeg er simpelthen bage for at begynde at tude før jeg overhovedet er kommet i gang.

Derfor tænkte jeg, at det ville være godt at begynde med et lille humoristisk indslag for det bliver alvorligt.

Baggrundshistorien er, at jeg er fra Herning og Mikael er fra Randers. Min familie + venner fra gym-tiden holder derfor men FC. Midtjylland og hele Mikaels familie + venner holder med Randers FC. Det har derfor været et gennemgående issue hver gang vores familier har mødt hinanden, at det lige skulle pointeres hvem der nu havde vundet sidste opgør, og hvem der ligger øverest på 'listen'.

Jeg vil derfor starte min tale ala det her:

Min elskede Mikael

For ikke ret mange timer siden sagde vi ja til hinanden. Ja til at leve resten af livet sammen og til at dele kærlighed, oplevelser, opture og nedture.

Men 'ja' er jo kun et ord. Vi siger det faktisk mange gange om dagen... også nogle gange uden at mene det.

Jeg mener derfor, at der skal handling bag ordene!

Derfor vil jeg nu vise, at jeg faktisk mener at jeg har sagt ja til dig, og alt hvad det indebærer ;) Og mor, nu må du lige holde fast i far, så han ikke besvimer...

(Jeg tager Randers FC strømpebåndet frem)

Jeg har fået lavet et Randers FC strømpebånd, som du nu meget gerne på sætte på mig, så skulle der vist ikke være nogen tvivl om den sag længere :cheerleader3:

Herefter vil jeg så gå videre med den mere 'seriøse' del af talen....

Jeg håber det tager kegler, og at det ligesom kan gøre starten lidt mere overskuelig :)

Genialt!!! :boohoo:

0

Del dette indlæg

Gisp, jeg var ved at tude over starten på din tale... Piiinligt her mens jeg sidder og ammer :boohoo: Men suuuper idé med strømpebåndet :)

SÅ ER DET LIGE STRAKS

Glæder mig som en gal til at se billeder fra dagen og ikke mindst af dig, da du bliver såååååååååååååå gennemført lækker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gisp, jeg var ved at tude over starten på din tale... Piiinligt her mens jeg sidder og ammer :cheerleader3: Men suuuper idé med strømpebåndet :)

SÅ ER DET LIGE STRAKS

Glæder mig som en gal til at se billeder fra dagen og ikke mindst af dig, da du bliver såååååååååååååå gennemført lækker.

Hvor er du sød :balloons: Og jeg er jo slet ikke kommet til det rørende i talen endnu, det har var jo ment som det sjove indslag :cheerleader3:

Jeg håber på gennemført lækker! Uhhhhh... det er altså bare lige om snart!! Og jeg lover der kommer billeder så snart vi vender næsen hjem fra Mexico!

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Nu kommer min veninde liiiiige om lidt! Og så skal kjolen, der nu er lagt op, prøves for første gang med både lingeri, hat og sko! Uhhhhhhh..... :boohoo:

Skal nok lige ligge nogle billeder ind, så I kan se resultatet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KOM NU - KOM NU - KOM NU

Du og veninde skal ikke først hygge med frokost og snakke,

Niks.............................................. i din kjole med tilbehør

Fotografer

Læg billeder ind til os

Og ka I hygge, ka I.

:boohoo:

Glæder mig til at se billeder, hvis du forstå :)

0

Del dette indlæg

Og så et billede fra siden med kjolen hægtet op...

Et nærbillede af hatten :) Elsker den! Den skal bare lige sættes fast på en eller anden måde, men regner med, at den kan inkorporeres i frisuren...

Og endelig et billede bagfra hvor kjolen er hægtet op :balloons:

post-31313-1244031922.jpg

post-31313-1244032023.jpg

post-31313-1244032058.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gode :) og det knap så gode..... :td:

Som den skarpe iagttager vil lægge mærke til endte jeg med halternecken, og synes faktisk det er blevet rigtig fint.

:td: :

- kjolen falder lidt ned, så man kan se det øverste af corsagen!! Øv! Men den er ret fin, så skidt pyt, men ellers må jeg lige se om jeg kan få den hevet lidt ned uden det går ud over formerne :)

- F*** det er varmt at have på!! Skal sprayes med deo over den ganske krop!!

- Trykknapperne i halternecken går let op hvis jeg bøjer mig ned.... men det er vel også det man har en mand til GP

- Man kan ikke se mine fantastiske sko... kun lidt når jeg går....

- Har verdens fedeste overarme - på trods af hård træning.... øv!

:)

- Den sidder nærmest perfekt! Tak til Equinox ;)

- Jeg har slet ikke fortrudt det sorte.... Elsker at den har lidt kant!

- Jeg kunne nemt (ej ikke nemt... men bedre en troet) sidde ned - også i længere tid af gangen :balloons:

- Den er så fin med ophænget, og jeg kan sagten gå rundt i den uden af folk falder i mit slæb!

Så alt i alt.... nu må det gerne blive d. 13. :)

0

Del dette indlæg

Samler lige kæben op fra gulvet..... wauwwwww

Vender lige tilbage når jeg har fået luft.

Du ser vidunderlig ud

:) x 1000.... hvor er du sød! Det var også fedt at se, at det hele spillede ganske fornuftigt når det blev sat sammen :)

Du er simpelthen en vaske-ægte godte - meget chic!!!

Åååårrrhhhhh.... taaaakkkk :balloons: Bliver helt flov.... Det er jo ikke nemt at hamle op med alle de gudesmukke brude, der er herinde, jer begge inkluderet!

Redigeret af miksas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh jeg bliver simpelthen nødt til at kommentere på billederne af dig i dit brude-outfitt........

WAAAAAAOOOOOOOOWW du ser jo helt fantastisk ud, er fuldstændig tosset med din stil og den klæder dig bare SÅÅÅÅÅ godt!!!!

:balloons: Det var bare lige det jeg ville sige!!!!! :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes at du ser intet mindre end fantastisk ud. Det er så gennemført et look og det er skønt. Som du selv siger, det sorte giver kant og ikke mindst tonsvis af stil. :balloons: Bliver helt glad af at se på dig. Og dine overarme er rigtig pæne. Der har du altså ikke noget at skamme dig over.

Knus

Henriette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må istemme mig alle de andre kommentarer ud. Du ser fantastisk ud :D Glæder mig til at se billeder fra selve dagen, hvor dit hår er sat som du (forhåbentlig) ønsker det :) Er sikker på at din kommende, nok skal miste kæben når han ser dig i kirken :balloons:

0

Del dette indlæg

Uhhh jeg bliver simpelthen nødt til at kommentere på billederne af dig i dit brude-outfitt........

WAAAAAAOOOOOOOOWW du ser jo helt fantastisk ud, er fuldstændig tosset med din stil og den klæder dig bare SÅÅÅÅÅ godt!!!!

:td: Det var bare lige det jeg ville sige!!!!! :td:

Jeg er også helt tosset med din stil! Og apropos... hvornår er det lige at din fantastiske kjole kommer hjem så vi kan se den på??? Jeg glæder mig simpelthen så meget til at se billeder!!!

waaaaaauuuuuw kæft hvor ser det godt ud! Totalt classy

Tak tak tak... det er så dejligt at få nogle positive tilbagemeldinger når man nu har valgt noget lidt utraditionelt...

Jeg synes at du ser intet mindre end fantastisk ud. Det er så gennemført et look og det er skønt. Som du selv siger, det sorte giver kant og ikke mindst tonsvis af stil. GP Bliver helt glad af at se på dig. Og dine overarme er rigtig pæne. Der har du altså ikke noget at skamme dig over.

Knus

Henriette

Hvor er du sød, og der er vel altid lige nogle komplekser man skal til livs :sm:

FANTASTISK KJOLE :loveflag::balloons::loveflag: HOLD DA K*FT!

Virkelig flot og den klæder dig rigtig godt.

Jeg EEEEEEEELSKER også min kjole! Selvom den ikke er fyldt med blonder og tyl som de mange andre smukke smukke kjoler herinde. Og det beviser bare at man ikke behøver være 1.80 og veje 40 kg for at kravle i en havfruemodel :c166:

Super flot kjole til dig og selvom jeg ikke er til hat ved et bryllup, så synes jeg bestemt, at den klæder dig rigtig godt :):)

Det med hatten er bestemt også en smagssag, og der kommer garanteret til at være delte meninger om den er hot eller not :sm: Men jeg synes den er HOT og jeg er en firm beliver af at gøre hvad der gør dig glad :) Og tak for de søde kommentarer.

Må istemme mig alle de andre kommentarer ud. Du ser fantastisk ud :D Glæder mig til at se billeder fra selve dagen, hvor dit hår er sat som du (forhåbentlig) ønsker det :lol: Er sikker på at din kommende, nok skal miste kæben når han ser dig i kirken :)

Jeg er også meget spændt på at se det hele sammen... det er bare ikke det samme uden make-up og med klasket morgen hår :ban: Men det bliver der heldigvis rettet op på om 10 DAGE!!!!

0

Del dette indlæg

Smuk... meget meget smuk!! :balloons:

Der er helt sikkert ikke en brud mere som dig derude. Jeg er vild med din kjole og også især når den sættes sammen med dit tilbehør. Din mands hjerte springer da et par slag over når han ser dig...!!

Waaaaaauuuuuuuuuwwwwww!! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer