miksas

Drømmebryllup d. 13.06 2009

222 indlæg i dette emne

Og så et billede fra siden med kjolen hægtet op...

Et nærbillede af hatten :) Elsker den! Den skal bare lige sættes fast på en eller anden måde, men regner med, at den kan inkorporeres i frisuren...

Og endelig et billede bagfra hvor kjolen er hægtet op :cheerleader3:

Altså hvor ser du dejlig ud :) Skøn skøn hat....

Jeg kan også rigtigt godt lide de to billeder af dig fra din polter....dejlig smuk pige!!

Glæder mig til at følge dig på jeres dag....og se billeder ikke mindst!!!!! Det er jo det bedste :)

Nåååå.... :cheerleader3: hvor er du sød...

Og der skal nok komme billeder, for du har fuldstændig ret - det er det bedste :cheerleader3:

Nøh....ikke sød - siger bare min mening :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg skal da endelig huske at dele adressen med jer :)

Den ligger i Latinerkvarteret, tror det er badstuegade, lige ved siden af SamsørSamsøe.

Den ser lidt rodet ud udefra - der er virkelig mange sko - men nede ved siden af kassen på bagvæggen har de deres couture-afdeling, og NU bliver det sjovt :cheerleader3:

De har sko i str. 35-41 men de forskellige modeller er ikke hjemme i alle størrelset. Men der er masser at vælge imellem!

Så........ SÆT IGANG :)

0

Del dette indlæg

ÅÅÅÅÅHHHH NEJ!

Min kæreste og jeg skulle lige i sol i går, for at få den helt rigtige kulør! Nu er det vitterlig 3-4 år siden jeg sidst har været i sol, men jeg plejede jo at tage en 10-minutters tid.

Så det gør vi også denne gang :balloons:

Og nu ligner vi to stribene krebse! Vi er KNALDRØDE - forskellige steder på kroppen, og har sovet af helvede til. FLOT!!! :)

Ligenu prøver jeg at trøste mig selv med, at der er 4 dage til bryllup - og at det må gå i sig selv igen inden da.... ellers er billeder no-go hele dagen :biggrin:

IDIOT SARA, IDIOT SARA IDIOT SARA!

Redigeret af miksas
0

Del dette indlæg

ÅÅÅÅÅHHHH NEJ!

Min kæreste og jeg skulle lige i sol i går, for at få den helt rigtige kulør! Nu er det vitterlig 3-4 år siden jeg sidst har været i sol, men jeg plejede jo at tage en 10-minutters tid.

Så det gør vi også denne gang :biggrin:

Og nu ligner vi to stribene krebse! Vi er KNALDRØDE - forskellige steder på kroppen, og har sovet af helvede til. FLOT!!! :rolleyes:

Ligenu prøver jeg at trøste mig selv med, at der er 4 dage til bryllup - og at det må gå i sig selv igen inden da.... ellers er billeder no-go hele dagen :)

Nej hvor synd, men mon ikke det når at fortage sig en hel del? :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke noget møg.... :balloons:

Sørg for at fugte huden godt, så du ikke kommer til at "skalle" bagefter (aner ikke hvordan man staver til det, men håber du ved hvad jeg mener...??) Masser af Aloe vera, så du kan afkøle huden... Det var da også ærgerligt...

Knus Susan

0

Del dette indlæg

Tak for jeres opbakning og knus!

Smører mig ind konstant - og har lige brugt en hele tube 8-hour creme (så ville en spraytan jo alligevel have været billigere :) )

Jeg satser på snarlig bedring - skal jo have vokset ben og bikinilinie i morgen tidlig..... :biggrin:

Nå, man lærer jo så længe man lever - troede bare ikke det var her min bliv-lækker-plan skulle falde til jorden med et brag! :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en gyser med det solbrændthed, godt at det er 4 dage til brylluppet og ikke kun et par dage inden. Krydser fingre for at det når at fortage sig, så du ikke skal gå op af kirkegulvet lignende en kokt krebs :biggrin:

Jeg glæder mig rigtig meget til at skulle en tur til Århus nu - skal helt klart ind omkring den butik! Der så nok lige en månedstid, skal lige hjem fra Nordnorge først :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg kan kun anbefale spraytan... Jeg var super tilfreds. Fik så en prøvegang så jeg kunne se, hvordan det ville se ud på mig. Det blev meget kraftigt den første gang...men anden gang og altså på dagen, var det super.

Skulle I vælge at blive tannet, kan jeg kun foreslå, at det bliver gjort to dage før...det overskydende skal lige skylles af før...

Håber at I begge kommer i bedring med farven!!! Og ja - god idé at smøre ind.

0

Del dette indlæg

ej øv øv øv øv øv :biggrin:

Godt det er 4 dage før tid, så er jeg sikekr på at det nok skal nå at fortage sig. Men om I komemr til at skalle, må jo så tiden vise.

men jeg vil da også anbefale at få spray-tan... det er bare yderst vigtigt at det bliver gjort på en klinik og ikke i en "gør det selv" boks. Jeg vil anbefale at I gør det dagen før, da det så kan nå at virke ordentligt, og i kan nå at bade og få det værste overskudsfarve af inden den hvide kjole kommer på. Hvis I gør det 2 dage før, ville jeg blive bekymret for om det begynder at "smulre" af nogle enkelte steder på kroppen. Ej jeg holder på dagen før :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅÅÅÅHHHH NEJ!

Så det gør vi også denne gang :balloons:

Og nu ligner vi to stribene krebse! Vi er KNALDRØDE - forskellige steder på kroppen, og har sovet af helvede til. FLOT!!! :rolleyes:

Ligenu prøver jeg at trøste mig selv med, at der er 4 dage til bryllup - og at det må gå i sig selv igen inden da.... ellers er billeder no-go hele dagen :biggrin:

Åhhh nej da....jamen så er det bare med at fugte huden med masser af creme (som andre også siger) og så evt en professionel spraytan dagen før brylluppet, så i får en flot ensartet farve!!! :cheerleader3:

Krydser fingre for at i slipper heldigt fra det, uden at skalle!!! :)

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Hej piger

Tak for alle jeres søde svar :balloons:

Til orientering går det bedre med den lille røde krop... Hvis jeg kommer til at skalle nogle steder bliver det på :rolleyes: - Og den har jeg da heldigvis ikke tænkt mig at vise frem.. :biggrin:

Alt det man kan se, er faktisk begyndt at få en ganske fornuftig brun farve... nu er det bare creme 4 gange dagligt så det ikke skaller!! :)

Nu er der 3 dage tilbage!!

Det er helt vildt.... er desværre ikke på toppen i dag. Synes jeg har ondt i halsen og kvalme, men drikker masser af juice med rød solhat for at booste mit imunforsvar, og satser på at det bare er nerver og solskoldning der spiller ind.

Har været nede og få vokset bed og bikinilinie i dag, og har afleveret menu-kort og bordplan til tryk - så nu er det for sent at melde afbud :ban:

Nu kommer der en veninde til frokost, så resten af updaten kommer lige senere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

ej øv øv øv øv øv :)

Godt det er 4 dage før tid, så er jeg sikekr på at det nok skal nå at fortage sig. Men om I komemr til at skalle, må jo så tiden vise.

men jeg vil da også anbefale at få spray-tan... det er bare yderst vigtigt at det bliver gjort på en klinik og ikke i en "gør det selv" boks. Jeg vil anbefale at I gør det dagen før, da det så kan nå at virke ordentligt, og i kan nå at bade og få det værste overskudsfarve af inden den hvide kjole kommer på. Hvis I gør det 2 dage før, ville jeg blive bekymret for om det begynder at "smulre" af nogle enkelte steder på kroppen. Ej jeg holder på dagen før :biggrin:

Ingen af de gange, jeg blev tannet, begyndte det at smulre på 2. dagen....jeg syntes, det var for voldsomt dagen efter...fx. på albuen - specielt hvis tanneren ikke lige var hurtig til at få fjernet overskydende farve. Resultatet begynder først at kunne ses efter min. 6 timer... men er enig med Kinai i, at det skal være et sted, hvor en person fører pumpen. Resultatet bliver bedst af det. Dér jeg var, var det en pige, der tannede mig. Derved kunne hun se, om det var jævnt og komme ind de steder, hvor der var en delle for meget :balloons:

Jeg tror, det er en smagssag hvor meget farve, man vil have - altså om man vil have det gjort 1 eller 2 dage før... Nu er det selvfølgelig lidt sent for dit vedkommende, men jeg vil opfordre andre til at få en prøvegang først. Derved kan man jo selv bedømme, hvad der passer for én selv.

Jeg håber dog, at I ved at smøre jer, har klaret frisag med rødmen. Spændt på at høre mere...

0

Del dette indlæg

Hej piger

Tak for alle jeres søde svar :balloons:

Til orientering går det bedre med den lille røde krop... Hvis jeg kommer til at skalle nogle steder bliver det på :rolleyes: - Og den har jeg da heldigvis ikke tænkt mig at vise frem.. :biggrin:

Alt det man kan se, er faktisk begyndt at få en ganske fornuftig brun farve... nu er det bare creme 4 gange dagligt så det ikke skaller!! :)

Nu er der 3 dage tilbage!!

Det er helt vildt.... er desværre ikke på toppen i dag. Synes jeg har ondt i halsen og kvalme, men drikker masser af juice med rød solhat for at booste mit imunforsvar, og satser på at det bare er nerver og solskoldning der spiller ind.

Har været nede og få vokset bed og bikinilinie i dag, og har afleveret menu-kort og bordplan til tryk - så nu er det for sent at melde afbud :ban:

Nu kommer der en veninde til frokost, så resten af updaten kommer lige senere :cheerleader3:

Mon ikke det er nerverne, der begynder at give sig til kende?! Godt at du booster kroppen...og dejligt at høre at kroppene har det godt!!!

Tre dage er ingen tid...Bliver spændende!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lus

Det bliver så spændende!! Og jeg håber meget at det bare er spænding der præger mit skrantende helbred... Det med spraytan må blive til mit næste bryllup ;) - der er i hvert fald solarium no-go!! :biggrin:

Nå men her er planen for de næste par dage:

Torsdag:

- Gøre resten af lejligheden rent (har heldigvis klaret stuer og soveværelse)

- Hente Bordplan og Menu-kort ved trykkeren

- Ned på Cafe Hack med Bordplan, menukort, toiletkurve, bordkort og kagepynt

- Købe ind til sushi som jeg skal lave til min veninde der kommer fra NY fredag og overnatter.

- Købe ind til morgenmad lørdag så jeg har noget at stå i mod med ;) Satser på jeg har lidt appetit

- På biblioteket og hente bøger til mexico

- Ud og spise med min, endnu, dejlige kæreste :balloons:

Fredag:

- Manicure kl. 9.00

- Lave sushi

- Pedicure kl. 13.30

- Gøre klar i gæsteværelset (min veninde får gæsteværelset, så hun kan sove ordentligt - tror jeg kommer til at vågne mange gange....)

- Pakke taske med alle de ting Mikael skal have med

- Pakke taske der skal stå på feststedet

- Lægge alle ting klar til om lørdagen

- Spise sushi og drikke asti med min veninde

- Hygge, lægge ansigsmaske mv. resten af aftenen.

Nå piger.... hvad har jeg glemt????

0

Del dette indlæg

Hej Lus

Det bliver så spændende!! Og jeg håber meget at det bare er spænding der præger mit skrantende helbred... Det med spraytan må blive til mit næste bryllup ;) - der er i hvert fald solarium no-go!! :)

Nå men her er planen for de næste par dage:

Torsdag:

- Gøre resten af lejligheden rent (har heldigvis klaret stuer og soveværelse)

- Hente Bordplan og Menu-kort ved trykkeren

- Ned på Cafe Hack med Bordplan, menukort, toiletkurve, bordkort og kagepynt

- Købe ind til sushi som jeg skal lave til min veninde der kommer fra NY fredag og overnatter.

- Købe ind til morgenmad lørdag så jeg har noget at stå i mod med ;) Satser på jeg har lidt appetit

- På biblioteket og hente bøger til mexico

- Ud og spise med min, endnu, dejlige kæreste :biggrin:

Fredag:

- Manicure kl. 9.00

- Lave sushi

- Pedicure kl. 13.30

- Gøre klar i gæsteværelset (min veninde får gæsteværelset, så hun kan sove ordentligt - tror jeg kommer til at vågne mange gange....)

- Pakke taske med alle de ting Mikael skal have med

- Pakke taske der skal stå på feststedet

- Lægge alle ting klar til om lørdagen

- Spise sushi og drikke asti med min veninde

- Hygge, lægge ansigsmaske mv. resten af aftenen.

Nå piger.... hvad har jeg glemt????

LØRDAG!!!! ???? :balloons:

0

Del dette indlæg

:)

Jeg har sgu da glemt lørdag! Tak Tanja... inde i mit hoved glider den dag bare som den skal - men måske I gerne vil høre hvad planen er :balloons:

Lørdag

- Jeg regner med at stå op kl. 8.00 (hvis jeg kan sove så længe...)

- Herefter bad og lækker morgenmad med min søde veninde

- K. 9.45: Frisør og Make-up, husk: Cardigan på, lipgloss, hat og vandfast mascare med!

- kl. 10.00 min mor kommer og arrangerer frokost med min veninde

- kl. 11.45 Færdig med frisør og hjem og spise frokost men min mor, mormor, veninde og far

- Herefter skal jeg sætte min mors og måske også min venindes hår (nu ser vi hvad tiden siger)

- kl. 13.45: I kjolen :biggrin:

- kl. 14.15: Afsted mod kirken....

Og så skal jeg bare lige giftes :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tuttelut det bliver stort!!!!!!!!!!!!!

Lyder som nogle gode dage op til. Dejlige planer!!!!! Du har nemlig husket at hygge om dig selv!

Sådan skal det være. Som Sissse får også jeg hyggelig stemning på dine vegne.

0

Del dette indlæg

Hej Sara

Hold da op, får helt kriller i maven på dine vegne....det ser ud til at der er styr på det hele....FANTASTISK :balloons:

Glæder mig rigtig meget til at se billeder af dig.....ihhh du bliver smuk.

Held og lykke med de hele.

Knus

Redigeret af Bette1976
0

Del dette indlæg

Uh hvad er det jeg har hørt skulle være godt til at blødgøre så man ikke skaller......????

Mener det er noget med madolie og sukker i en skål og så ellers bare ud i badet og snaske sig ind..

Så smager man måske ekstra sødt senere også, måske det er en two in one situation :balloons:

0

Del dette indlæg

For pokker manner får helt kriller i maven.... phew - godt at der er lang tid til det er min tur :rolleyes:

Måske skulle jeg se at finde eksamens-sommerfuglene-i-maven frem til imorgen i stedet for :)

Jeg glæder mig helt eminent til at se billeder af dig!

Hvor er du sød! :kiss: Og jeg kan godt afsløre at der også er lidt kriller her... og andre ganger er det ligesom om jeg slet ikke har forstået at det er i overmorgen :blink: Det er simpelthen så mærkeligt at skulle lave alle de ting som man hele tiden har affejet som 'sidste øjebliksting' - og nu er det så sidste øjeblik :cheerleader3:

Rigtig mange gange held og lykke til din eksamen - der er krydsede fingre herfra...

Lyder som nogle gode dage op til. Dejlige planer!!!!! Du har nemlig husket at hygge om dig selv!

Det er nogle dejlige planer... men er dælme lidt syg :shooter: ØV! Så ligenu står den mest på te med honning og juice med rød solhat. Og så satser jeg på snarlig hjælp fra mit imunforsvar! :carrot:

Men skal jo stadig nå alle de ting i dag, så måske er restaurant med kæresten aflyst i aften - så må vi bestille take-out og hygge os på sofaen i stedet for :heart:

Hej Sara

Hold da op, får helt kriller i maven på dine vegne....det ser ud til at der er styr på det hele....FANTASTISK :thumbsupsmileyanim:

Knus

:bearhug: Tror også der er styr på det. Og er endelig ved at få en normal hudfarve igen! Så nu er der faktisk en chance for at jeg kommer til i det mindste at se ud som planlagt ;)

Og der skal nok komme billeder :ilovebryllupsklar:

Uh hvad er det jeg har hørt skulle være godt til at blødgøre så man ikke skaller......????

Mener det er noget med madolie og sukker i en skål og så ellers bare ud i badet og snaske sig ind..

Så smager man måske ekstra sødt senere også, måske det er en two in one situation :badgirl:

Uhhhh... det er en win-win :thumbsupsmileyanim: Men har det nu en del bedre nu... men det har også taget 3 dage og en hel flaske aftersun! Men det skulle være, at man skulle gøre ovenstående alligevel... min kæsteste har en meget sød tand :biggrin:

0

Del dette indlæg

For pokker manner får helt kriller i maven.... phew - godt at der er lang tid til det er min tur :rolleyes:

Måske skulle jeg se at finde eksamens-sommerfuglene-i-maven frem til imorgen i stedet for :)

Jeg glæder mig helt eminent til at se billeder af dig!

Hvor er du sød! :kiss: Og jeg kan godt afsløre at der også er lidt kriller her... og andre ganger er det ligesom om jeg slet ikke har forstået at det er i overmorgen :blink: Det er simpelthen så mærkeligt at skulle lave alle de ting som man hele tiden har affejet som 'sidste øjebliksting' - og nu er det så sidste øjeblik :cheerleader3:

Rigtig mange gange held og lykke til din eksamen - der er krydsede fingre herfra...

Det er nogle dejlige planer... men er dælme lidt syg :shooter: ØV! Så ligenu står den mest på te med honning og juice med rød solhat. Og så satser jeg på snarlig hjælp fra mit imunforsvar! :carrot:

Men skal jo stadig nå alle de ting i dag, så måske er restaurant med kæresten aflyst i aften - så må vi bestille take-out og hygge os på sofaen i stedet for :heart:

Hej Sara

Hold da op, får helt kriller i maven på dine vegne....det ser ud til at der er styr på det hele....FANTASTISK :thumbsupsmileyanim:

Knus

:bearhug: Tror også der er styr på det. Og er endelig ved at få en normal hudfarve igen! Så nu er der faktisk en chance for at jeg kommer til i det mindste at se ud som planlagt ;)

Og der skal nok komme billeder :ilovebryllupsklar:

Så smager man måske ekstra sødt senere også, måske det er en two in one situation :badgirl:

Uhhhh... det er en win-win :thumbsupsmileyanim: Men har det nu en del bedre nu... men det har også taget 3 dage og en hel flaske aftersun! Men det skulle være, at man skulle gøre ovenstående alligevel... min kæsteste har en meget sød tand :biggrin:

Bum bummelum...selvfølgelig skal du lave det sukkerstunt, når I bliver hjemme og spiser på sofaen. DET ER OPLAGT!!! Og så kan manden jo massere sukkermassen ind i din hud - massage er sundt for krop og immunforsvar....så god begrundelse dér.

Jovist da.....mulighederne er mange.

Ja så er der kun to dage tilbage....hvor jeg glæder mig på jeres vegne.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer