miksas

Drømmebryllup d. 13.06 2009

222 indlæg i dette emne

Jeg må først kommentere på billederne af dig i det fantastiske outfit! (Har ikke set det før nu) Du ser fremragende ud og bliver så smuk og elegant en brud!

Og nu er det hele jo lige om lidt - får et helt sug i maven, fordi man så nemt kan sætte sig ind i de enorme følelser, der må være inde i én på nuværende tidspunt :)

Jeg håber blot, du når at blive helt frisk; er det forkølelses-agtigt, kunne en ordentlig romtoddy måske hjælpe - og så godt med søvn!

Glæder mig rigtig meget til at høre om og se billeder fra jeres big love dag!!!

:thumbsupsmileyanim: Britta

Ps. vil liiige tjekke skobutikken ud ved næste shoppetur i Århus, tak for hintet!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Desværre ser jeg først din tråd nu - og du har sikkert en million andre ting i hovedet end BK - MEN jeg jeg bliver altid solskoldet (og så solarier :thumbsupsmileyanim: ), og jeg har snart prøvet alt for at lindre :thumbsupsmileyanim:

For et par år siden var den helt gal, og jeg kontaktede min læge. Han anbefalede HYDROKORTISON. det kan købes på apoteket i håndkøb, og så virker det næsten bare med det samme. Du må selvfølgelig ikke overdrive brugen - mener det er max. 3 gange dagligt - men så er du da i hvert fald ikke øm og rød i morgen :ilovebryllupsklar:

Håber du læser dette og når forbi apoteket.

Christina :)

0

Del dette indlæg

Jeg må først kommentere på billederne af dig i det fantastiske outfit! (Har ikke set det før nu) Du ser fremragende ud og bliver så smuk og elegant en brud!

Og nu er det hele jo lige om lidt - får et helt sug i maven, fordi man så nemt kan sætte sig ind i de enorme følelser, der må være inde i én på nuværende tidspunt :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber blot, du når at blive helt frisk; er det forkølelses-agtigt, kunne en ordentlig romtoddy måske hjælpe - og så godt med søvn!

Glæder mig rigtig meget til at høre om og se billeder fra jeres big love dag!!!

:rolleyes: Britta

Ps. vil liiige tjekke skobutikken ud ved næste shoppetur i Århus, tak for hintet!

Nååååå.... :ilovebryllupsklar: 1000 tak Britta for de søde ord.

Og ja, det er ret stort - man skifter lidt mellem sommerfugle i maven, kvalme, fyldt helt op med kærlighed og pissesur på kæresten fordi han ikke lige gør som man siger :cheerleader3: Men heldigvis mest kærlighed og sommerfugle!

Det går lidt bedre med forkølelsen. Er gået amok i te, rød solhat og juice, og har lige taget et shot med ingefær, hvidløg og lime! AD! Men tror det er godt :)

Så er planen en halv flaske rødvin i aften og forhåbentlig en masse søvn!

I morgen er det i morgen..... VILDERE :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Desværre ser jeg først din tråd nu - og du har sikkert en million andre ting i hovedet end BK - MEN jeg jeg bliver altid solskoldet (og så solarier :ilovebryllupsklar: ), og jeg har snart prøvet alt for at lindre :cheerleader3:

For et par år siden var den helt gal, og jeg kontaktede min læge. Han anbefalede HYDROKORTISON. det kan købes på apoteket i håndkøb, og så virker det næsten bare med det samme. Du må selvfølgelig ikke overdrive brugen - mener det er max. 3 gange dagligt - men så er du da i hvert fald ikke øm og rød i morgen :rolleyes:

Håber du læser dette og når forbi apoteket.

Christina :thumbsupsmileyanim:

Det går heldigvis MEGET bedre nu. Har BH på for første gang siden mandag :) Og det er kun på steder hvor kjolen dækker, at jeg stadig er lidt rød. Men ellers 1000 tak for rådet - plejer nemlig aldring at blive forbrændt, men nu ved jeg det hvis det skulle ske igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UPDATE og 45 timer til jeg er en gift kvinde :)

Så blev alt printet og afleveret til feststedet :rolleyes:

Der snakkede jeg så lige med bestyreren som er vores kontaktperson på stedet, og han fortæller så, at der er arrangeret gratis-koncerter på Bispetorv LIGE uden for vore slokaler på lørdag :cheerleader3: Blev lige lidt mærkelig! Men heldigvis stopper de ved 21-tiden og det er Teitur der skal på sidst, og det er jo noget forholdvis stille og roligt musik - så gad vide om man ikke kan høre talerne alligevel? Eller må jeg jo lige træde i karakter og stoppe den koncert :ilovebryllupsklar:

Og så fik jeg en sms fra min mor:

"Du aner ikke hvad vi har gang i idag, og hvad vi skal i morgen :bearhug: Det bliver SÅ godt!"

ALTSÅ - alle de hemmeligheder! Man kan blive helt skør af ikke at vide hvad der foregår! Men på en dejlig måde ;)

Og så ringede vores bankrådgiver, som lige ville høre hvor brylluppet blev holdt, for så ville hun komme ned med en gave! Hvor sødt var det! Og vi er altså ikke sådan nogle specielle kunder på nogen måde.

Men nu kommer manden snart hjem, og så skal vi spise lækker mad og drikke rødvin. Og sove sammen for sidste gang som kærester!!

JEG GLÆDER MIG BARE SÅ MEGET NU!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

UPDATE og 45 timer til jeg er en gift kvinde :)

Så blev alt printet og afleveret til feststedet :badgirl:

Der snakkede jeg så lige med bestyreren som er vores kontaktperson på stedet, og han fortæller så, at der er arrangeret gratis-koncerter på Bispetorv LIGE uden for vore slokaler på lørdag :bearhug: Blev lige lidt mærkelig! Men heldigvis stopper de ved 21-tiden og det er Teitur der skal på sidst, og det er jo noget forholdvis stille og roligt musik - så gad vide om man ikke kan høre talerne alligevel? Eller må jeg jo lige træde i karakter og stoppe den koncert :rolleyes:

Og så fik jeg en sms fra min mor:

"Du aner ikke hvad vi har gang i idag, og hvad vi skal i morgen :shooter: Det bliver SÅ godt!"

ALTSÅ - alle de hemmeligheder! Man kan blive helt skør af ikke at vide hvad der foregår! Men på en dejlig måde ;)

Og så ringede vores bankrådgiver, som lige ville høre hvor brylluppet blev holdt, for så ville hun komme ned med en gave! Hvor sødt var det! Og vi er altså ikke sådan nogle specielle kunder på nogen måde.

Men nu kommer manden snart hjem, og så skal vi spise lækker mad og drikke rødvin. Og sove sammen for sidste gang som kærester!!

JEG GLÆDER MIG BARE SÅ MEGET NU!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Nøøøj hvor jeg bare føler med dig, jeg får kuldegysninger over det hele bare af at læse din besked...

he he he for grinern kommentar med at træde i karakter og stoppe koncerten.. Kan lige se sådan en tosset brud trampe op på scenen og flå mikrofonen ud af hånden på dem..

Spændende med hemmeligheder og sød bankdame :ilovebryllupsklar:

Håber i må få den bedste dag ever... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh hvor er det bare spændende nu....har helt sommerfugle i maven på dine vegne....og kan godt forstå at det er svært med alle de hemmeligheder, men sådan skal det jo være! ;)

Håber ikke at den koncert udenfor kommer til at forstyrre jeres fest, ellers må du da lige puste dig op til "crazy bridezilla" og give dem tørt på..... :)

Glæder mig SÅ meget til din beretning, så lad os nu ikke vente alt for længe bagefter vel!!! :thumbsupsmileyanim:

Knus Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ehhhh hvor jeg bare håber at du nyder din sidste dag som frøken i fulde drag!!!

Husk det nu - nyd din mani- og pedicure, nyd din veninde, sushien, astien - i det hele taget stemningen!!!

Damn hvor jeg glæder mig til det bliver min tur!!! :)

Ha´ en skide skøn dag imorgen - glæder mig vildt til at se billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for alle de søde hilsner :thumbsupsmileyanim:

Jeg er endelig ved at være ovenpå igen efter nogle dage med feber og ondt i halsen! :) Men tog lige en ordentlig spand Panodil hot og gik i seng her efter manicure og pedicure, og nu har jeg det noget bedre - heldigvis! Var lige ved at få stress.

Nu kommer min veninde fra New York snart, og så skal vi bare hygge!

Det bliver lige en kort opdatering, da jeg vil ind under dynen igen - tager ingen chancer!

Vi ses på den anden side..... :thumbsupsmileyanim:

Mange knus og tanker fra den næsten raske Sara...

PS. tjek lige vejrudsigten! JUBIIIIIII..... I dag har jo været en katastrofe!

0

Del dette indlæg

1000 tak for alle de søde hilsner :rolleyes:

Jeg er endelig ved at være ovenpå igen efter nogle dage med feber og ondt i halsen! :cheerleader3: Men tog lige en ordentlig spand Panodil hot og gik i seng her efter manicure og pedicure, og nu har jeg det noget bedre - heldigvis! Var lige ved at få stress.

Nu kommer min veninde fra New York snart, og så skal vi bare hygge!

Det bliver lige en kort opdatering, da jeg vil ind under dynen igen - tager ingen chancer!

Vi ses på den anden side..... :bearhug:

Mange knus og tanker fra den næsten raske Sara...

PS. tjek lige vejrudsigten! JUBIIIIIII..... I dag har jo været en katastrofe!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee så er det i morgen :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar: - håber din panodil kur holder, så du kan være frisk i morgen, for jeg kan altså kun sige, at det er ret så træls ikke at være på toppen på sin bryllupsdag, I know.

Og vejret for i morgen ser jo heldigvis ud til at blive godt :), så det krydser jeg fingre for holder.

Sov rigtig godt, og jeg vil ønske dig den bedste dag i morgen. Nyd det i fulde drag, for det er så hurtigt overstået. Nyd din tur ned af kirkegulvet og nyd at du er i centrum.

De allerbedste ønsker og tanker fra

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer