miksas

Drømmebryllup d. 13.06 2009

222 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Endelig kom dagen....

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg håber at i får den mest fantastiske, smukke og romantiske dag....jeres planlægning er simpelthen så gennemført, så det kan kun blive en helt unik oplevelse for alle jeres gæster også!!! :)

Og hvor blev jeg glad, da jeg vågnede imorges til dejlig solskinsvejr, var godt nok lidt nervøs på jeres vegne igår, da det bare øsede ned hele dagen.....så forhåbentligt er vejret også vendt ovre hos jer!!! :rolleyes:

Jeg glæder mig så meget til at se billeder fra jeres dag, så håber at du snart vender tilbage til BK!

Men indtil da, så NYD det hele!

Knus og Kram Majken

0

Del dette indlæg

Verdens mest fantastiske dag

Kære alle søde Zillaer

1000 tak for alle de søde og dejlige hilsner fra jer.

Vi havde en fundstændig forrygende, fantastiks, vidunderlig og uforglemmelig dag! Der var overraskelser, minder, super indslag, solskin, kærlighed, gråd og grin. Vi er jo på vej til Mexico, men I skal jo ikke snydes for et enkelt billede indtil den endelig beretning kommer når jeg vender hjem.

post-31313-1245056332.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Verdens mest fantastiske dag

Kære alle søde Zillaer

1000 tak for alle de søde og dejlige hilsner fra jer.

Vi havde en fundstændig forrygende, fantastiks, vidunderlig og uforglemmelig dag! Der var overraskelser, minder, super indslag, solskin, kærlighed, gråd og grin. Vi er jo på vej til Mexico, men I skal jo ikke snydes for et enkelt billede indtil den endelig beretning kommer når jeg vender hjem.

FÅÅÅÅÅRK!! Du ser bare super smuk ud! Glæder mig til at høre mere, når I kommer hjem fra jeres garanteret skønne ferie... :)

Knus Susan

0

Del dette indlæg

Puha du er lækker....og I ser dejlige ud sammen!!!

Dejligt at I også har haft et helt eminent bryllup. Husk at rid på bølgen!!!!

Nyd turen...........og STORT tillykke.

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Hejhej!

Jeg har på sidelinien fulgt med i din tråd. I har bare en fed stil! Og hvor ser du bare supersmuk ud på billedet! Lækker, lækker kjole, hat, blomster, mand - det hele!

Glæder mig til flere billeder! :)

God bryllupsrejse!

Kærlig hilsen

Line

0

Del dette indlæg

Ihhhhh altså hvor er du bare sindssyg smuk!!!!! :)

Er glad for at høre at dagen blev lige så fantastisk, som i havde drømt om og jeg håber at jeres bryllupsrejse bliver mindst ligeså skøn!!!! :cheerleader3:

Glæder mig SÅÅÅÅ meget til at se flere billeder, når der engang kommer en beretning! ;)

Knus Majken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg hjemme fra 2 uger med sol, kys og saltvand i Mexico. :cheerleader3:

- Og nu jeg jeg nok få startet på beretningen om en helt uforglemmelig dag i Århus. :)

Jeg springer over i beretnings-tråden og fortsætter der :) Jeg har ikke fået billeder fra fotografen endnu, så det kommer ldit efter lidt. Tålmod piger en en dyd :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer