Hr&FruJakobsen

Jeg er skuffet og vred!

20 indlæg i dette emne

Aaaaargh!!!!!

Min dejlige svigermor har været så utilregnelig og ubetænksom at vise billeder af min smukke kjole til samtlige af sine søskende - der alle skal med til brylluppet!!! DET gør man bare ikke... og slet ikke uden at spørge!!!!!! :thumbsupsmileyanim::loveboard:

Jeg er farlig for mine omgivelser i dag.

post-35088-1237535089.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå dig, det gør man bare ikke. Men din svigermor har jo ikke gjort det i nogen ond mening, er sikker på, det er fordi hun syntes du har valgt sådan en smuk kjole. Og husk på kjolen er jo ikke så smuk på en gine, som den er på dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Åhhhhh - dét kan hun ikke være bekendt!!!!! :thumbsupsmileyanim::loveboard:

Min mor var med mig ude og købe min kjole, hun spurgte så om hun måtte vise billedet til min mormor, som glæder sig helt vild til brylluppet. Ja selvfølgelig, men ellers skulle hun ikke vise det til nogen som helst andre der skal med til festen!

Det kunne hun godt forstå, men spurgte om hun gerne ville vise frem til hendes veninder osv.... hvis det altså var okay med mig.

Det er det. Men INGEN der skal med til festen!!!!!

Så jeg synes du skal sige til din svigermor at du er ked af hun har vist billedet frem, det kan selvfølgelig ikke gøres om, men om ikke godt hun vil lade være fra nu, så du kan overraske i kirken.

Så vil hun forhåbentlig komme med en undskyldning, og forstå

Knus til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I bare nogle svesker!

Min sm er altid så sød og rar, så jeg er overbevist om, at hun ikke gjorde det i ond mening - men alligevel så er det ærgerligt.... håber, at mine sviger-onkler og deres koner har dårligt syn eller dårlig hukommelse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er ærgeligt. Men svigermor har ikke gjort det i en ond mening, men fordi hun glæder sig til at se dig i den. Det er jeg helt sikker på. Men jeg synes du skal nævne overfor hende, at det sårede dig. Så slipper du forhåbentlig for andre overraskelser og kan få hele kirken til at sukke når du kommer ind :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er glad for min svigermor.... hun er altid super sød og jeg kan bestemt ikke klage over noget... og så betaler hun vores bryllup :thumbsupsmileyanim:

Men hvis det var min svigermor som havde vist billeder af kjolen.... til nogen som helst uden min tilladelse, ja så kan jeg slet ikke beskrive med ord, hvor gal, skuffet og ked jeg ville være!!! :loveboard: Så havde vi bestemt ikke været gode venner...! :cheerleader3:

Det er bare IKKE ok!!

0

Del dette indlæg

Øv øv det var en af de slemme...

:thumbsupsmileyanim: til dig - og faktisk også en lille smule til svigermor (når du nu skriver at hun ellers er super) Hun har sikkert gjort det i ren og skær begejstring og bliver sikkert noget rød i kammen når det går op for hende, at hun har gjort dig ked af det...Det er aldrig sjovt at dumme sig over for sin familie :loveboard:

Min mor er f.eks. aldrig kommet sig over at hun slog hjernen fra, og mødte op i hvidt til min ældste kusines bryllup - og det er MANGE år siden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Der er to som skal med til bryllupet der har set kjolen og har tydelig sagt til dem at de ikke må vise eller fortælle de andre hvordan kjolen ser ud, men ja jeg kan godt forstå du er lidt skuffet over hun har vist den til andre. Det er ikke altid at svidermødre tænker sig om... *G*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver værre endnu!!!

Jeg har lige været en tur på fb og så svigermors status-update... hun er åbenbart ved at skrive en sang til os, som hendes bedste veninde skal hjælpe hende med... hele historien om sangen er udbasuneret på hendes fb-forside!!! Argh! Jeg har ringet til hende og fik pænt fortalt hende, at det altså ikke er fedt at hun afslører dit og dat... det forstod hun, jeg tror at hun blev flov; hun vidste ikke at jeg kunne se alt på fb. Og mht kjolen, så viser hun ikke flere billeder af den! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det bliver værre endnu!!!

Jeg har lige været en tur på fb og så svigermors status-update... hun er åbenbart ved at skrive en sang til os, som hendes bedste veninde skal hjælpe hende med... hele historien om sangen er udbasuneret på hendes fb-forside!!! Argh! Jeg har ringet til hende og fik pænt fortalt hende, at det altså ikke er fedt at hun afslører dit og dat... det forstod hun, jeg tror at hun blev flov; hun vidste ikke at jeg kunne se alt på fb. Og mht kjolen, så viser hun ikke flere billeder af den! :thumbsupsmileyanim:

:wacko: altså for pokker da...

Godt du tog fat i hende!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det var da godt du fik snakket med hende... at vise brudekjolen fremuden tilladelse er ikke iorden...

og du har ret sviger er ikke altid til at blive kloge på...

min svigermor havde givet udtryk for at hun ikke var så vild med at vi holdte reseptionen i deres have, men for en uge siden sagde hun så om jeg ville se hvad et partytelt kostede og hvilke str. de var i... for så ville de købe sådan et til bryllupet....

jeg blev lidt overasket... så ja svigermødre...

0

Del dette indlæg

Lyder til at du har en svigermor der glæder sig meget til jeres bryllup, og gerne vil dele dette med hendes omgangskreds, og så kommer til at glemme at I nok havde andre ønsker.

Men lyder til at du har fået forklaret hende at du er lidt ærgerlig over det, og hun selv godt kan se at det måske ikke var så smart.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer