Sign in to follow this  
Followers 0
BiancaNavne

Hjælp!

14 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg synes da, at du skal gøre det meget mere personligt og spørge ham selv direkte. Det vil da være en stor ære for ham, så han vil da blive super rørt, hvis du selv kan spørge ham og forklare hvorfor :)

Bare en tanke :loveflag:

0

Jeg synes også du skal gøre det personligt. :)

Her i fredags spurgte jeg en om han ville være toastmaster til vores bryllup. Han sagde ingenting vente 180 grader rundt og fandt en smøg, før han kunne svare. Jeg tror det betød en helt del for ham for, da han altid har været i mit liv som en slags ekstra far. :rolleyes:

Jeg tror din stedfar vil blive utroligt rørt. :loveflag:

0

Synes også du skal gøre det personligt. I lørdags spurgte jeg min fadder om han ville være toastmaster og han blev simpelthen så rørt over at jeg havde tænkt på ham. Det var en stor ære for ham sagde han og så ville han gå igang med det samme på at øve og indsamle materiale.

0

Annonce ♥

Jeg syntes at det en god ide at give ham et lille brev. Jeg syntes at du skal give ham det personligt, og ikke sende det med posten

Jeg ville skrive at det ville være mig en ære hvis han ville følge mig op af kirkegulvet og så måske skrive hvorfor valget var faldet på ham.

Jeg overvejede selv at give min far et lille kort fordi det tit er lidt lettere at få sagt de rigtige ting hvis de er skrevet ned. Og så kan han gemme kortet!!

Men jeg havde spurgt ham inden jeg fik ideen...

Malou

0

Siden du spørger efter et tekstforslag, så har du vel en ganske speciel grund til at ville skrive i stedet for at spørge personligt.

Men for at kunne hjælpe med konkrete tekstforslag, så behøver vi vist lidt mere baggrundsviden.

Findes der er biologisk far - og i så fald, hvorfor foretrækker du din stedfar til føre dig op ad kirkegulvet

Hvor længe har din stedfar været din stedfar

Har han været som en far, en god rollemodel, en ven eller.......

/goodbyehansen

0

Nu er det jo netop fordi jeg har en grund til det, at det skal være på skrift...

Han ved allerede godt at valget står mellem ham og min morfar... Der er ingen biologisk far inde i billedet, da jeg ingen kontakt har med ham...

Jeg vil lave det som en rebus til ham, hvor han selv skal gætte sig frem, da han er en type, der ikke er god til at sidde ned særlig længe ad gangen, så syns det ku være skæg.... og selvfølgelig havde jeg tænkt mig at give ham det, mens jeg selv er der...

Men skrev ikke det her indlæg for at få at vide I syns det er en forkert måde at gøre det på, så gider I ikke nøjes med at svare hvis I har en idé til hvordan man kunne skrive?

0

Jeg har desværre ikke lige et forslag til at gøre det på skrift, men skal nok sige til hvis jeg kommer på noget.

Det var min stedfar der fulgte mig op. Han blev så glad da jeg spurgte at han fik tåre i øjnene.

Pøj pøj med det hele

Knus fra

ViTo

Edited by ViTo
0

Annonce ♥

Øh jeg tror bare jeg dropper denne tråd... Får at vide jeg skal aflevere personligt eller spørge i stedet for brev...

men spørger jo ikke til hvordan jeg skal gøre, da jeg allerede har besluttet det... så tak til dem der har svaret... men finder selv på noget...

Edited by BiancaNavne
0

Hej Bianca

Jeg misforstod dit første inlæg.

Du kunne evt. lave en kryds og tværs til ham hvor at når han skal finde løsningen så kommer der til at stå "vil du følge mig op" eller hans navn.

Jeg tænker lidt på sådanne børne kryds og tværs hvor der er en masse spørgsmål han skal besvare og svarene skal så skrives forskellige steder.

Spørgsmålene kan være noget i forbindelse med brylluppet.

I hvilken måned skal Bianca og xx giftes? _ _ _ _ _ _ _

Hvad hedder kirken? _ _ _ _ _ _ _

Hvad skal Bianca have på? Brudekjole

Osv.

Håber det giver lidt mening :(

0

Der findes sådan et program der hedder puzzlemaker som man gratis kan benytte online. Det kan du bruge til at lave en opgave til ham. Der er vist både wordsearch, crosswords osv....

Så kan svarene måske indikerer at du gerne vil have ham til at følge dig op....

Held og lykke med opgaven! :(:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥