muhkao

Bryllupskage

11 indlæg i dette emne

hej alle kommende brude

Står i stadig at mangler og bestille kagen? Så har jeg her den perfekte løsning, til fornuftige penge!

http://www.123hjemmeside.dk/musen85

Camille her (bor på sjælland) laver bare sådan nogle flotte kager til alle lejligheder, og selvfølgelig også bryllup, og til fornuftige penge. Se det fine udvalg på hjemmesiden og snak med hende vedr pris...

Øv at man bor i jylland- ville bare dele tippet med jer :-)

Knus muhkao

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej alle kommende brude

Står i stadig at mangler og bestille kagen? Så har jeg her den perfekte løsning, til fornuftige penge!

Camille her (bor på sjælland) laver bare sådan nogle flotte kager til alle lejligheder, og selvfølgelig også bryllup, og til fornuftige penge. Se det fine udvalg på hjemmesiden og snak med hende vedr pris...

Knus muhkao

VRÆÆLL at vi bor i Jylland - vi mangler en bryllupskage der er til at betale sig fra. Nægter simpelthen at give de foreslåede 40-45 kr. pr. kuvert. :loveflag:

Så er der nogen, der kender nogen, der er til at betale, så giv et praj :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har slettet er par indlæg i denne tråd.

Der var en bruger, der havde lagt et billede af en anden konditors kage og spurgt, om Camille kunne kopiere denne kage.

Vi ønsker ikke at være med til at andres værker bliver kopieret.

En ting er at søge inspiration - men at bede om en direkte kopi er for meget.

Og det vil vi ikke se herinde, selvom der ikke er tale om, at det var en betalende annoncør, der skulle kopieres.

Håber I kan se fornuften i dette.

0

Del dette indlæg

hej alle kommende brude

Knus muhkao

VRÆÆLL at vi bor i Jylland - vi mangler en bryllupskage der er til at betale sig fra. Nægter simpelthen at give de foreslåede 40-45 kr. pr. kuvert. :thumbsupsmileyanim:

Så er der nogen, der kender nogen, der er til at betale, så giv et praj :(

Jeg kan godt forstå at du synes det er mange penge... Men, 40kr pr pers er faktisk ikke dyrt for en bryllupskage. Jeg laver selv kager til venner og veninder i mit lille køkken og jeg kan ikke gå meget under de 30,- uden at sætte penge til selv.

Men den billigste løsning jeg har hørt om, er at smutte en tur i Føtex eller hos Bilka bageren.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har slettet er par indlæg i denne tråd.

Der var en bruger, der havde lagt et billede af en anden konditors kage og spurgt, om Camille kunne kopiere denne kage.

Vi ønsker ikke at være med til at andres værker bliver kopieret.

En ting er at søge inspiration - men at bede om en direkte kopi er for meget.

Og det vil vi ikke se herinde, selvom der ikke er tale om, at det var en betalende annoncør, der skulle kopieres.

Håber I kan se fornuften i dette.

Selvfølgelig... Mille vil selvfølgelig ikke sættes i forbindelse med kopiering. Tror nu mest det var ment som inspiration til en bryllupskage ogf så kan man sammen med Mille komme ind på rette spor af hvordan kagen kommer til at se ud. Sådan har vi gjort det... hun er så sød, og hendes kager er fantasiske.

Har ringet til alle bagere for at få en pris, de siger alle sammen 60 kr pp, samme gør fest stedet. det er altså virkelig mange penge, det kan hun gøre meget billigere, og hvorfor ikke spare penge på en kage der er liges¨å flot og smager ligeså godt - hvis ikke bedre tihi :-) man er vel kageglad :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer