Guest Benz

Foundation

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved, at Smashbox for nyligt har lanceret en foundation, der skulle dække ALT.

Jeg er næsten temmelig sikker (lyder overbevisende ikke? :( ) på at smashbox har en foundation/creme der er specielt lavet til rødmende kinder.. så det værd at kigge efter. Jeg ved de forhandler det i Magasin i KBH.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey!

Det handler ikke kun om foundation men også en god "primer" altså en base for foundation. Der ville jeg bruge lidt penge og så købe PhotoFinish fra Smashbox - det er en farveløs "gele" du smører i ansigtet, ikke for meget - men især ved en lille bums eller andet og putter så din foundation over. Jeg anbefaler en mineral foundation pudder som er let at lægge og lader huden ånde; f.eks. fra Youngblood, Jane Iredal eller MAC :(

Anna

0

Del dette indlæg

Jeg ved, at Smashbox for nyligt har lanceret en foundation, der skulle dække ALT.

Jeg er næsten temmelig sikker (lyder overbevisende ikke? :( ) på at smashbox har en foundation/creme der er specielt lavet til rødmende kinder.. så det værd at kigge efter. Jeg ved de forhandler det i Magasin i KBH.

:thumbsupsmileyanim:

Hey!

Det handler ikke kun om foundation men også en god "primer" altså en base for foundation. Der ville jeg bruge lidt penge og så købe PhotoFinish fra Smashbox - det er en farveløs "gele" du smører i ansigtet, ikke for meget - men især ved en lille bums eller andet og putter så din foundation over. Jeg anbefaler en mineral foundation pudder som er let at lægge og lader huden ånde; f.eks. fra Youngblood, Jane Iredal eller MAC :cheerleader3:

Anna

Se det var jo lige den type informationer jeg var ude efter ( syntes ikke de forskellige forretninger Matas og lign. har været specielt informative) - så tusind tak !! .. jeg må en tur i Magasin og kikke nærmere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er næsten temmelig sikker (lyder overbevisende ikke? :cheerleader3: ) på at smashbox har en foundation/creme der er specielt lavet til rødmende kinder.. så det værd at kigge efter. Jeg ved de forhandler det i Magasin i KBH.

:biggrin:

Hey!

Det handler ikke kun om foundation men også en god "primer" altså en base for foundation. Der ville jeg bruge lidt penge og så købe PhotoFinish fra Smashbox - det er en farveløs "gele" du smører i ansigtet, ikke for meget - men især ved en lille bums eller andet og putter så din foundation over. Jeg anbefaler en mineral foundation pudder som er let at lægge og lader huden ånde; f.eks. fra Youngblood, Jane Iredal eller MAC :biggrin:

Anna

Se det var jo lige den type informationer jeg var ude efter ( syntes ikke de forskellige forretninger Matas og lign. har været specielt informative) - så tusind tak !! .. jeg må en tur i Magasin og kikke nærmere :unsure:

Det var da så lidt! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer