anitaelise

Selvsiddende strømper

33 indlæg i dette emne

Kan godt være at jeg spørger dumt, men er det nogle specielle strømper. Jeg er nemlig også på jagt efter strømper...

Nej der er ikke noget specielt over dem i dne forstand. DE er bare brune med ivory farvet blonde. Det fåes ikke ret mange steder. Som regel er de brune med brun blonde eller ivory med ivory blonde....derfor

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil bare lige fortælle at jeg brugte strømperne i weekenden. Jeg havde dem på i over 12 timer og skulle ikke rette dem en eneste gang pga den store brede blonde!! De kunne også holde til at jeg i ca 2 timer dansede rundt på trægulv uden sko på :)

Ja de er dyre, men det er sørme også super :boohoo:

0

Del dette indlæg

Er der nogen der ved om disse strømper kan fåes i små?????????

Ihhhh hvor er jeg træt af at være SÅ tynd.

Har jo fået købt de fineste selvsiddende strømper. MEN jeg har pænt tynde lår, så jeg kan ikke holde dem oppe - dette var jeg selvfølgelig klar over, netop derfor købte jeg corsage med strømpeholder.

Nu har jeg så prøvet det sammen, og der ser fint ud - MEN for selvfølgelig er der et MEN

Strømperne falder ned, altså bliver de holdt oppe de to steder hvor strømpeholderen holder, men resten falder lidt ned, og sidder og flavrer. Kan I følge mig?

Ser sgu da ikke særlig smart ud

Selvfølgelig ses det ikke under kjolen, men jeg ved det!

Har nu undersøgt forskellige steder, og kan ikke finde strømper str. x-small.

0

Del dette indlæg

Er der nogen der ved om disse strømper kan fåes i små?????????

Ihhhh hvor er jeg træt af at være SÅ tynd.

Har jo fået købt de fineste selvsiddende strømper. MEN jeg har pænt tynde lår, så jeg kan ikke holde dem oppe - dette var jeg selvfølgelig klar over, netop derfor købte jeg corsage med strømpeholder.

Nu har jeg så prøvet det sammen, og der ser fint ud - MEN for selvfølgelig er der et MEN

Strømperne falder ned, altså bliver de holdt oppe de to steder hvor strømpeholderen holder, men resten falder lidt ned, og sidder og flavrer. Kan I følge mig?

Ser sgu da ikke særlig smart ud

Selvfølgelig ses det ikke under kjolen, men jeg ved det!

Har nu undersøgt forskellige steder, og kan ikke finde strømper str. x-small.

Prøv at se det link jeg har smidt længere oppe.. Der har de dem i x-small, ved dog ikke hvor små de er i blonden.. Men du kunne måske skrive tildem og høre om de har et mål på det?

0

Del dette indlæg

Bare lige som lille info, så har jeg været i Magasin i Århus i dag og købe de omtalte strømper.

Jeg måtte dog flere gange nævne for ekspedienten, hvad det var jeg mente, og hun begyndte at vise mig alle mulige andre - det var faktisk mig selv der fandt frem til strømperne, mens vi kiggede i hendes skuffe. Så de er gemt godt af vejen, og ikke alle ekspedienterne er klar over, at de overhovedet selv sælger dem. MEN DET GØR DE, OG HURRA FOR DET, for de er bare super pæne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer