anitaelise

Selvsiddende strømper

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jubii jubii jubii endelig fandt jeg dem. De kan købes i magasin og koster 260 kr. Det er noget billigere end at bestille fra nettet. De er super flotte.

Bare lige et tip hvis der er andre der leder efter sådanne.

Perfekt! Dem har jeg ledt efter!!! Er dog ved at overveje helt hvide strømper nu.... Men klart en mulighed! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

da jeg købte mine ivory strømper igår, fortalte ekspedienten mig, at helt hvide strømper, kan få benene til at se en smule blå ud....

bare et lille pip herfra ;)

Oki godt lige at vide... Mente dog heller ikke "helt hvide" men bare at både strømpe og blonde skulle være hvid :thumbsupsmileyanim: Min kjole er også Ivory, så det skal strømperne jo self. også være :cheerleader3:

Men meget godt lige at vide at ens ben kan se blå ud i krid hvid! Lyder ikke så fedt :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii jubii jubii endelig fandt jeg dem. De kan købes i magasin og koster 260 kr. Det er noget billigere end at bestille fra nettet. De er super flotte.

Hej

Du har vel ikke et billede af dem?

Jeg har købt brune strømper, men brun blonde (kunne ikke finde andet) Men det er ikke lige det jeg ville have.

Men strømperne skal være brune for at passe til mine blondestøvler (se min tråd.)

Men jeg vill gerne se et billede af dem du har købt, inden jeg skal fare land og rige rundt for at finde dem.

0

Del dette indlæg

Super tak for det, jeg havde nemlig tænkt at skulle på udkig, men nu kan jeg bare køre ind i magasin. Fedt at du lige gad og give den info videre

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der ingen der ved hvor de kan købes omkring kolding??? Der er lidt langt til Århus:-((((((( Og ville jo helst se dem først, er der ingen der har et billede? Og hvad de evt hedder? Er lidt despo:-(((

søde ven, hvis vi får billede af strømperne, og det er dem, som du vil have, så kan jeg smutte omkring og købe dem til dig, samt sende dem :-) ellers kan man også bestille hos magasin :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne ikke få dem i magasin i Århus og heller ikke i wolfordbutikken i Århus (de kunne dog bestille dem hjem)....

Men Kæresten har fundet dem i magasin i Odense, hvor han fik at vide det var en del af deres faste sortiment!

Så han har et par med hjem til mig i dag :cheerleader3:

fantastisk kæreste du har dig der..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg kunne ikke få dem i magasin i Århus og heller ikke i wolfordbutikken i Århus (de kunne dog bestille dem hjem)....

Men Kæresten har fundet dem i magasin i Odense, hvor han fik at vide det var en del af deres faste sortiment!

Jeps :denmarkflag: Glæder mig til han kommer hjem med dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeps :denmarkflag: Glæder mig til han kommer hjem med dem :cheerleader3:

Jeps, super dejlig fyr du har der!!!:-)))) Jeg må lige forbi en dag og se dem:-))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der ingen der ved hvor de kan købes omkring kolding??? Der er lidt langt til Århus:-((((((( Og ville jo helst se dem først, er der ingen der har et billede? Og hvad de evt hedder? Er lidt despo:-(((

søde ven, hvis vi får billede af strømperne, og det er dem, som du vil have, så kan jeg smutte omkring og købe dem til dig, samt sende dem :-) ellers kan man også bestille hos magasin :-)

Det er rigtig sødt af dig:-) Men som Ann siger, så findes de ikke deroppe:-( Jeg må til en Odense en tur:-))

0

Del dette indlæg

Det er rigtig sødt af dig:-) Men som Ann siger, så findes de ikke deroppe:-( Jeg må til en Odense en tur:-))

Så skal du da bare have fat i enten Anne, Bianca eller Christina :-)

0

Del dette indlæg

Hov, det er forresten ikke billigere end at købe over nettet..

Jeg købte 2 par for omkring 420 kroner inkl. forsendelse..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, der er blevet hævet 414,38 kroner på min konto for 2 par strømper inkl porto fra england.

Jeg har købt strømperne på denne side: http://www.wolford-partnerboutique-w1-lond...item.asp?pid=24

De hedder Magic touch 12, og farven hedder sahara/ivory.

Det går super nemt og hurtigt. Jeg bestilte dem lørdag d. 18 april, og modtog dem med posten onsdag d. 22. april..

Håber der er nogle der kan bruge linket til noget, hvis i gerbne vil have strømperne

0

Del dette indlæg

Nå, der er blevet hævet 414,38 kroner på min konto for 2 par strømper inkl porto fra england.

Jeg har købt strømperne på denne side: http://www.wolford-partnerboutique-w1-lond...item.asp?pid=24

De hedder Magic touch 12, og farven hedder sahara/ivory.

Det går super nemt og hurtigt. Jeg bestilte dem lørdag d. 18 april, og modtog dem med posten onsdag d. 22. april..

Håber der er nogle der kan bruge linket til noget, hvis i gerbne vil have strømperne

SUper lækkert med et link :hug: må da vist hellere lige bestille et par mere, hvis nu der kommer en løber. OG ja det er billigere fra denne side kan jeg se. Fandt dem bare på en tysk side hvor det absolut ikke kunne betale sig.

0

Del dette indlæg

Super flotte strømper :hug:

Det er nok bare mig der ikke helt har forstået det med strømpebåndet. Har I også et blåt strømpebånd på eller hvad gør man der?

Jepz skal osse have strømpebånd på :hug: det passer ikke helt til strømperne....men det kan det da nå at komme til...kunne jo være man kom til at købe et nyt :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer