Sign in to follow this  
Followers 0
Kinai

Tropløse brudekjoler

24 posts in this topic

Hej piger.

Mange af de steder jeg har prøvet brudekjoler, anbefalede de, at jeg ikke havde BH på under de stropløse kjoler. De sagde at kjolerne ville sidde meget pænere uden.

Nu har jeg købt mit undertøj (trusse og strømper), men ingen BH, og nu er jeg kommet i tvivl. Skal jeg have en stropløs BH alligevel? Hvad gør I andre brude som har valgt stropløse brudekjoler. Har i en BH indenunder?

0

Annonce ♥

Jeg vælger heller ingen BH - tænker det må være rart på sådan en dag, at der ikke er noget, der kommer til at stramme og irritere :thumbsupsmileyanim: Men hvis du føler det er underligt uden bh, altså at du føler dig lidt nøgen, så ér det måske meget smart med en bh :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg bliver simpelthen nød til at finde mig en kjole, jeg kan have en BH under.. Stropløs eller ej! Jeg satser/ håber på at jeg til den tid står med et vægttab på over 50 kg og så er 'frøkenerne' nok ikke særligt spænstige at have med at gøre. Så de skal kunne 'rulles op' i noget ;)

Kunne du ikke vente til du får kjolen hjem og prøve den uden i første omgang og hvis du føler der er 'rum' til det, så suse ud og købe en?

Bliver spændenee!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg har lige i onsdags prøvet min kjole uden bh, da der hele tiden har været snak om, at den indbyggede bh kunne gøre det for en anden bh, men efter at have prøvet både med og uden er der INGEN tvivl om, at jeg skal have en stropløs bh på under kjolen!

Kram Heidi

0

Annonce ♥

Mine brystvorter kan godt være lidt følsomme, så jeg vil gerne have bh under min kjole, selvom den er stropløs og kjolen kan sidde helt fint uden. Jeg føler mig også nøgen og skidt tilpas uden bh, så det er det, jeg regner med. Medmindre jeg på tilretningsdagen finder ud af noget andet.

0

Annonce ♥

Jeg har en stropløs bh på, da jeg har en lille barm og det føles mærkeligt uden noget under :thumbsupsmileyanim:

Jeg har det på fuldstændig samme måde... Den sorte kjole jeg har på i min planlægningstråd, der kunne mine "piger" slet ikke finde ud af det med der var luft omkring dem! de skulle føle nærheden af en Bh.

0

Annonce ♥

jeg skal have en stropløs kjole på og har købt en corsage undetøj til og have på indenunder så er spændt på og se hvordan det føles da jeg har en str. MEGA i bh størrelse blev helt overrasket over at de kunne holdes oppe uden stropper

jeg opdatere lige om et par dagen når jeg har prøvet det til tilretningen

0

så var jeg til tilretning i tirsdags og det var skønt og se kjolen igen :thumbsupsmileyanim:

jeg havde et corsage på indenunder stropløs og jeg er en str. mega i BH

jeg kunne slet ikke mærke at jeg havde det på selv om jeg havde den på i næsten 1 time :biggrin:

0