minimize-me

Vildt underligt

9 indlæg i dette emne

Altså ligenu er jeg vildt glad for at der er super længe til vores bryllup for ellers står jeg i et kæmpe dilemma. Men at der er så lang tid til gør at jeg har god tid til at beslutte mig plus at der kan nå at ske en masse, MEN sagen er som følger;

I 2002 blev jeg mor til en dejlig dreng, Kristoffer.

Kristoffers bio-far, C, og jeg var gået fra hinanden længe før fødslen (før jeg vidste jeg var gravid) og C har aldrig set Kristoffer og har aldrig selv ønsket det (en lang og dum historie som måske får et positivt udfald).

C har fået sig en kæreste (forlovet) L, som er rigtig sød og som jeg er kommet til at holde rigtig meget af og ser som en rigtig god veninde. Jeg snakker dog ikke med C - årsagen til at jeg snakker med L er lige så lang og dum og indviklet som historien om Kristoffer og C.

Men i hvert fald er jeg blevet rigtig god veninde med L og C har det ok med det.

Jeg er begyndt at se L som et naturligt valg til en brudepige til vores bryllup men ligenu, taget i betragtning at C er bio-far til Kris men ikke har et forhold til ham, synes jeg samtidig det vil virke mærkeligt at invitere dem med til vores bryllup.

Og endnu mere mærkeligt kun at invitere hende....

NØJ jeg er glad for jeg stadig har 2 år til brylluppet!!!

Kan være der kommer en helt naturlig løsning senere hen... havde bare lige brug for at få luft hehe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder meget forvirende*S*

Jeg kan godt forstå du er glad for der er 2 år til brylluppet. Håber du finder den rette løsning

Kh

Anette

:unsure: Ja det er da godt nok en lidt indviklet historie.. verden er lille.. nogengange FOR lille.. Men ja, som du selv siger, der er lang tid til dit bryllup og der kan nå at ske mange ting..

Håber på det bedste for dig :cheerleader3:

Hehe I skal bare være glad for at jeg ikke genfortalte hele historien, som omhandler endnu en veninde, et barn mere, retsag og meget andet... så havde I stadig siddet og læst og var måske blevet færdige en gang i morgen aften hehe...

Det er MEGET indviklet men er sikker på det nok skal falde ud til det bedste - på en eller anden måde...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, kunne godt følge linien.. :cheerleader3:

Jeg har en veninde, der har en mega indviklet historie med masser af twist og drejninger.... DEN har jeg haft svært ved at genfortælle.. Hehe..

Men kan godt forstå du er i tvivl om hvad du skal gøre... For begge dele vil nok føles underligt... Men håber da du finder ud af det...

For ville også være træls, hvis det går ud over JERES dag.. Men positivt at der er 2 år.. hehe..

Ordentlig tænke tid :unsure:

Redigeret af AkaGitte
0

Del dette indlæg

Jeg ville vælge en anden brudepige. ;)

hehe det gad jeg godt at kunne, men ligenu er det hende eller ingen da jeg faktisk ikke har ret mange veninder... og har indtil nu set det som ingen (og havde det fint med det faktisk)...

Jeg har dog snakket med hende om det her til aften og hun ville elske at være min brudepige.

Selvom div. ting ang. C ikke skulle falde på plads (som både hun og jeg regner med) så vil hun alligevel gerne være min brudepige, så kommer hun bare uden C (dette var hendes egne ord)...

Så nu er det problem løst... :cheerleader3:

Redigeret af minimize-me
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer