Lene&Kasper

En sød historie om "noget blåt"

16 indlæg i dette emne

Der er sket noget "MYSTISK"... :denmarkflag:

En sød lille "fortælling"

For et par dage siden fik jeg en pakke med posten - og jeg tænkte - "Hva har jeg egentlig bestilt...???" - Jeg åbnede pakken og fint pakket ind i silkepapir finder jeg et fint, blåt strømpebånd og et anonymt kort i en sød lille kuvert, hvor der står:

"Noget gammelt

Noget nyt

Noget lånt

Noget blåt"

Hmmmm..... Jeg kigger længe på skriften, men genkender den ikke - den første jeg tænker på, er min afdøde mormor, det kunne nemlig godt ligne hendes skrift - men hun sku være ret god, hvis det lige ku lade sig gøre (jeg ville dog ta' hatten af for hende!!! :cheerleader3: ) Jeg tjekkede også frimærkerne og eventuelle stempler, for at se, hvor det er stemplet henne - men der er sat en kuglepensstreg over frimærkerne - måske fordi bobelkuverten ikke kunne komme igennem frankeringsmaskinen (eller hva det nu hedder) Tror ikke det er afleveret af den mystiske, hemmelige person i postkassen - er rimelig sikker på, at det er leveret med Postmand Per.

Jeg talte med min lillsøster senere, som også skal være min brudepige - hun kendte ikke noget til det... Jeg har også talt med min mor, min veninde, som også er min nabo, og min faster - tror ikke det er min mor og heller ikke min veninde - er stadig lidt usikker på min faster - hun ku' nemlig også godt finde på det - og jeg synes ikke hun var super overbevisende - men ville i hvert fald ikke indrømme noget!! ... Ellers har jeg min farmor i tankerne.

Det er jo en helt vildt sød tanke - og noget jeg selv kunne finde på at gøre en anden gang. Det viser jo bare, at der er nogen, der tænker på dig - og det synes jeg er super dejligt - men nysgerrigheden nærer mig - og jeg er spændt på, at få at vide/finde ud af, hvem der er "den hemmelige pakke-afsender".

Bare en lille sød historie :cheerleader3:

Denne besvarelse er redigeret af Lene&Kasper: I dag, 17 Apr 2009, 21:03 PM

Vedhæftet billede Frim_rker.jpgKort.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, det er faktisk lidt gækkebrevsagtigt - men jeg har brugt mine 3 gæt... Så hva nu?!?!! - Jeg ska' vel ikke gi påskeæg...... hehehe....

Der er stadig ikke nogen, der har givet sig til kende - hvis jeg ikke selv gennemskuer det, tror jeg først, at jeg finder ud af det til bryllupet - men er ved at gå til af nysgerrighed :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Der er sket noget "MYSTISK"... :cheerleader3:

En sød lille "fortælling"

For et par dage siden fik jeg en pakke med posten - og jeg tænkte - "Hva har jeg egentlig bestilt...???" - Jeg åbnede pakken og fint pakket ind i silkepapir finder jeg et fint, blåt strømpebånd og et anonymt kort i en sød lille kuvert, hvor der står:

"Noget gammelt

Noget nyt

Noget lånt

Noget blåt"

Hmmmm..... Jeg kigger længe på skriften, men genkender den ikke - den første jeg tænker på, er min afdøde mormor, det kunne nemlig godt ligne hendes skrift - men hun sku være ret god, hvis det lige ku lade sig gøre (jeg ville dog ta' hatten af for hende!!! :thumbsupsmileyanim: ) Jeg tjekkede også frimærkerne og eventuelle stempler, for at se, hvor det er stemplet henne - men der er sat en kuglepensstreg over frimærkerne - måske fordi bobelkuverten ikke kunne komme igennem frankeringsmaskinen (eller hva det nu hedder) Tror ikke det er afleveret af den mystiske, hemmelige person i postkassen - er rimelig sikker på, at det er leveret med Postmand Per.

Jeg talte med min lillsøster senere, som også skal være min brudepige - hun kendte ikke noget til det... Jeg har også talt med min mor, min veninde, som også er min nabo, og min faster - tror ikke det er min mor og heller ikke min veninde - er stadig lidt usikker på min faster - hun ku' nemlig også godt finde på det - og jeg synes ikke hun var super overbevisende - men ville i hvert fald ikke indrømme noget!! ... Ellers har jeg min farmor i tankerne.

Det er jo en helt vildt sød tanke - og noget jeg selv kunne finde på at gøre en anden gang. Det viser jo bare, at der er nogen, der tænker på dig - og det synes jeg er super dejligt - men nysgerrigheden nærer mig - og jeg er spændt på, at få at vide/finde ud af, hvem der er "den hemmelige pakke-afsender".

Bare en lille sød historie :thumbsupsmileyanim:

Denne besvarelse er redigeret af Lene&Kasper: I dag, 17 Apr 2009, 21:03 PM

Vedhæftet billede Frim_rker.jpgKort.jpg

Ta-ta-ta-taaaaaaaaaaa... OPKLARING

Jeg har fået at vide, hvem der er den betænksomme!!

I går var jeg forbi min mors arbejde (boghandel) for at skulle købe nogle forskellige ting til brylluppet. Der er så én af min mors kolleger, der kommer ned til mig på frokoststuen, hvor jeg taler med min mor, hun siger så: "Jeg synes du skal tage strømpebåndet på til brylluppet - det bringer lykke" "- Hmmmmmm - okay", siger jeg...... Og først dér går det op for mig, at det er hende, der er den hemmelige brevsender. Hun havde fået sin far til at skrive kortet :cheerleader3: Vildt sødt af hende at tænke sådan! Det havde jeg godt nok slet ikke haft i tankerne!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sødt..! Og sjov opklaring..! :boohoo:

Ja, det var lidt tilfældigt, at jeg lige var forbi, så hun selv kunne fortælle det - ellers ville hun ha' fået min mor til at sige det på dagen :cheerleader3:

Ej hvor betænksomt, syntes bare det er så fin og dejlig en ide... og hvor er det bare flot af hende.

Ja, vildt betænksomt! Blev også bare så glad - det er så dejligt, når nogen tænker ud over det "sædvanlige" :balloons:

Det var da vildt sødt af hende :cheerleader3:

Dejligt det blev opklaret :)

Rigtig sødt! Og så er mysteriet opklaret - så skal jeg ikke tænke mere på det - hihi...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer