anja mosevang

tager i fra festen???

32 indlæg i dette emne

Hej...

Sikke et godt forum jeg har fundet mig :cheerleader3:

jeg har tusinde spørgsmål.

Tager i fra festen eller bliver i til den er slut??? jeg havde regnet med at vi droppede den tradition og blev til det sidste. Hvad gør i andre???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Sikke et godt forum jeg har fundet mig :)

jeg har tusinde spørgsmål.

Tager i fra festen eller bliver i til den er slut??? jeg havde regnet med at vi droppede den tradition og blev til det sidste. Hvad gør i andre???

Jamen velkommen til - Ja det er et fantastisk forum det her :cheerleader3: .

Du fyrer bare løs med alle dine spørgsmål... :cheerleader3:

Vi bliver til det er slut. Det er vores fest og vi er festglade mennesker så vi vil ikke gå glip af noget.

Desuden leder vi efter en spejderhytte eller lign. hvor vi kan overnatte med alle vores gæster...

0

Del dette indlæg

Hej

Velkommen til :)

Som sagt er det et fantastisk forum, men også en tidsrøver så pas på....

Tilbage til dit spørgsmål, så bliver vi og fester med vores gæster til vi ikke kan stå på vores ben mere. Det er vores fest og da det skal holdes på et hotel så skal vi jo ikke ud og køre, men bliver og overnatter der sammen med nogle af vores gæster.

Vi bestemmer jo selv hvilke traditioner vi vil bruge og hvilke vi vil droppe. Og det med at køre fra festen, ja den dropper vi altså :cheerleader3:

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen

JEP det er en tidsrøver... :) af den fede slags :cheerleader3:

Vi forlader ikke festen. Det er vores fest, vi betaler, så vi bliver til vi ikke kan stå på vores ben. har endda aftalt med svigermor og diverse andre at vi skal på Crazy Daisy bagefter :cheerleader3: Nu må vi se, måske vi bare er helt flade til den tid -eller om vi bare vil hjem i seng :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Såvidt jeg husker er den tradition også kun hvis en forældre betaler festen- for så er det dem som gæsterne tager afsked med og siger tak for en dejlig fest til.

Hvis brudeparet selv betaler så bestemmer paret selv- og der skal jo være nogen at tage afsked med og sig tak for festen.

Vi skal holde vores fest på en kro- vi bliver til sidste gæst er gået hjem eller på værelset i seng. derefter går vi selv op på vores værelse på kroen :cheerleader3:

mvh. Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen hertil :D

Vi forventer, at vi bliver næsten lige til det sidste. Det kan godt ske, at vi stikker af, så vi ikke er de sidste der smutter, men vi vil have det hele med.. også natmaden og hyggen derunder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi er lidt uenige om det herhjemme, johnny mener vi skal forlade festen før gæsterne, men jeg vil helst blive til enden..... må se om jeg ikke kan få ham overtalt...... vil da heller ikke gå glip af noget!!!!!

Edit: Har lige snakket med min kæretse og han synes vi skal tage lidt fis på gæsterne og forlade festen før tid, lige over midnat men så komme tilbage 15 minutter efter, og sige at nu har vi betalt for festen, så vil vi også have det hele med.......... den er da lidt sød......

Redigeret af Lone71
0

Del dette indlæg

Planen var at vi skulle forlade festen før vores gæster - men vores taxamand brændte os af og kom først da gæsterne var kørt, dog var svigerfamilien blevet ved os.. Nøj vi var rasende. Han var endda bestilt en måned i forvejen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen velkommen til det er et fantastisk forum :cheerleader3:

men pas på afhængig :)

vores fest slutter kl. 02.30 så vi regner med at smutte ved en 02.15 så næsten til det sidste :carrot:

da et af vores vennerpar blev gift, valgte de at blive til det sidste så det endte med at vi kun 8-10 stk tilbage men vi havde det super sjovt og ja kl var 07.30 da vi enlig kom i seng... så man kan hvad man vil :cheerleader3:

husk det er kun jer som sætter gransen

0

Del dette indlæg

Velkommen til dette fantastiske sted :cheerleader3:

Vi bliver hentet i en stor hvid limo, skal lige have den sidste tur med, og så skal vi overnatte i en lækker brudesuite i fred og ro :thumbsupsmileyanim: Vi bliver hentet omkring 2-3 det er ikke lige afgjort endnu.

Har også overvejet og sove på stedet, men så tror jeg ikke vi få fred til den mere private del af festen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi bliver også vi har lagt tid og penge i en fest som jeg bare glæde mig så meget til selv om der er over et år til. ved ikke helt om vi bliver de sidste eller hvordan men vi skal i hvert fald ha festen med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at høre, jeg ikke er den eneste, der i tide og utide lige må forbi forumet (min kæreste griner lidt af mig - på den kærlige måde :thumbsupsmileyanim: )

Jeg vil gerne have så meget af festen med som muligt - og håber så bare, man kan holde sig kørende med alle de oplevelser på selve dagen og dagene optil. Men måske er det ikke noget problem, fordi det er ens dag og man bare er glad??? Det må det gifte folk lige fortælle lidt om :thumbsupsmileyanim:

Men i forhold til, hvad man kan og ikke kan, er jeg enig med de andre indlæg; Man bestemmer selv!

0

Del dette indlæg

Vi bliver der helt sikkert lige så længe, som vi kan holde os vågne til. Natmaden bliver serveret kl. 2, men dørerne på hotellet bliver ikke låst før kl. 5, så hvem ved. Måske sidder vi der til der bliver lukket og slukket;-)

HIlsen karina

0

Del dette indlæg

hej og velkommen til den største tidsrøver :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror vi bliver til det sidste- jeg ved ikke om vi bliver de aller sidste men kan ikke forrestille mig at gå før ved en 4 tiden.

Men hvem ved- mine gifte veninder siger at med alle de indtryk der var samlet på deres store dag og alle de følelser der var i spil kunne de simpelthen ikke mere ved en 2-3 tiden- så hvem ved ;)

Jeg synes bare i skal følge jeres hjerte og huske at tale om det inden festen så dig og din kommende mand ikke har forskellige forventninger til hvad der skal ske :thumbsupsmileyanim:

Kærlige hilsner

MM

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har arrangeret fælles overnatning for dem, der ønsker det, og bustransport til og fra festen, og vi regner med at bestille bussen til kl. 2 (vielsen starter kl. 13, så det kommer til at være en halv-lang dag alligevel)... Vi har så snakket om, at vi kan stikke af kl. 01:45, dvs. et kvarter før bussen kommer, så vi bliver næsten til det sidste...

Og vi overnatter så også samme sted som gæsterne (et stort spejder-center), så festen kan fortsætte derude for dem, der har lyst...

0

Del dette indlæg

De lokaler vi havde lejet skulle låses forsvarligt af, så løsningen blev, at David og jeg skulle blive som de sidste.

Kl. lidt i seks om morgenen var der en lille men insisterende kerne tilbage, hvor vi meddelte at vi snart ville tage afsted. Sammen pustede vi lige lys ud osv. og så lukkede vi festen med at vi tog afsted. Kl. lidt i syv stod vi på hotelværelset.

Normalt plejer jeg at blive træt ved en 1-2 tiden om natten, men på dagen fløj timerne afsted, og det var først til allersidst, at jeg blev rigtig træt.

0

Del dette indlæg

Vi glæder os helt utroligt meget. Vi holder festen på Havreholm og overnatter også der sammen med en del af gæsterne. :cheerleader3:

Vi skal helt sikkert bare feste igennem. Synes at det ville være ærgeligt at gå tidligt bare fordi det er tradition. Man skal gøre hvad man selv føler for. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen!

Vi sørgede for overnatninger til alle gæsterne på hotellet. Så det var let at vælte omkuld når man skulle i seng. Vi havde det SÅ sjovt hele natten og blev ved til den bitre ende sammen med alle de unge. Det blev så sent at de pænt ventede på at vi skulle gå til køjs, he he lidt sjovt. Meen vi ville IKKE gå glip af noget og gå midt i alt det sjove :cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af april-brud2009
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer