kisser76

Tasken?

9 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Måske et dumt spørgsmål, men jeg sidder lige og tænker på, hvad gør I med jeres brudetaske når I ankommer til kirken, tager I den med ind til vielsen, lader brudepigen holde den, eller lader den blive i jeres transportmiddel ??

Når jeg sådan sidder og ser på alle de billeder som I har lagt ind her på siden, så kan jeg ikke rigtig se nogle som har deres taske med under vielsen.......

Selv havde jeg ikke forestillet mig, at have den med ind i kirken, men vil godt lige hører hvad I gør.

Hilsen

Kisser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg skal have en veninde eller min mor til lige at rette kjolen og fortælle mig at jeg ser fantastisk ud inden jeg tripper ind i kirken, så der tror jeg også håndtasken bliver sendt med.

Ellers ved jeg at der er et lille kontor i kirken hvor jeg kan lægge tasken af, inden jeg skal gå til alteret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at parkere min taske hos min super-stylist for dagen, der jo også skal tjekke kjole og slør i våbenhuset -min søster, der også skal lave kagen, hun er altid klar til lige at hive en til side og rette op på små fejl her og der :thumbsupsmileyanim: Så hun må blive min væbner på dagen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer