MarieMus

Marie & Morten <3 Vores bryllup 2. maj 2009

395 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er super skønne billeder, Marie :cheerleader3:

Hvor er du bare super SMÅÅÅÅK i din helt unikke kjole :cheerleader3:

Tusin tak skønne. Følte mig som en hel million og fik så mange komplimenter!!!

0

post-27709-1242145269.jpg

Her har vi så dit nye profilbillede! Wauw du ser godt ud!

post-27709-1242145732.jpg

:cheerleader3: Skøøøøøøøøøøøøøøøøøøønt billede! :cheerleader3:

Nååååååh billederne ville ikke med, men henviser til billeder i hhv tråd 173 og 179

Tusind tak. Vi er også selv helt vilde med bilelderne, tænk at man kan være så fotogen...

0

Jaaa, det er jeg også helt vild med....

Også der hvor du sidder og din kjole er spredt ud.... ihhhh... ME LIKE :cheerleader3:

Ja det er også vores yndlings billede, og det bliver også takkekorts billede.

0

Ååååårh. Sikke mange smukke billeder, af et smukt brudepar!!! I emmer bare af lykke og forelskelse :cheerleader3::griner:-:cheerleader3: I er et utrolig smukt par!!! I matcher hinanden utrolig godt :loveboard:

Tusind tak!!!! Vi får tit af vide at vi er et flot par, det er rigtig dejligt at høre.

Du har ret i at billederne emmer af kærlighed, og det afspejler vores følelser og vores dag i det hele taget. Et billede siger mere end tusind ord, ik!?

0

Annonce ♥

Så Marie... så fik jeg mig tygget igennem din dejlige beretning... hvor var du bare superflot på den store dag! du ligner som jeg har skrevet før en græsk gudinde i den flotte familiekreation... supersmuk personlig og unik kjole...

Det ligner at i havde en vidunderlig dag (bare allerede her med begyndelsen af billederne) Jeg glæder mig til at se mere :cheerleader3:

0

Hej Marie

Har desværre ikke tid til at læse din bertning lige nu, da den lille Mikkel lige straks skal have mad. Men jeg måtte altså lige ind og se nogle billeder og hver ser det hele bare smukt ud. Glæder mig til at få tid til at læse om det hele og se alle billederne.

Endnu engang STORT TILLYKKE med brylluppet. Så vidt jeg lige nåede at se, var det en dag helt som I havde drømt den skulle være.

Knus Betina

0

Vores servietter. På hjertet står et børnecitat og gæsterne var helt vilde med dem. Mange af gæsterne var rundt ved de andre borde for at læse deres børnecitater. :cheerleader3:

post-27709-1242228362.jpg

0