Guest Oldie

Trøstepræmie??

12 indlæg i dette emne

Min elskede og jeg havde bestilt ferie i Barcelona - havde booket et totalt charmerende gammelt hus ude ved kysten og købt flybilletterne...

Nu er det jo så desværre sådan, som nogle allerede ved, at han er blevet fyret fra sit job - og da han ikke er i A-kasse er vi virkelig på spanden; vi har måttet aflyse ferien og jeg har taget en ordentlig stribe ekstra-vagter i stedet.

Men... Jeg er SÅ ulykkelig over at den ferie er røget i vasken :thumbsupsmileyanim: Havde glædet mig i et halvt år!!

Er der nogen af jer, der har nogen som helst idé om hvor vi evt. kunne tage et par dage hen (evt. hverdage hvis det er billigere) i Nordtyskland, Sverige (vi kunne sejle til Göteborg) eller gode gamle Danmark - og som er et fint, romantisk og BILLIGT sted. Jeg kan bare ikke finde noget der er bare halvt interessant, uden at det koster omkr. 3000,- og vi skal jo også lige køre/sejle dertil *suk*

Jeg håber på 2 overnatninger - evt. ½-pension eller en "pakke"...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv øv øv

Prøv tjek på Føtex og Kvickly's hjemmesider. De har nogle hotel/kro-ophold, hvor du fx kan få 2 overnatninger inkl morgenmad til 1000,- - og det gælder til kroer og hoteller flere steder i Danmark OG også i Sverige og Tyskland.

(De har også nogle andre kombinationer, hvor der fx kan være en middag med).

0

Del dette indlæg

afhængig af hvor du bor henne i lille danmark, så var min udmiddelbare tanke Ribe, fordi det er sådan en hyggelig by med en lang historie bag sig. Ellers kan jeg anbefale Ærø, som er super smuk og hyggelig i denne tid. Men det afhænger jo af, at i ikke bor lige op af de 2 steder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for jeres forslag - kigger det hele grundigt igennem :thumbsupsmileyanim:

Prøv tjek på Føtex og Kvickly's hjemmesider. De har nogle hotel/kro-ophold, hvor du fx kan få 2 overnatninger inkl morgenmad til 1000,- - og det gælder til kroer og hoteller flere steder i Danmark OG også i Sverige og Tyskland.

Kan ikke finde ud af den dumme pdf.-fil - hvor kan man se priserne!?

Det meste af det løber nu alligevel op med forplejning.. Tror ikke på vi kan få 2 nætter et bare nogenlunde sted for under 2800-3000,-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for jeres forslag - kigger det hele grundigt igennem :thumbsupsmileyanim:

Kan ikke finde ud af den dumme pdf.-fil - hvor kan man se priserne!?

Det meste af det løber nu alligevel op med forplejning.. Tror ikke på vi kan få 2 nætter et bare nogenlunde sted for under 2800-3000,-

Hm kan godt forstå du er forvirret.. Føtex har åbenbart fået ny hjemmeside. Du finder hotelopholdene under Nonfood -> Oplevelser, men jeg kan heller ikke finde priserne...

Men Kvickly's tilbud og priser er ret overskuelige og du finder dem her

0

Del dette indlæg

He heh ja, Kvickly tilbyder Alter Meierhof!! *lol*

Er der nogen af jer der nogensinde har været på Alter Meierhof?? Det har JEG - og tilbudet gn. Kvickly med 500,- rabat koster stadig 5000,- for 2 personer FOR 1 NAT! ;)

Får I nogensinde muligheden (og pengene) så tag derned - det er den suverænt vildeste luxus jeg har prøvet.....ever (er nok 5 år siden jeg var der ;))!!!

Rent faktisk, så ender det nok med det her sted i nærheden af Flensborg (som er en fin by ;)) og som ikke er så dyrt: http://www.hotel-wassersleben.de

startseite_1.jpg

Ville gerne have været hér (det er faktisk billigere end det første) men desværre er der næsten 7 timers kørsel - og det koster lige ekstra 2000,- i diesel *suk*

http://www.reichshof-norden.de/

0.jpg

Redigeret af Oldie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer