ring123

Frieri

12 indlæg i dette emne

Er en fyr på 24.

Jeg er måske ikke lige den mest kreative, men vil gerne gøre noget ud af mit frieri.

Vi har aftalt bryllup næste år i forbindelse med vi holder barnedåb for vores andet barn.

Men ville hører hvordan tror i hun vil ta det hvis jeg gik på knæ den dag hun føder vores næste barn, som følge af jeg ved

hvor stolt jeg bliver denne dag og hvor glad jeg vil være for hende.

Hilsen fyr 24

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Fyr 24

For det første så er det fedt at du spørger herinde!! Det kan være svært for en mand at læse kvinders tanker og behov :hug:

For det andet så ser jeg både fordele og ulemper ved friere den dag hun føder. Det negative kan være at hun er meget træt og at hendes tanker kredser om mange andre ting end lige frieri og ægteskab. Måske vil andre ting overdøve glæden. Det er dog også en meget følelsesrig dag (som du selv siger) så deter jo positivt.

Hvis hun er gravid nu ville det måske også være lige hvad hun har brug for hvis du sørger for at jeres barn bliver passet, gør noget for hende som du ved hun elsker og så frier til hende.

Men du kender hende bedst!!

held og lykke. Hun skal nok blive lykkelig ligemeget hvad! :hug:

Furstrand

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey

Dejligt med en mand herinde. Og virkelig skønt at du lægger så mange overvejelser i dit frieri. Det har i sig selv stor betydning.

Synes det vil være et smukt øjeblik at fri på, men både fødslen og friet fylder så meget inden i en, at jeg kunne forestille mig at det vil være svært at rumme begge dele. Ja for jer begge to.

Ønsker dig held og lykke med frieriet - er sikker på at hun siger ja - man kan ikke andet, når ens tilkommende udviser så stor kærlighed til en og visr sig så betænkningsfuld.

:hug:

0

Del dette indlæg

hvis du giver hende en ring skal du huske at hendes fingre muligvis er hævet.

min kæreste gjode det at han til mors dag gav mig et gavekort til et beauti institut (kropsbehandling lavet af studerende som gør at prisen lav) den dag jeg så skulle bruge en hel formiddag på stedet passede han vores søn som var 9 måneder og da jeg så kom hjem havde han lagt 59 roser i et hjerte og 1 rose der hang på døren som viste mig om i haven. her friede han helt nede på knæet, smukt og nu skal vi giftes her på næste lørdag.

hvis du frier den dag hun føder kan du næsten være sikker på at du får hendes tude dag den dag så tror det vil være en eksplusion af følelser.

men som en anden også skrev så syntes jeg det er fedt og se en fyr herinde, tror du kan lære en del om os kommende brude.... på godt og ondt.

pøj pøj med det

0

Del dette indlæg

Jeg vil være ærlig og sige, at jeg synes du skal vælge en anden dag. Lige efter mine to fødsler havde jeg ikke følelsesmæssigt overskud til at kapere et frieri - til trods for, at begge fødsler var meget nemme! Hvis det var mig, der var din tilkomne, ville jeg klart foretrække at blive friet til en måneds tid eller noget i den stil før termin. På det tidspunkt, ville jeg bare gerne have den unge ud, og et frieri ville gøre mig lykkelig og måske lidt mere tålmodig. Men husk så, at hendes fingre næsten med garanti er hævede!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt at du tænker så meget over det...

Dernæst ville jeg nok finde en anden dag. Simpelthen at det er to meget store følelser der kommer ved begge ting. og syntes også frieret skal ha den ros det fortjener, men det ville nok falde i baggrunden.

Håber du kan følge det.

0

Del dette indlæg

Jeg kan selvfølgelig kun svare for mig selv. Men tænker at det ikke handler så meget om alt muligt vildt. Det handler om overraskelsen og glæden ved det. Så overrask hende... :hug:

For mig er det vigtig at det ikke var noget jeg havde kontrol over. Hermed mere jeg hyr en barenpige tag hende med i skoven på picnic eller hvad i er til, men lad vær med at lade alting være overladt til tifældighederne....Det er dig der bestemmer dette og hvordan det skal være(hvis hun minder om alle os andre så skal hun nok planlægge festen i store træk :hug::hug: )

0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige overrask hende! Kom f.eks. 'tilfældigt' forbi et sted, der betyder noget for hende eller jer som par. Og ja, få jeres barn passet så der kun er jer to (eller evt. et par nære venner). Det behøver på ingen måde være stort - når bare det kommer indefra!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer