Acina

Personlige kuglepenne+chokolade

27 indlæg i dette emne

Ja, jeg har brug for hjælp igen igen.

Er der nogen der ved hvor man kan få lavet sådan nogen ting uden man er nødt til at købe 500 stk?

Synes det kunne være så fint at give disse ting i gaveæsker/poser, selvfølgelig med noget andet også, men kan godt lide det personlige.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

chokoladerne laver jeg selv... det er vist både nemmest og billigst og de bliver præcis som jeg vil have dem.

Kuglepenne får jeg lavet hos vistaprint... det er liiidt halvdyrt, men den ene gang er det okay (synes jeg :hug: )

Vi har fået denne kuglepen som prøve - designet skal være lidt anderledes da det ikke lige passer ind i vores tema men det var et gratistilbud så jeg tog hvad jeg kunne få.

VistaPrint.dk

post-35917-1241685042.jpg

0

Del dette indlæg

Ja lav chokoladerne selv.. det er osse mit forslag :hug:

Hvad angår vistaprint - så skal du bare vær opmærksom på at hvis du selv laver designet og uploader dette - at det er godt nok i dpi mv. For modtager du dine ting og det ikke er godt nok - er det faktisk nærmeste umuligt og klage.. Det har vi ihvertfald erfaret. Vi bruger dem dog til postkort til vores firmaer mv... For de er hurtige og billige

0

Del dette indlæg

Takker.

Havde godt nok overvejet vistaprint, men synes bare de er noget dyre. Må simpelthen være optimist og tro på at det kan gøres billigere :hug:

Hvordan ville i lave chokoladen? altså printet.... Kan slet ikke forestille mig hvordan, så ideer modtages gerne :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet en skabelon i Publisher hvor jeg har sat vore monogram og dato på forsiden og så står der "Lidt til den søde tand" på bagsiden. (En linje fra det digt vi bruger i gaveæskerne.

Kan ikke vedhæfte skabelonen, men send en PM så kan jeg maile den til jer hvis i er interesseret...

Men det blir nok først mandag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg har lavet en skabelon i Photoshop.. og så har jeg sat vores monogram på og hvad det er for en chokolade.

Så har jeg printet det - skåret det ud - og så klistret på chokolader - hvor jeg har pillet det andet papir af.

post-10795-1241693929.jpg

For dælen det er godt jeg er i god tid, lyder både nemt, men også besværligt :hug:

Vil bare have chokolade med monogram på, synes det er for fed en ide, så er bare nødt til det :hug:

0

Del dette indlæg

Øh :hug: bare for at være nysgerrig? Bruger I chokoladen til kaffen eller som små gaver til gæsterne?

Ja de kan vel bruges til begge dele.

Har overvejet hvad vi skal have til kaffen, men ved ikke om vi må komme med chokoladen selv, da festen skal holdes på en restaurant, hvis ikke så må det blive til gaver til gæsterne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vil bruge vores til receptionen og så til kaffen... :hug:

Jeg har brugt dobbeltklæbende tape.. man kan få dem i de der små dispenser hvor man kan rulle det på med :(

Tak for svaret - lyder noget lettere end almindeligt lim, og så slipper man for klistrede fingre :hug:

Har du brugt almindeligt printerpapir eller noget med ekstra glans?

Der er åbenbart mange spørgsmål i mig idag :hug:

0

Del dette indlæg

Jamen jeg har lavet en skabelon i Photoshop.. og så har jeg sat vores monogram på og hvad det er for en chokolade.

Så har jeg printet det - skåret det ud - og så klistret på chokolader - hvor jeg har pillet det andet papir af.

Hvor er det bare genialt fundet på :rolleyes: kan jeg ikke få dig til at sende mig skabelonen, så jeg får en ide om hvordan jeg skal gøre? Hvor har du købt chokoladen henne? undskyld jeg spørger så meget, synes bare det er en så god ide.

Hvis du vil sende den så er min mail (sarah_fynbo@hotmail.com)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare genialt fundet på :rolleyes: kan jeg ikke få dig til at sende mig skabelonen, så jeg får en ide om hvordan jeg skal gøre? Hvor har du købt chokoladen henne? undskyld jeg spørger så meget, synes bare det er en så god ide.

Kunne faktisk godt tænke mig svar på det også, vil bare have det, med monogram.

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare genialt fundet på :) kan jeg ikke få dig til at sende mig skabelonen, så jeg får en ide om hvordan jeg skal gøre? Hvor har du købt chokoladen henne? undskyld jeg spørger så meget, synes bare det er en så god ide.

OZ MIG OZ MIG (rikke_daniel@stofanet.dk) :rolleyes::rolleyes::balloons::bearhug::griner:-:)

Redigeret af rehhansen
0

Del dette indlæg

Tak for svaret - lyder noget lettere end almindeligt lim, og så slipper man for klistrede fingre :rolleyes:

Der er åbenbart mange spørgsmål i mig idag :)

Det er bestemt osse meget lettere end alm. lim - men tilgengæld sikkert os dyre i længden.

Jeg har brugt alm. printer papir... :)

Hvor er det bare genialt fundet på :blush: kan jeg ikke få dig til at sende mig skabelonen, så jeg får en ide om hvordan jeg skal gøre? Hvor har du købt chokoladen henne? undskyld jeg spørger så meget, synes bare det er en så god ide.

Nu er min skabelon jo lavet i photoshop... så du kan ikke bare rette den i word... - og det kommer jo helt an på hvilken chokolade du ender med og købe ;)

Men vil mere end gerne sende et billede med en ide/vejledning.. Dette bliver dog først i morgen eftermiddag el. søndag - da jeg pt er på vej i seng - for skal op og til jylland til glo bryllup i morgen ;)

Chokoladen har jeg købt i Netto. De eftertragtede Anton Berg - Gran cru. Men det er nærmest umuligt og få fat på mere.. tror de er udgået. MEN jeg vil foreslå dig og købe eks. Feodora chokoladerne.. (kan ligge billeder af disse ind i morgen).

Spørgsmål er ALTID velkommen ;)

Nat nat

Blomsten du kan se på mine chokolader er vores "monogram" - det er en blomst jeg har tegnet specielt til vores bryllup. :super: Syntes det er fantastisk med et personligt præg.

OZ MIG OZ MIG (rikke_daniel@stofanet.dk) :rolleyes::balloons::bearhug::griner:-:):)

Sender som sagt i morgen.. eller ligger det herind.. ser lige på det..

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svaret - lyder noget lettere end almindeligt lim, og så slipper man for klistrede fingre :rolleyes:

Der er åbenbart mange spørgsmål i mig idag :)

Det er bestemt osse meget lettere end alm. lim - men tilgengæld sikkert os dyre i længden.

Jeg har brugt alm. printer papir... :)

Hvor er det bare genialt fundet på :blush: kan jeg ikke få dig til at sende mig skabelonen, så jeg får en ide om hvordan jeg skal gøre? Hvor har du købt chokoladen henne? undskyld jeg spørger så meget, synes bare det er en så god ide.

Nu er min skabelon jo lavet i photoshop... så du kan ikke bare rette den i word... - og det kommer jo helt an på hvilken chokolade du ender med og købe ;)

Men vil mere end gerne sende et billede med en ide/vejledning.. Dette bliver dog først i morgen eftermiddag el. søndag - da jeg pt er på vej i seng - for skal op og til jylland til glo bryllup i morgen ;)

Chokoladen har jeg købt i Netto. De eftertragtede Anton Berg - Gran cru. Men det er nærmest umuligt og få fat på mere.. tror de er udgået. MEN jeg vil foreslå dig og købe eks. Feodora chokoladerne.. (kan ligge billeder af disse ind i morgen).

Spørgsmål er ALTID velkommen ;)

Nat nat

Blomsten du kan se på mine chokolader er vores "monogram" - det er en blomst jeg har tegnet specielt til vores bryllup. :super: Syntes det er fantastisk med et personligt præg.

OZ MIG OZ MIG (rikke_daniel@stofanet.dk) :rolleyes::balloons::bearhug::griner:-:):)

Sender som sagt i morgen.. eller ligger det herind.. ser lige på det..

:cheerleader3:

Du er da bare en sveske, tusind tak for al din hjælp allerede. Glæder mig til det næste indlæg....

0

Del dette indlæg

Har lavet disse...

post-35983-1242059642.jpg

Kan desværre ikke finde ud af at vedhæfte et word dokument, så send en pm hvis i vil have den pr mail..

Mette

Hold da op de ser flotte ud :cheerleader3: Bliver mere og mere overbevist om at jeg skal igang. Hvilken chokolade har du brugt?

:cheerleader3::loveboard::griner:-

Redigeret af liseh
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer