anitaelise

Undertøj i stor str.

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hey...

Jeg kender endnu ikke selv butikken, men har af flere bekendte fået foreslået Emma Lingeri på Gammel Kongevej på Frederiksberg (mener butikken hedder det og ligger dér, men hæng mig endelig ikke op på det....)

Ved bare at der er super service og at de har MASSER af udvalg også i lige netop store størrelser - og er helt sikker på der kan tages en bus derud fra KBH rådhusplads - tjek evt. deres hjemmeside, kan desværre ikke huske hvad den hedder, men prøv at google butikken....

og så tjek da evt. lige rejseplanen mht. en bus derud - det vil højst tage ca. 5-10 min i bus fra rådhuspladsen....

Jeg skal selv derind indenfor et par uge og se om jeg kan finde noget til mit bryllup d. 20. juni.

Held og lykke med det

Knus

Louise

0

Del dette indlæg

Jeg vil helt sikkert også anbefale Emma Lingeri :thumbsupsmileyanim: Jeg har været der en gang, og man får super god betjening. De er bare rigtig flinke :cheerleader3: Og yes, de ligger på Gammel Kongevej ;) Her er et link til deres hjemmeside: Emma Lingeri

0

Del dette indlæg

Jeg kan anbefale Pias Lingerie i Ryesgade, fantastisk service og godt udvalg.

Jeg har selv været i Emmas Lingeri, er en 100 D-DD-E, og det var ikke lige noget hit for mig - der var ikke den service som andre fortæller om.

Ellers har jeg selv fået anbefalet Liberty Lingerie, der også ligger på Gl. Kongevej, der skulle alle vidst kunne få noget der passer.

Håber du finder det helt rigtige sæt til dig!!

Krams.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

os-2 i ribe har også undertøj til bruden og også i store størrelser. Men du skal være hurtig for de lukker snart, hvilket vil sige, de sælger ud af det og bestiller det ikke hjem igen:-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer