reeckmann

<3 Rebecca & Michael´s Bryllup * 28 august 2010 <3

64 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Nu fik jeg endelig tid til lige at nørkle lidt med en planlægningstråd. Ikke nemt med en pige på 1½, 2 hunde, fodboldtræning, arbejde osv osv osv og så selvfølgelig den kommende mand skal jo også passes ;)

Men til start vil det nok bare være en masse ting jeg kigger på som evt. muligheder ;)

INDEX:

Frieriet HER

Feststedet HER og HER

Kysseklokker HER

BRUDEN:

Brudesko HER

Strømpebånd HER

GOMMEN:

Manchetknapper HER

ANDET:

Hårspænder til min datter HER

Dansesko HER

Manchetknapper HER

HUSKELISTE:

GRØN : Done

ORANGE: er i gang

SORT: ikke ordnet

Huskeliste 6-?? måneder før brylluppet:

 Fastsæt dato og tidspunkt for brylluppet

 Reservere kirke

 Lave gæsteliste

 Reservere festlokale

 Arrangerer overnatning efter brylluppet

 Arrangere fotograf

 Arrangere frisør

 Arrangere transport til og fra kirke

 Arrangerer køkkenpersonale

 Arrangerer serveringspersonale

 Begynde at se på brudekjole + tilbehør

 Booke musik til festen

 Arrangere barnepige til Kiri

 Lave ønskeliste

 Få designet invitationer

 Vælge farvetema

 Vælge toastmaster

 Vælge gavekoordinator

 Vælge brudepiger

 Vælg forlover

 Starte til dans med min kommende

 Købe brudepigegaver + gave til svigermor og svigerinde

 Købe gaver til: far, bror, svigerfar og svoger

Huskeliste 3-6 måneder før brylluppet:

 Købe brudekjole + tilbehør

 Købe tøj til brudgom + tilbehør

 Købe brudepigekjoler + tilbehør

 Købe vielsesringe + indgravering + æske

 Overveje paraply?

 Sende invitationer ud (½ år før vielsen)

 Få designet bordkort, menukort, festprogram, takkekort og vielsesprogram

 Få designet bordpynten mad alt hvad der ellers tilhører

 Lave toiletkurve

 Købe frimærker

 Fastsætte og arrangerer bryllupsmenu

 Arrangere hvordan blomster, bord osv. skal se ud

 Mødes med præsten og gennemgå vielsen

 Vælge salmer til vielsen

 Starte på bordplan

 Solarium besøg

 Indsend prøvelsesattest

 Indhent og udfyld en ægteskabserklæring (fås på kommunen)

 Vælge vidner

Huskeliste 2-3 måneder før brylluppet:

 Forberede tale til min kommende

 Øve på brudevalsen

 Færdiggøre bordplan

 Køb morgengaver

 Solarium besøg

 Tjek at prøvelsesattesten er kommet fra kommunen og afleverer den til vielsesstedet

Huskeliste 1 måned før brylluppet:

 Tjekke at brudekjolen tøj er ok

 Tjekke at brudgommens tøj er ok

 Tjekke at brudepigernes tøj er ok

 Tjek at vielsesringe passer

 Gå brudeskoene til så de ikke generer på dagen

 Aftal detaljer med Fotograf

 Aftal detaljer med Frisøren

 Aftale detaljer med transporten

 Sørge for ekstra tøj

 Lav et detaljeret skema der viser de ting, som skal gøres lige før, under og efter

brylluppet

 Kontakt avisen hvis I skal have indrykket en bryllupsannonce

Huskeliste 1-3 uger før bryllyppet:

 Tjekke at vi er eksperter i brudevalsen

 Lave en kontrol på at alt er i den skønneste orden

 Lav en huskeliste på hvad i skal have med når i tager hjemmefra hver især: taske (og indholdet), paraply, ekstra strømper, osv.

Huskeliste dagen før brylluppet:

 Pak en taske med det tøj, som I skal have på dagen efter brylluppet

(sørg for at det bliver transporteret til overnatningsstedet)

 Sørg for at makeup og andre praktiske ting (plaster, panodil, nål og tråd)

er i brudens taske

 Gå tidligt i seng så I er udhvilede til jeres store dag

 Slap af tænk på noget helt andet (gå evt. i biografen, Tivoli eller andet)

Huskeliste på selve dagen:

 Tag det roligt der er ingen grunde til panik!

 Brudebuket og knaphulsblomster skal hentes hos blomsterhandleren

 OG SÅ ER DET ELLERS BARE OM AT NYDE DAGEN

Redigeret af reeckmann
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom dagen endelig hvor Michael Friede.

Vi var en tur oppe hos mine forældre hvor vi hjalp med at bygge have pavilion og meget andet. Lørdag bliver der holdt et Mini rejsegilde hehe mig og min mor laver en masse ting indenfor og herrerne går ude og arbejder med pavilionen.

Søndag morgen spørger han så om jeg ikke ville med ud og se hvor langt de var nået. og mig som er hamrende nysgerrig og lidt af en håndværker tøs skulle selvfølgelig liiige ud og tjekke om alt var i orden :shopping:

Han viser mig de forskellige ting og vi står så og snakker og pludselig sidder han på knæ foran mig :cheerleader3::balloons::rolleyes:

Han spørger om jeg vil giftes med ham og selvfølgelig svarer jeg JA... giver ham et kæmpe smækkys og ryster så i hele kroppen bageftetr... det var SÅ vildt....

og det bedste af det hele er at han faktisk var rigtig romantisk... der kan godt være langt imellem hehe

Men han valgte at fri på vores månedsdag og han havde selvfølgelig sørget for, at ham og jeg stod midt under blomsterkrandsen som hang i toppen af havepavilionen. det var så sødt...

og bagefter render jeg så ind til min mor for at fortælle der og hun siger så bagefter at det vidste hun da godt, for michael havde været på gammeldags manerer og spurgt mine forældre om lov først... HVOR SØDT :D :D

Så det var bare en hammer romantisk dag og jeg glæder mig helt VILDT til vi skal giftes :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af reeckmann
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også booket feststedet.. det bliver super godt.

Her skal det så være post-37464-1242141222.jpg

Grunden til at festen skal holdes i Thyborø er at jeg kommer deroppe fra og mine forældre har mange forbindelser til alt muligt hvor vi kan spare rigtig mange penge.

Så det bliver super fedt med et bryllup deroppe hvor der nok vil komme en del "anderledes" input ;)

0

Del dette indlæg

Så her jeg fået mine kysseklokker hjem som jeg bestilte på Ebay. er bare SÅ glade for de, :balloons:

Her er de post-37464-1244661069.jpg

Jeg kan ikke FORDRAGE lyden af gafler/knibe der bliver hamret/smadret ind på glas... uuuh det så det gyser i mig, så det er en fantastisk opfindelse :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til... pludselig eksploderer det med nye piger herinde :cheerleader3: Dejlig mere flere bryllupsskøre piger :rolleyes:

Men som jeg har sagt tidligere.... pas på... det er et meget vanedannende forum :biggrin:

hehe ja det er UTROLIG vanedannende... :balloons: jeg skal herind HVER DAG :) hehe

Men det er super lækkert med alt det inspiration man kan hente herinde :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige tyvstjålet en ide fra en herindefra ang strømpebånd (håber det er ok) Hun havde lavet et med FCK på til hendes mand da han er FCK fan.

Min kommende mand er fuldstændig skudt i VW og det er jo selvfølgelig sådan en bil vi kører rundt i, så selvfølgelig skal der være VW på mit strømpebånd :D helt klart.

Men hold da op hvor kan det være svært at finde nogle små VW emblemer. Det kan faktisk nærmest ikke skaffes i dk. ikke engang hos vw i danmark. men nu er jeg så heldig at jeg er chauffør og kom liiige forbi en tank en dag hvor de havde vognmønter med forskellige bilmærker. Så jeg fik skam fat i dem. De er SÅ fede :balloons:

2v2w27q.jpg2uhv5a0.jpg

og så på den her post-37464-1244664262.jpg

og så vil jeg have fat i et blåt bånd med sølvskrift hvor der står VW på :biggrin:

Skal nok lige sætte et billede ind når jeg engang har fået det lavet :)

Redigeret af reeckmann
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så til mine fine manchetknapper som jeg også har bestilt på Ebay og gik hende endda lokket til at skrive teksten på dansk :balloons:

Har fået lavet et sæt til min far (stedfar) som har været mere en far for mig end min biologiske far har (alkoholiker)

og til min Lillebror som gør mig den ære at tage smooking på for min skyld. det er første gang han nogensinde skal have smooking på. var ved at hyle bare ved tanken om at han ville det. (han er 16 år) og min mor har aldrig kunnet så meget som lokke ham i en skjorte :biggrin:

her er de. De er bare SÅ flotte. glæder mig vildt meget til at det bliver tid til at de skal have dem :)

På min fars står der på låget af boksen graveret: Til min elskede far. Tak fordi du altid er der for mig. Rebecca & Michael 28 August 2010

2gtwz13.jpg

Og på min lillebrors æske står der : Til verdens bedste Bror. Rebecca & Michael 28 August 2010

20sitet.jpg

0

Del dette indlæg

Og så til min datters hårspænder. Vi var lige en tur i tyskland for at hente lidt sodavand og øl og så faldt jeg lige over de her spænder. det var sku billigt 20 kroner. så kan det vist ikke gøres billigere.

14j44yv.jpg

syntes de super søde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går bestile jeg sku lige et par dansesko. Mig og gemalen er blevet enige om at starte til standard dans til efteråret. og så tænkte jeg man kan da ikke starte til dans uden at have dansesko hehe

og de var sku billige :balloons: her er de :

post-37464-1244665652.jpg

Redigeret af reeckmann
0

Del dette indlæg

Og så til mine fine manchetknapper som jeg også har bestilt på Ebay og gik hende endda lokket til at skrive teksten på dansk :)

Har fået lavet et sæt til min far (stedfar) som har været mere en far for mig end min biologiske far har (alkoholiker)

og til min Lillebror som gør mig den ære at tage smooking på for min skyld. det er første gang han nogensinde skal have smooking på. var ved at hyle bare ved tanken om at han ville det. (han er 16 år) og min mor har aldrig kunnet så meget som lokke ham i en skjorte :cheerleader3:

her er de. De er bare SÅ flotte. glæder mig vildt meget til at det bliver tid til at de skal have dem :cheerleader3:

På min fars står der på låget af boksen graveret: Til min elskede far. Tak fordi du altid er der for mig. Rebecca & Michael 28 August 2010

2gtwz13.jpg

Og på min lillebrors æske står der : Til verdens bedste Bror. Rebecca & Michael 28 August 2010

20sitet.jpg

Har du et link til dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så til mine fine manchetknapper som jeg også har bestilt på Ebay og gik hende endda lokket til at skrive teksten på dansk :)

og til min Lillebror som gør mig den ære at tage smooking på for min skyld. det er første gang han nogensinde skal have smooking på. var ved at hyle bare ved tanken om at han ville det. (han er 16 år) og min mor har aldrig kunnet så meget som lokke ham i en skjorte :cheerleader3:

her er de. De er bare SÅ flotte. glæder mig vildt meget til at det bliver tid til at de skal have dem :cheerleader3:

2gtwz13.jpg

20sitet.jpg

Har du et link til dem?

Sælgeren på Ebay kan du se HER, men du kan vist ikke se ret meget før den 17 juni. sælgeren er på ferie

0

Del dette indlæg

Synes dine sko er rigtigt lækre :)

Hvor er de fra - kan ikke rigtigt se hvad der står hen over billedet??! ;)

Jeg har købt dem på ebay og jeg mener ikke at hun havde flere....

Har lige kigget hun har 1 par tilbage i str. 7 som er en str. 40,5

0

Del dette indlæg

så kommer der billeder fra feststedet indvendigt :)

post-37464-1252662748.jpg post-37464-1252662771.jpg post-37464-1252662787.jpg

jeg syntes det giver en rigtig rustik stemning med alle de maritime ting der hænger rundt omkring... Og nu er det jo i thyborøn så selvfølgelig skal der da være lidt fisker stemning :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer