reeckmann

<3 Rebecca & Michael´s Bryllup * 28 august 2010 <3

64 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så kom dagen endelig hvor Michael Friede.

Vi var en tur oppe hos mine forældre hvor vi hjalp med at bygge have pavilion og meget andet. Lørdag bliver der holdt et Mini rejsegilde hehe mig og min mor laver en masse ting indenfor og herrerne går ude og arbejder med pavilionen.

Søndag morgen spørger han så om jeg ikke ville med ud og se hvor langt de var nået. og mig som er hamrende nysgerrig og lidt af en håndværker tøs skulle selvfølgelig liiige ud og tjekke om alt var i orden :sm:

Han viser mig de forskellige ting og vi står så og snakker og pludselig sidder han på knæ foran mig :cheerleader3::biggrin::blush:

Han spørger om jeg vil giftes med ham og selvfølgelig svarer jeg JA... giver ham et kæmpe smækkys og ryster så i hele kroppen bageftetr... det var SÅ vildt....

og det bedste af det hele er at han faktisk var rigtig romantisk... der kan godt være langt imellem hehe

Men han valgte at fri på vores månedsdag og han havde selvfølgelig sørget for, at ham og jeg stod midt under blomsterkrandsen som hang i toppen af havepavilionen. det var så sødt...

og bagefter render jeg så ind til min mor for at fortælle der og hun siger så bagefter at det vidste hun da godt, for michael havde været på gammeldags manerer og spurgt mine forældre om lov først... HVOR SØDT :D :D

Så det var bare en hammer romantisk dag og jeg glæder mig helt VILDT til vi skal giftes :thumbsupsmileyanim:

Ihh, hvor romantisk!!! Min kæreste gjorde også det med at spørge min far og mit hjerte smeltede helt, da han fortalte det!!! GP

I øvrigt en super-fin tråd du har.

Meget flotte invitationer - de ser top-professionelle ud! Hatten af for kreativitet og tålmodighed :huh:

Skal I selv lave maden? Meget fine mad-hjerter - så bliver det da ikke mere romantisk!

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, hvor romantisk!!! Min kæreste gjorde også det med at spørge min far og mit hjerte smeltede helt, da han fortalte det!!! :cheerleader3:

I øvrigt en super-fin tråd du har.

Meget flotte invitationer - de ser top-professionelle ud! Hatten af for kreativitet og tålmodighed :thumbsupsmileyanim:

Skal I selv lave maden? Meget fine mad-hjerter - så bliver det da ikke mere romantisk!

Det er virkelig romantisk og rører virkelig en når de spørger ens forældre om lov først :D

Tusind tak ang. tråden og indbydelser. ja det er lige før de har krævet blod, sved og tårer (er det ikke sådan man siger)

Noget af maden skal vi selv lave. Vi skal lave hjertelaksen og så waldrof salaten da jeg er meget kræsen og kan ikke lide den gammeldags. Den jeg laver er meget mere frisk :D men ellers så skal mine forældres nabo stå for maden. Hun er noget køkken halløj. Hun skal forberede det og så har vi nogle andre til at stå for det mens vi fester.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget fine og enkle ringe! Er det mig som ser syner, eller har guldet to forskellige overfladebehandlinger/strukturer?

Tusind tak

du ser ikke syner... kanten er blank og midten af ringene er mat :D :(

Redigeret af reeckmann
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer