Guest AnjaR

Slettet

82 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa,

Det ser kanon ud det med skoenen... Har tænkt på det selv.. Men ved ikke helt.. Vi sælger nemlig swarovski sten der hvor jeg arbejder.. hehe.. Fristende..

Det skal du da gøre! Især hvis du kan vælge farve og str. selv. :)

Tror faktisk at det kan blive rigtigt fint hvis man har flere nuancer af blå...

Jaa, kunne være jeg bare skulle kaste mig ud i det.. kan ikke finde på andet blå.. :cheerleader3:

Og :cheerleader3: TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN I DAG!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::rolleyes:

Redigeret af AkaGitte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik en mail fra hende er skal lave maden til brylluppet idag :)

Vi skal have buffet i teltet, og bar og natmad i huset.

Hun har fået skrevet vores menu ned, og den deler jeg da lige med jer:

Velkomst:

Pink champagne, butterdejssnacks, grissini, gulerodsstave, agurkestænger, dip mm.

Forret:

Røget rådyrkølle i tynde skiver

Røget laks

Æble/peberrodssalat

Salat m. tranebær

Brød

Hovedret:

Grillet, (forkogt) okse”lår”

(så er det ekstra mørt og lækkert)

Udbenet lammeryg

Kartofler vendt med pesto og kartofler uden noget

Grillet aubergine, squash og nye løg(evt. forårsløg)

Kornsalat

Tzatziki, rabarber chutney

Sovs

Brød

Dessert:

Små portions frugttærter m. vaniljecreme og DK jordbær, hindbær, brombær, blåbær

(istedet for bryllupskage, hun laver lige så mange som gæsterne kan spise)

Kaffe:

Kaffe, hjemmelavede fyldte chokolader (trøffelkugler og lign), kransekage og konfekt. Hertil Bailey, cognac, whiskey, armagnac, skildpadde og lign.

Natmad:

Brie de Meaux , Comtè, italiensk pølse, oliven, brød

Vin:

Har vi købt lidt forskelligt italiensk, fransk og chilensk på tilbud, og gennem Sørens bror. Vi har lyserød champagne, hvidvin, rosévin, rødvin og dessertvin.

Øl/vand:

Fadøl fra Brøckhouse eller lign mikrobryggeri. Tjekkisk øl på dåse. Alm. Carlsberg/Tuborg på dåse. Sodavand enten dåse eller 1½ l.

Drinks:

Vi tømmer barskabet, og får min veninde der er bartender på Mexibar til at lave nogle gode drinkskort.

Sidder og bliver helt sulten :cheerleader3:

´

Hold da op det ser lækkert ud! MMMMMM bliver helt lækker sulten.

Krydser fingre for din eksamen og for at svigermor har noget fint du kan låne....

0

Del dette indlæg

Godmorgen.

Jeg sender dig hermed en masse omgang krydsede fingre og positive tanker denne fredag kl. 0400.

Jeg er sikker på, at du nok skal klare det rigtigt godt - du går garanteret bare ind og viser dem, hvordan dét skal gøres!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig mange gange tillykke med det!!!

:):):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Og så kan jeg også lige sige tillykke med det forestående bryllup. Det har jeg vist ikke fået skrevet til dig endnu.

Glæder mig til at dykke lidt dybere ned i din tråd

Redigeret af Banjotten
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for alle de krydsede lemmer! Det virkede :cheerleader3: Så nu er jeg sygeplejerske! :):cheerleader3: :cheerleader3:

Er sikker på at I gjorde forskellen! :cheerleader3:

Nu bliver det dejligt med 1½ uges fri = masser af tid til at planlægge bryllup! Hurra :)

Kæmpe tillykke med den nye titel, altid skønt med nye kolleger. Og allerbedst er det bagefter og have fri og bare kan nyde det. Og at nyde det med planlægning af bryllup er jo absolut ikke helt af vejen

Tillykke tillykke

Karin

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Sidder lige og griner lidt af din øjenbryns-beretning. Sådan er det altid første gang (og egentlig også efterfølgende hvis der går lang tid imellem) men om et par dage har du vænnet dig til det. Da jeg fik farvet mine første gang, var jeg helt flov på vej hjem i bussen og syntes at det så vanvittigt ud, men nu kan jeg slet ikke undvære det, og synes at mit ansigt mangler form (eller hvad man skal kalde det) uden. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Sidder lige og griner lidt af din øjenbryns-beretning. Sådan er det altid første gang (og egentlig også efterfølgende hvis der går lang tid imellem) men om et par dage har du vænnet dig til det. Da jeg fik farvet mine første gang, var jeg helt flov på vej hjem i bussen og syntes at det så vanvittigt ud, men nu kan jeg slet ikke undvære det, og synes at mit ansigt mangler form (eller hvad man skal kalde det) uden. :)

:) Hvor er jeg glad for at høre at det bare er "førstegangs"-snegle. Tror også sagtens at jeg kan vænne mig til det... glæder mig bare til farven er falmet lidt.

Har gået rundt med mine store solbriller på hele dagen - tog dem dog af inde i Fields :cheerleader3:

Og der var garanteret ikke nogen der stirrede mærkeligt eller løb skrigende væk!? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Aaaaanjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! DEJLIGT du er tilbage! Og siden du nu har været væk så længe, må jeg hellere lige hjælpe til at huske at JEG er så hende med sitets største IQ....hmmm....eller var det r*v :thumbsupsmileyanim: Nå - whatever - det kommer du nok i tanker om altsammen når du nu af pligt læser ALLE trådene op, ikke?! ;)

Og "lige om lidt" går vi ind i august :thumbsupsmileyanim: Er du ved at være klar?

0

Del dette indlæg

Hvor har du bare været kreativ! Sikke mange fine ting :iloveyou:

og WAUW hvor er jeres ringe bare super flotte - elsker idéen med at have din oldemor "med" dig altid på den måde.. :iloveyou:

Hvordan har du printet på label til CD'erne? Og var de svære at sætte på bagefter? Manden min nægter det nemlig, da han mener at det er umuligt at sætte label så præcis, så CD'en ikke kommer til at "køre" skæv bagefter.. Håber du ved hvad jeg mener..

Susan

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer