Guest AnjaR

Slettet

82 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er jeg nået til smykkerne...

Jeg har for flere år siden lavet et par øreringe i sølv og perler på et smykkekursus. De er lavet med tanke på brudesmykker, og de har aldrig været brugt (har gemt dem til mit bryllup).

Nu er jeg bare kommet i tvivl om de, 1. er store nok til at man kan se dem, 2. passer til kjolen, 3. er "fine" nok.

Overvejer at sætte lidt mere "bling" i og/eller en større ferskvandsperle.

Om halsen skal jeg have de 3 smukke kæder min mor har lavet til mig. De kommer til at fungere som både halterneck strop på kjolen og halskæde. De skal syes fast på kjolen på dagen - "så de bliver det sidste sting".

Håber at svigermor har et lille fint sølvarmbånd jeg kan låne. Regner med at spørge hende på mandag når vi skal besøge svigermekanikkerne.

Hvad siger I? Skal der mere glimmer på øreringene? :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes øreringene er VILDT flotte! Har du selv lavet dem? WAUW. Du har dem ikke på på billedet, vel? Så er de i hvert fald meget små :thumbsupsmileyanim: Men de ser flotte ud! Dine vielsesringe er også rigtig pæne, kan dog ikke rigtig se hjertet, glæder mig til at se dine når du henter dem. Og din kjole er også rigtig fin og elegant!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hihi det er lidt skægt, at der skulle en hel opsætning til for så at finde ud af, at det var efter opsætningen, at håret var lige i øjet. Men dejligt at vide nu, for så har frisøren da noget at arbejde ud fra. Jeg kan ikke se, at det ikke er en frisure, der var "meningen". Den er flot til dig

Hvor bliver brudepigen sød

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er hun bare nuser, - jeres lille brudepige :cheerleader3:

Og dig, - du bliver jo en total starlette Rita Hayworth klon (på den gode måde ;)) med det hår!! Og ret havde du også, da du skrev du har garnet til det!!

Veeeeery nice!!! :)

Tak søde Oldie! :cheerleader3: :cheerleader3:

Det var præcis de billeder jeg så for mig da jeg tog hårnålene ud. Vidste nok bare ikke at det var hende ;)

Glæder mig til at se hvordan det bliver på dagen. Måske lidt som det her...

Jeg synes dit hår er super glamurøst :)

Helt misundelig. Du bliver rigitg smuk

knus Sanne :cheerleader3::):)

0

Del dette indlæg

Hej Anja

Af en eller anden årsag har jeg ikke været forbi din planlægningstråd, men er her nu. Glæder mig til at følge dine planer for jeres bryllup, og håber at finde lidt inspiration, da vi jo har valgt samme dato :)

Kram Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja

Tak for din velkomst i min tråd. Smuttede lige forbi din og sikke dog en smuk kjole, du har fundet dig! :balloons:

Glæder mig til at læse mere om jeres teltfest. Vi ville oprindelig have telt i haven, men fandt ud af, at det simpelthen blev for dyrt, hvis det skulle være, som vi ønskede! Så derfor fandt vi et slot, hvor de hele sommeren har telt slået op ved voldgraven. Det er rigtig hyggeligt og smukt, og så inkluderer prisen jo det hele: mad, personale, gulve, lys, borde osv. Det kunne jeg ligesom bedre overskue.

Har allerede brugt alt for lang tid her på bryllupsklar, og jeg er først lige startet... det kan godt gå hen og gå rigtig galt... :biggrin:

Glæder mig til at læse mere om jeres planlægning.

Kærlig hilsen

Line

0

Del dette indlæg

Altså personligt synes jeg advokaten og den blå er de mest elegante - ikke mindst sammen.. men "your the zilla" :balloons:

Synes dine tanker med spande, blomster og pynt lyder super - selvom jeg godt er klar over at jeg ikke har dine billeder i mit lille hovede ;) Glæder mig til at SE!

Og tillykke med at I må giftes - alt andet ville også være bummer, hva'!?! *g*

0

Del dette indlæg

Jeg kan nu rigtig godt lide den pang-palmede :biggrin: Men jeg kan godt se at avocadoen måske er mere elegant til et bryllup. Jeg er nok også lidt utraditionel og til masser af pang-farver (også selvom det ikke altid helt passer sammen), så måske skal du tage mit råd med et gran salt ;) Selvom jeg nu synes at det ville passe godt sammen :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer