AgnetheV

Agnethe og Thomas' bryllupsberetning - Vores FANTASTISKE Onsdagsbryllup d. 20 Maj 2009

192 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Lidt flere billeder af glade gæster :)

post-35647-1244053860.jpg

post-35647-1244053876.jpg

post-35647-1244053888.jpg

og fik at vide, at de synes de ventede LÆNGE på at vi skulle dukke op, men vores fotografering tog også lige omkring 1½ time, så kan godt forstå de synes det var lang tid... Vi skulle jo have ringet efter en taxa, da vi var færdige hos fotografen, men han tilbød da lige at køre os ud på Skydepavillonen, så der sparede vi da nogle dejlige penge og hans bil var også rigtig stor og flot, så vi ankom da med manér :balloons:

0

Del dette indlæg

Så, nu skal jeg lige ned og hente manden og så over og aflevere et billede til hans bedstemor.... mere beretning følger på et senere tidspunkt :):)

Nej nej, ikke stoppe nu fru Thorsen!

Så, nu skal jeg lige ned og hente manden og så over og aflevere et billede til hans bedstemor.... mere beretning følger på et senere tidspunkt :):)

Nej nej, ikke stoppe nu fru Thorsen!

Det er rigtigt! Kom Så tilbage, Fru Thorsen!

Ja ja ja da.... I er da vidst en kende utålmodige hva.... :balloons:

0

Del dette indlæg

Så ankom vi endelig til festen og straks blev jeg ladt i stikken af min mand, fordi han lige opdagede at kameraerne var fundet frem... Han hader at blive fotograferet og se lige hvordan han står og gemmer sig bag min bedste veninde derinde i hjørnet og peger af kameraet, men jeg bare lige står der helt palle ude midt i det hele...

post-35647-1244054346.jpg

Så går jeg da bare ind i det tilstødende lokale, hvor vi skal byde velkommen til vores gæster og give vores forældre de gaver vi har lavet til dem (men som der overhovedet ikke blev taget billeder af... i hvert fald ikke af dem, vi har fået billeder af endnu) og lige på vejen derind stod min veninde så lige i døren med kameraet

post-35647-1244054489.jpg

og så fik vi endelig taget et ordentligt billede af os sammen

post-35647-1244054538.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter vi havde fået budt velkommen og drukket ud, fik vi lige ét hurtigt kig på gavebordet

post-35647-1244054840.jpg

Sådan så det ud, da vi kiggede på det og vi nåede slet ikke at røre noget af det selv.... alligevel kom det til at se sådan ud, da vi skulle have kaffe og bryllupskage

post-35647-1244054896.jpg

Der var simpelthen nogen, som synes de ville hjælpe os med at pakke gaverne ud... problemet var bare, at vi ikke var blevet spurgt overhovedet, om vi ville have den hjælp. Vi havde snakket med tjenerne og aftalte, at vi ville pakke gaverne ud, når vi skulle have kaffe og bryllupskage, men der var gaverne så allerede blevet flået og jeg var meget ked af det, for ikke nok med at vi ikke selv havde pakket op, så var der også nogen, som havde glemt at skrive i nogle af kortene, hvilke gaver folk var kommet med og derfor havde vi slet ikke styr over, hvem der havde givet hvad.

Det resulterede så i, at jeg to dage efter brylluppet måtte skrive til min veninde og beklage at der var gået kludder i gaverne og jeg gerne ville høre, hvad hun var kommet med... Det var altså FLOVT! :balloons:

Det var så også den eneste ups'er altså udover at brudebuketten også faldt fra hinanden, så det var da til at leve med, men hold op hvor var jeg skuffet og ked af det... Der gik næsten zilla i den, da jeg lige skulle minde folk om at det ikke var så smart gjort og de nok burde have snakket med os først eller ladet gaverne være...

0

Del dette indlæg

Sikke en skøn beretning, Agnethe! Hvor er du altså smuk! GP

:):):):):td:

Det bliver spændende med alle de billeder, som vi stadig kan vente på :balloons:

Ihhh tak altså søde Anja :td: Sidder faktisk også og bliver en smule sentimental, nu hvor jeg tænker tilbage på hele dagen og hvor dejlig den var...

0

Del dette indlæg

Nå, men nu til noget lidt mere muntert...

Vi lige nå at få taget nogle billeder inden maden blev serveret. Vi havde insisteret på nogle familiebilleder og billeder med brudefølget...

Først os med mine forældre

post-35647-1244055448.jpg

og så med mine svigerforældre

post-35647-1244055467.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du siger, der næsten gik zilla i den -jeg VAR sgu blevet zilla! Det er da toppen af misforstået godhed!! Var det tjenerne, der havde pakket ud?

Ja, det er lige meget nok af det gode, men nej, det var ikke tjenerne, der havde pakket ud... Det var vidst en blanding af min mor, min onkels kone og Thomas' mosters godhed der udspillede sig der...

0

Del dette indlæg

Så var det mig og svendene

post-35647-1244056120.jpg

og Thomas og svendene

post-35647-1244056146.jpg

Efter den omgang var jeg stadig lidt difus, så her står jeg lige og stener i selskabet af min (store) lillebror...

post-35647-1244056183.jpg

Efter fotograferingen gik Thomas og jeg ind sammen og toastmistressen præsenterede os (for det glemte hun lige i første omgang, da vi ankom)

Herefter gik vi til bords og chefkokken, som var en rigtig frisk fyr, præsenterede aftenens menu, som jo var buffet, men som ville blive serveret i 3 heat, fordi der var så mange indslag... hmmm....

Det må man også sige at der var... der kom 4 sange, 2 planlagt tale og 2 ikke planlagte taler samt mit lille indslag...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Faktisk så er der ikke taget mange billeder under middagen, men vi havde jo fået en bekendt til at rende rundt med kamera, så talerne skulle gerne være i kassen - glæder mig enormt meget til at modtage det hele derfra :balloons:

Ærligt talt er jeg super glad for, at der ikke var nogen som rettede kameraet mod mig, da jeg fik sat mig ned i de der stole, for når jeg først var kommet ned i den, så var det noget af en opgave at komme ud af den igen for skørter og kjole - jeg lod mig så vidt muligt opvarte den aften... :) I kan nok også godt regne ud, at det var en smule besværligt når folk så slog på tallerkener og trampede i gulvet for at vi skulle kysse...

Det næste billede der blev taget var af min far, som holder tale - en meget sød og bevægende tale, jeg fik den på papir og jeg skal nok lige få den skrevet ind ved lejlighed...

post-35647-1244056598.jpg

0

Del dette indlæg

Så kom der lige nogle sange ind mellem rygepauser og mad

post-35647-1244057065.jpg

Denne sang var fra mine forældre - de havde fundet en sang, hvor alle skulle tænde et lys for os og sætte det i hjertet, som stod foran os... Synes bare det var SÅ smukt!

Så fik vi en vennesang

post-35647-1244057123.jpg

Den handlede jo om alle mine hobbyer og Thomas' spil og så fik vi ellers at vide, at nu havde vi bare at lave en masse stof til de sange der skal synges om 12½ år til vores kobberbryllup... hmmmm

0

Del dette indlæg

Så blev det min kære mands tur til at tale...

post-35647-1244057466.jpg

Han startede med at sige, at der næppe kunne være nogen tvivl om at vi havde haft travlt de sidste mange måneder eller.... Agnethe har haft travlt.... :) Han er en rigtig stor jokster og jeg ELSKER ham for det... Hans tale var fyldt med humor og kærlighed og jeg kunne ikke have ønsket noget bedre.

Han takkede sine egne forældre, mine forældre og vendte sig til sidste mod mig og sagde: "Kære smukke skat; jeg har SÅ meget jeg vil sige til dig, jeg ved knapt nok, hvor jeg skal begynde... men jeg har resten af livet til at fortælle dig hvordan jeg føler, så for nu vil jeg bare sige tak fordi du er blevet min og jeg elsker dig mig egen" :balloons:

Det er jo ikke til at stå for vel!!!!!

post-35647-1244057696.jpg

Redigeret af AgnetheV
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen søde Agnethe... hvor er jeg dog en forfærdelig person! Jeg var sikker på at jeg også havde fået skrevet i denne tråd, men ak - så heldig var jeg ikke :)

Anyway, endnu engang et stort tillykke med jeres bryllup :) Vi nød meget at være til globryllup, det var spændende at se en lidt anderledes vielse, og jeg synes fader Mikolaus var fabelagtig :balloons:

I så fantastisk glade og lykkelige ud, det var dejligt at se - og I kyssede :td: Jeg lagde godt mærke til at du så lidt beklemt ud lige da I kom ind, og så brød du ud I et stort smil :)

Det ser ud som om I havde et rigtigt dejligt bryllup, men jeg synes nok også det er temmelig flabet at pakke jeres gaver ud, når I ikke havde bedt om det :td:

glæder mig meget til at se billederne fra fotografen :)

For øvrigt gik Michael og jeg efter jeres bryllup på Fellini og spiste og skålede for jer :smolf:

0

Del dette indlæg

Jamen søde Agnethe... hvor er jeg dog en forfærdelig person! Jeg var sikker på at jeg også havde fået skrevet i denne tråd, men ak - så heldig var jeg ikke :td:

Anyway, endnu engang et stort tillykke med jeres bryllup :) Vi nød meget at være til globryllup, det var spændende at se en lidt anderledes vielse, og jeg synes fader Mikolaus var fabelagtig :balloons:

I så fantastisk glade og lykkelige ud, det var dejligt at se - og I kyssede :td: Jeg lagde godt mærke til at du så lidt beklemt ud lige da I kom ind, og så brød du ud I et stort smil :)

Det ser ud som om I havde et rigtigt dejligt bryllup, men jeg synes nok også det er temmelig flabet at pakke jeres gaver ud, når I ikke havde bedt om det :loveflag:

glæder mig meget til at se billederne fra fotografen :)

For øvrigt gik Michael og jeg efter jeres bryllup på Fellini og spiste og skålede for jer :smolf:

Det skal du da slet ikke være ked af søde Camilla - du har da sikkert også haft en del at se til og man kan jo ikke være over det hele herinde hele tiden vel...

Tusind tak for de søde ord - jeg var en smule nervøs da jeg trådte ind i kirken, men jeg blev bare SÅ glad da jeg så jer stå der og smile til mig... Det var rigtig rart.

Vi havde en fantastisk dag på trods af det med gaverne og jeg kan heller ikke vente til jeg får flere billeder af det hele. Vi fik billederne fra fotografen sidste fredag, men dem må jeg af gode grunde ikke tage billeder af og lægge ind her... desværre GP

Åhh det lyder da også som om i rigtig hyggede jer og tak for skålen :)

Kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, jeg må da lige berette lidt videre her mens jeg venter på at få et opkald...

Vi fik mange flere sange og deriblandt en fra mine svigerforældre

Melodi: Love me tender

Sommer, vinter, dag og nat - livet går i ring

Få og simple trylleord, sætter alt i sving.

Elsk mig stille, elsk mig blidt - i livet er en lyst

Tunge tanker jages væk - kærlighed er trøst.

Hånd i hånd på livets vej er I draget ud,

Når i møder storm og slud, lyt til elv'te bud.

Elsk hinanden, stille blidt find et fælles ly

Solen skinner altid varmt bag den store sky.

Lys og mørke, lyst og nød - livets tidevand,

Dag og uge, måned, år - tiden skarpe tand.

Elsker stille, elsker blidt alt hvad man formår,

Livet det er her og nu, lige hvor man står.

I har fulgtes mange år, livet er en leg,

Fællesskab og sammenhold, viser jeres vej.

Hvis i elsker stille, blidt - deler smil og suk,

deler glæde, deler sorg - så er rejsen smuk.

Rejs jer op, tag glasset med - se engang på os,

Vi to har jo fundet den - vejen lige frem.

"Se vi elsker stille, blidt" - ingen hem'lighed,

skal vi ikke hylde den - STORE KÆRLIGHED!

Synes simpelthen den var SÅ smuk! og så rejste min svigermor sig op og ville lige sige et par ord (som vi slet ikke havde regnet med) Men hun ville gerne sige undskyld - for da vi ikke havde været sammen ret længe, så kan hun huske, at Thomas havde fået en ny vinterjakke og den havde han så lånt til mig, da vi skulle en tur ind til byen og shoppe en dag og hun havde bare tænkt, ja, nu ser vi ALDRIG den jakke igen, for så seriøst kunne det da ikke være mellem os og så ville jeg bare beholde jakken.... :) Men det ville hun rigtig gerne sige undskyld for, for det havde naget hende længe... Det sjove er bare, at hverken Thomas eller jeg kan huske den episode...

Vi kan til gengæld huske, at hun havde sagt til Thomas, sådan de første år op til jul, at han skulle ikke købe min gave alt for tidligt, for det kunne jo være at det ikke holdt.... :balloons:

0

Del dette indlæg

Herefter fik vi lige endnu en vennesang - de havde rigtig været i gang derhjemme og været kreative hele bundtet :balloons:

Så blev det tid til mit indslag - min fotomontage

Under visningen af fotomontagen sagde min bedste veninde lige pludselig "Hey! du stjæler min tale!!" hehe, så der gav hun lige sig selv væk, for jeg havde ikke regnet med at hun ville tale, men vupti - det fik jeg så at vide der...

Ganske rigtigt... kort efter holdt hun en fremragende og meget humoristisk tale om hvor sur hun egentlig havde været på Thomas, fordi han sådan kom og tog mig væk fra hende og den fik ikke for lidt... Hold op hvor folk de morede sig og det var en helt igennem improviseret tale, så jeg kunne ikke engang få den på papir...

post-35647-1244113504.jpg

Redigeret af AgnetheV
0

Del dette indlæg

Hvor er det bare en skøn beretning :balloons:

Synes også det var pænt flabet at åbne gaverne op :) , sidder helt og gruer mig for det når det bliver vores tur - skal vist lige snakke med mor og svigermor inden.

Glæder mig til at høre mere/resten :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare en skøn beretning :balloons:

Synes også det var pænt flabet at åbne gaverne op :) , sidder helt og gruer mig for det når det bliver vores tur - skal vist lige snakke med mor og svigermor inden.

Glæder mig til at høre mere/resten :)

Tusind tak skal du have... nyder faktisk også lidt at sidde med den og huske tilbage her midt i al eksamensstressen...

Jaa... det er i hvert fald en god idé at få styr på det inden dagen...

Tak fordi du følger med :)

0

Del dette indlæg

Det skal lige siges, at der var masser af kysserunder, i hvert fald gik det ret heftigt ud over mig, desværre har de haft lidt for travlt med at kysse til at tage billeder, så øv, det er der heller ikke billeder af...

Lige efter Marias tale blev jeg bortført ind i det tilstødende lokale, så jeg kunne få mit strømpebånd på (det var lidt for stramt til at jeg kunne have haft det på hele dagen)

post-35647-1244203324.jpg

post-35647-1244203338.jpg

og da folk så ellers kom tilbage fra rygepause og vi skulle til desserten så begyndte den ellers lige så stille: "vil vil se et strømpebånde, vi vil se et strømpebånd, strømpebånd, vil vil se et strømpebånd!!! og så måtte jeg jo op på stolen...

post-35647-1244203468.jpg

Vi havde ellers undgået det hele aftenen, fordi vi havde fået at vide, at der ikke var noget med at stå på stolene... men folk kunne jo ikke se mit fine strømpebånd ellers...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer