Miss-Lena

Hvordan ser det her ud?

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op det er godt der er så lang tid til jeg skal tage den endelige beslutning... Jeg er en rigtig vægt, der slet ikke kan vælge (I skal se mig, når jeg skal vælge pizza ;) ).

Måske skal jeg være klar til flere løsninger, så jeg kan vælge lige inde brylluppet.

I øvrigt spurgte jeg om samme spørgsmål inde i et andet forum, der ikke kun er om bryllup. Der var vandene mere delt. Nogen synes det var meget lidt brude agtigt, nogen mente det skar mig over på midten (altså visuelt) og andre igen syntes det var flot.

0

Del dette indlæg

Nogen synes det var meget lidt brude agtigt, nogen mente det skar mig over på midten (altså visuelt) og andre igen syntes det var flot.

Den der skæren over på midten vil helt sikkert undgåes med en mindre mørk farve :boohoo:

Og det er da TOTALT brudeagtigt.. En brud med stil :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Synes bestemt, det er brudeagtigt; har set rigtig mange modeller med bånd i diverse farver, men specielt i sort i og brun. Meen selvom jeg synes, det kan se super fedt ud, er der noget ved din kjole, som jeg ikke synes egner sig til det bælte... Måske er det som om, du bliver skåret over eller måske er det fordi bæltet er for "lige" i taljen ift. overdelens overgang til tyl (gav det mening?) Jeg tænker, det ville være smukkere og mere flatterende, hvis bæltet "hang"... Men det er jo bare min mening :cheerleader3: Kender til at være ramt af ens stjernetegn (- Er født i jomfruens tegn) og kan se, du må gå meget igennem, men det er bestemt til inspiration for os andre :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes ikke det klæder din kjole med det mørke bånd, fordi underkanten på corsagen/toppen er rund. På Marieask's kjole er overgangen til tyl derimod vandret, og så går det bedre...

Men bryder mig ikke så meget om det mørke bånd i det hele taget, så skal jeg stemme for eller imod så vil jeg sige Nej!

Vi du gerne have en kant, så få farver på den der skønne bolero du har i stedet for!

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres svar - det har bestemt givet mig noget at tænke over.

Jeg prøvede lige at lægge noget sort stof op til den champagnefarvede top - det er faktisk ikke ringe, da den er lidt varmere i farven end ivory eller hvid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej. det ser super godt ud med båndet, men jeg er så typen som synes at sort ikke høre hjemme til et bryllup, da sort betyder død.

Men må altså også lige sige " Hold da kæft, hvor den kjole sidder godt på dig" :cheerleader3::boohoo:()()

Nu er det ikke sååååå mange milioner år siden brude blev gift i sort ;)

0

Del dette indlæg

hej. det ser super godt ud med båndet, men jeg er så typen som synes at sort ikke høre hjemme til et bryllup, da sort betyder død.

Men må altså også lige sige " Hold da kæft, hvor den kjole sidder godt på dig" :cheerleader3::boohoo:()()

Nu er det ikke sååååå mange milioner år siden brude blev gift i sort ;)

Er de måske ikke også døde allesammen?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Nu har jeg så ikke noget imod sort til bryllupper... ;) og synes sagtens at det kan være super elegant med et sort bånd om livet!

Men til din kjole, søde Miss-lena, vil jeg klart vælge din super fede bolero! Synes den er så vild og ville gerne selv have en lignende!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer