Miss-Lena

Hvordan ser det her ud?

39 indlæg i dette emne

Hej har sort bånd på min kjole, (s. 3 i min planlægning) så jeg er totalt fortaler for båndet - synes det er så fint! Men din kjole er meget anderledes end min, så den vil bestemt også være rigtig fin uden... Jeg tror du skal blive enig med dig selv om du er prinsesse-prinsesse, eller prinsesse med kant ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej har sort bånd på min kjole, (s. 3 i min planlægning) så jeg er totalt fortaler for båndet - synes det er så fint! Men din kjole er meget anderledes end min, så den vil bestemt også være rigtig fin uden... Jeg tror du skal blive enig med dig selv om du er prinsesse-prinsesse, eller prinsesse med kant ;)

Din kjole er bare sååååå flot med det sorte bånd. Jeg har heldigvis lang tid til at finde ud af om det passer til min :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Din kjole er bare sååååå flot med det sorte bånd. Jeg har heldigvis lang tid til at finde ud af om det passer til min :boohoo:

1000 1000 tak. Der er jo også meget delte meninger om den ting, men jeg går efter min mavefornemmelse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså hvis det virkeligt skal have kant, så skal du vel have den slidte deminjakke på i stedet for boleroen!

Men jeg tænker at man kan da finde på massere af ting uden det lige behøver at være det sorte stramme bånd.

Treadjack: Da jeg skulle konfirmeres var der en af pigerne som havde et rødt bånd rundt om maven, sådan i den rigtigt julerøde farve... hun lignede en marcipangris. Nå men nu fik jeg det billede af hende på min nethinde!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Altså hvis det virkeligt skal have kant, så skal du vel have den slidte deminjakke på i stedet for boleroen!

Men jeg tænker at man kan da finde på massere af ting uden det lige behøver at være det sorte stramme bånd.

Treadjack: Da jeg skulle konfirmeres var der en af pigerne som havde et rødt bånd rundt om maven, sådan i den rigtigt julerøde farve... hun lignede en marcipangris. Nå men nu fik jeg det billede af hende på min nethinde!!! :cheerleader3:

Selvfølgelig er der mange ting med kant - men det skal jo også være noget jeg selv kan lide... Og en denim jakke er ikke med på den liste - hverken til bryllup eller hverdag. Plastik sandaler i neonfarver, hundehalsbånd og tidsler i buketten er heller ikke på listen ;)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Selvfølgelig er der mange ting med kant - men det skal jo også være noget jeg selv kan lide... Og en denim jakke er ikke med på den liste - hverken til bryllup eller hverdag. Plastik sandaler i neonfarver, hundehalsbånd og tidsler i buketten er heller ikke på listen ;)

:boohoo: Du er for sjov! Kan ellers se det for mig - bryllup fra helvede!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Treadjack: Da jeg skulle konfirmeres var der en af pigerne som havde et rødt bånd rundt om maven, sådan i den rigtigt julerøde farve... hun lignede en marcipangris. Nå men nu fik jeg det billede af hende på min nethinde!!! :thumbsupsmileyanim:

Så heller ingen gule badeænder? Kunne ellers lige se sådan en på sned oven på hovedet!!!

0

Del dette indlæg

Snittet mellem top og tylt synes jeg ikke passer med snittet båndet giver. du bliver skåret forkert. den er såååååå fin til dig uden bånd, så hvorfor dog putte det på??

kan godt lide bånd på kjoler bare ikke din.

bare min mening, men sunes så også man skal gøre som man selv bedst synes, så man føler sig rigtig lækker den dag!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har ret, man skal gøre som man selv føler... :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved slet ikke endnu hvordan jeg vil have kjolen stylet, synes den giver så mange muligheder. Men det er nok meget godt, for ellers kunne jeg jo fortsætte med at købe kjoler i en evighed - der er såååå mange skønne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer