mariesolskin

Feststeder Sønderjylland...

11 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Jeg er fortsat i overvejelses fasen i forhold til valg af feststed.

Jeg har følgende feststeder i tanke:

- Krusmølle

- Restaurant Knapp

- Skyttegården

- Ballebro færgekro.

Nogen der har gode eller dårlige erfaringer med ovenstående ?

Puha, det er godt ok svært. Der er mange overvejelser, både i forhold til pris og omgivelser!!!

Knus Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har engang for mange år siden været på Ballebro færgekro

Det er virkelig flot og super mad

Men det er bare dyrt

Der er også Fakkelgården omkring Kollund og Benniksgård ved Rænkenæs

De er nok også meget dyre, men lækre.

Ved også ved Fiskenæs i Gråsten er der et forholdsvis nyt ferie sted, med en fin restaurant, men ved ikke hvordan maden er.

Jeg er selv ved at lede efter noget, bare på Als.

Kender du noget der?

0

Del dette indlæg

Tusind tak for dit svar :)

Jeg planlægger også bryllup til august næste år - men der er fortsat ingen dato. Det er godt nok sværere end forventet at finde det helt rigtige feststed ;)

Jeg må indrømme, at jeg fuldstændig har forelsket mig i Krusmølles lokaler... Det koster 700 kr. pr. kuvert og det er selvfølgelig dyrt... Pyh, det er svært.

Vi har overvejet at leje lokaler, men er kommet frem til vi ikke ønsker at stå med det hele før, under og efter festen.

Hilsen Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kan det måske nok betragtes som den nordligste udkant af Sønderjylland - hva´ ved jeg, jeg er ikke indfødt ;) - men vi holdt vores fest på Restaurant Skamlingsbanken. De var virkelig lækker mad og god service, selvom de havde 3 selskaber igang samtidig, hvoraf vi var klart det mindste. Manden min syntes heldigvis at han havde fået den rigtige af de tilstedeværende brude :)

Og så er udsigten jo helt fantastisk!

http://www.restaurantskamlingsbanken.dk/

Men igen, det er måske for langt væk for jer...

Der er også noget der hedder Jels Voldsted i Rødding, men det har jeg ingen erfaring med, det ser bare hyggeligt ud.

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Jeg har hørt at Skyttegården skulle være rigtigt godt, og så er kuvertprisen på 495,-kr !!

Se evt. deres hjemmeside.

Både Knapp og Ballebro er fine steder, men det koster så også derefter.

:)

Vi skal giftes næste år, og holder festen på Kværs Kro

Hilsen

Mona

Hej allesammen,

Jeg er fortsat i overvejelses fasen i forhold til valg af feststed.

Jeg har følgende feststeder i tanke:

- Krusmølle

- Restaurant Knapp

- Skyttegården

- Ballebro færgekro.

Nogen der har gode eller dårlige erfaringer med ovenstående ?

Puha, det er godt ok svært. Der er mange overvejelser, både i forhold til pris og omgivelser!!!

Knus Marie

0

Del dette indlæg

Vi har lige holdt vores bryllup på Restaurant Knapp (i lørdags den 30.maj) !!Det var en helt fantastisk oplevelse og alt gik som det skulle! Det er en smagsoplevelse uden lige og jeg kan kun anbefale dem!

Mine forældre har prøvet ballebro og de vil til enhver tid foretrække Knapp!! Krusmølle er vist ok...

Det er alle 4 steder lidt dyre, men jeg VED at knapp er VIRKELIG god mad og det er en oplevelse i sig selv! Og det er ikke små portioner - Dvs man kan blive mæt af maden!!! Tjenerne er i godt humør og du venter ikke længe på det du bestiller. De er meget professionelle, men man kan slappe af dernede og man er ikke forpligtet til at blive siddende på sin plads mellem retterne! Det er et fint sted, men samtidig et sted hvor man kan være sig selv. Derudover er omgivelserne MEGET smukkere end ved ballebro og krusmølle!

:boohoo:

Du kan nok høre at jeg kun kan anbefale Knapp :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for input.

Jeg har overvejet Restaurant Knapp - dels fordi vi selv bor i Løjt Kirkeby og dels fordi vi har været til fest der tidligere og ved at der er nogle romantiske omgivelser. MEN... Vi ville helst have glassalen, men vi er for mange personer til at være der.

Vi var på Krusmølle i lørdags for at se festlokalet, der var dækket op til et bryllup. Vi var helt solgt! Der var en anderledes og rustik stemning. Det var lige os. Vi har booket Krusmølle - vælger at se bort fra pris og vælge med hjertet.

0

Del dette indlæg

Hej.

Vi fejrede vores bryllup på Øster Højst kro ved løgumkloster. Det var virkelig et godt sted, og maden var fantastisk. Servicen i top, og prisen meget fair.

Vi kom alt i alt af med 27000 kr. (kuvertprisen for midagen med drikkevarer ad. lib. var vist 448 kr.) for kaffe, middag og natmad, samt drikkevarer ad lib. og vi var 57 til festen.

Derudover fik vi værelse og morgenmad med i prisen, og en fin gave fra kroen.

De har en hjemmeside, så hvis du googler efter det, finder du det sikkert.

De vil til enhver tid få mine varmeste anbefalinger.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer