Miss-Lena

Chaircovers

12 indlæg i dette emne

Hej

Altså det nyeste lille zilla-frø, der ligger og spirer i mit hoved er seatcovers - den der lidt amerikanske ting, hvor man dækker stolene med stof for at fuldende farvetema og skjule evt. kedelige/grimme stole.

Det er jo noget af en ekstra udgift, hvis man skal have sådan nogle, men det giver altså lige lidt ekstra WAUUUU til et fælleshuset/teltet/kroen eller hvor man nu holder festen.

Er der nogen herinde der skal have seatcovers?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette er noget jeg også overvejer meget kraftigt...(jeg har sådan et indre detalje-uhyre, som næsten ikke kan tåle hvis ikke alt er 100% gennemført! :) )...meeeen som du selv nævner, så er det bestemt ikke billigt, så ved ik helt hvordan jeg klarer den!!! :cheerleader3:

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja min familie synes jo i forvejen jeg er mega bridezilla, så jeg kan ligeså godt gå hele vejen og derfor skal vi også have en form for chaircovers. Stolene i spisesalen på efterskolen ser sådan her ud og det er jo ikke just kønt...

post-20008-1244468057.jpg

Jeg forestiller mig egentlig at sy sådan nogle hætter man trækker ned over ryglænet og så måske en sløjfe af lyslilla tyl. Jeg har købt noget hvidt stof, da der var udsalg på Kvadrat som er en stof virksomhed i nærheden. Nu venter jeg så på sommerferie, så jeg kan komme i gang!

post-20008-1244468392.jpg

0

Del dette indlæg

iiih... jeg er også gennemført zilla og alle VED jeg er det... og jeg vil også MEGET gerne have stolebetræk, men jeg tror jeg syer dem selv, så når jeg liiige kommer op i hallen hvor vi skal holde det vil jeg lige tage mål af en stol og så få lavet en prøve og så regne prisen ud på hvad det koster at lave dem selv, frem for at købe dem.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cala art: Måske skulle du søge på 'chair covers' i stedet for 'seat covers'? Det vrimler med dem på Ebay... Men jeg mener faktisk også, at du kan købe nogen i møbelforretningernen (når det nu er til spisebordsstole i hjemmet og ikke til fx 70 personer til en fest), fx Ikea eller Ilva...

Redigeret af Forår2009
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer