anitaelise

Er det mig der er galt på den?

13 indlæg i dette emne

Prøver at gøre det kort.

Havde for et års tid siden en veninde som jeg havde kendt i mange år. Efter et voldsomt skænderi hvor hun truer mig med tæsk har vi så ikke rigtig snakket sammen. Hun er derfor heller ikke inviteret til vores bryllup. Det er hendes søster så, for hende har jeg altdi haft et fantastisk forhold til, som om hun var min søster osse.

Igår skriver hun så altså søsteren at hun desværre ikke kan deltage i brylluppet, men gerne vil komme i kirken sammen med sine forældre, som jeg osse har haft megen gavn af. Nå jamen fint nok tænker jeg og skriver så at det glæpder jeg mig da til. Skriver efterfølgende at jeg ikke håber at K kommer med. Får så´svar tilbage at det kan jeg ikke være bekendt at skrive!!!! ØH JO DET ER MIT BRYLLUP!!!!! Jeg blev sgu lidt gal. For jeg gider ikke at hun møder op og ødelægger min store dag. JEg har intet at sige til hende og da slet ikke på lige netop den dag.

Er jeg gal på den eller????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min personlige mening er at man ikke skal se folk man ikke kan lide på lige netop den dag...

Og du var jo næsten nødt til at sige det, for at udelukke risikoen for at hun kom med...

Men det er nok også svært for din veninde at du er sådan uvenner med hendes søster.... Så måske kan jeg godt forstå hendes reaktion lidt... det er aldrig sjovt at være en lus mellem to negle...

Jeg synes dog ikke det skal ændre din beslutning om at hun ikke skal med... medmindre i kan snakke ud om tingene inden evt?

0

Del dette indlæg

Kan satnes følge søsteren. Det er ikke rart for hende.

Og nej jeg tror ikke der er håb for forsoning. Alle de gange vi har aftalt at mødes for at tale ud, ja så aflyser hun i sidste øjeblik. Så jeg ved ikke lige hvordan vi skulle klare den. Og ja jeg har nok bare lidt svært ved at glemme alle de ting hun sagde den dag. Hun sagde bl.a. at hun håbede min søn(som jeg ventede dengang) var en andens! Og så har hun fortalt så mange løgne omkring mig, min kommende mand og børnene!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg ville også være ked af at have en i kirken, som jeg bestemt ikke ønskede at se på på min bryllups dag. Men når det er sagt kan du ikke forhindre hende i at komme i kirken. Et bryllup er en offentlig handling på et offentligt sted, så har hun lyst til at komme til glo bryllup så er hun i sin fulde ret til det. Men hvis det var mig, ville jeg da ikke komme til en begivenhed uanset hvor offentlig den var, hvis det ikke var for at være glad på brudeparrets vejne og da slet ikke hvis jeg vidste, at min tilstedeværelse ikke var ønsket.

Jeg håber for dig, at hun har forstået budskabet og at søsteren og forældrene kommer og godt kan forstå din udmelding!!! :balloons:

0

Del dette indlæg

Nej jeg ville også være ked af at have en i kirken, som jeg bestemt ikke ønskede at se på på min bryllups dag. Men når det er sagt kan du ikke forhindre hende i at komme i kirken. Et bryllup er en offentlig handling på et offentligt sted, så har hun lyst til at komme til glo bryllup så er hun i sin fulde ret til det. Men hvis det var mig, ville jeg da ikke komme til en begivenhed uanset hvor offentlig den var, hvis det ikke var for at være glad på brudeparrets vejne og da slet ikke hvis jeg vidste, at min tilstedeværelse ikke var ønsket.

Jeg håber for dig, at hun har forstået budskabet og at søsteren og forældrene kommer og godt kan forstå din udmelding!!! :balloons:

Lige præcis. Ved godt jeg ikke kan forhindre hende i det.

Og den med tilstedeværeslen...ja lige præcs derofr kunne hun finde på at møde op, fordi hun ved at jeg vil blive ked af det.

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig kan det ses som et irretationsmoment hvis hun møder op i kirken... men prøv at vende den lidt på hovedet og træk på smilebåndet...

I holder bryllup - en glædens dag - alle smiler og er glade.

Hun møder op i kirken - af uvisse årsager, men måske for at gøre dig ked af det (visse folk er dybt forskruede)

Du ignorerer hende TOTALT!

Du smiler, er glad og elsker din bryllupsdag, men skænker ikke hende et blik.

Festlighederne i kirken er slut og I fortsætter den dejlige dag sammen med de gæster I har inviteret og som I har valgt at dele dagen med...

Hun kan gå hjem for sig selv.

Hvem er det der står med en lang næse bagefter? Hvem er det der går glip af den dejlige fest?

Det er i hvert fald ikke jer :balloons:

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig kan det ses som et irretationsmoment hvis hun møder op i kirken... men prøv at vende den lidt på hovedet og træk på smilebåndet...

Hun møder op i kirken - af uvisse årsager, men måske for at gøre dig ked af det (visse folk er dybt forskruede)

Festlighederne i kirken er slut og I fortsætter den dejlige dag sammen med de gæster I har inviteret og som I har valgt at dele dagen med...

Hvem er det der står med en lang næse bagefter? Hvem er det der går glip af den dejlige fest?

Det er også lidt sådan jeg tænker. Hvad sker der ved hun ser dig i din flotte kjole komme strålende op ad kirkegulvet. Du vil sikkert ikke engang sanse at hun er der. dem der kommer i kirken er jo ikke nogen du skal se på resten af aftenen og du har jo smadre travlt med alt muligt andet. så hvis hun gerne vil se dig stråle så kan jeg ikke se noget som helst galt i det. Men det er bare min mening.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæhæ, super måde at vende den om på. Det tror jeg godt jeg kan tilslutte mig. Sådan lidt "du må da gerne se mig være glad og lykkelig og super smuk og så kan du gå alene hjem bagefter med et surt fjæs" Ta den! Synes jeg helt klart er den bedste løsning indtil videre. :biggrin::)

0

Del dette indlæg

Hæhæ, super måde at vende den om på. Det tror jeg godt jeg kan tilslutte mig. Sådan lidt "du må da gerne se mig være glad og lykkelig og super smuk og så kan du gå alene hjem bagefter med et surt fjæs" Ta den! Synes jeg helt klart er den bedste løsning indtil videre. :biggrin::)

Hihihihi den hopper jeg sgu med på!

Men ja ja lige nu ser det ud til at ingen af dem kommer. Fik åbenbart trådt hende over tæerne...men ja ja så er der da heldigvis plads til alle os andre

0

Del dette indlæg

UUh ha sikken noget rod hva!? Der er også den mulighed at alliere sig med toastmasteren eller en anden som 100% sikkert kommer i kirken og få ham/den til på en pæn måde at informere hende om at hun ikke er ønsket på stedet (hvis hun altså skulle møde op).

Det gjorde min veninde til hendes bryllup sidste år fordi hun havde et meget meget dårligt forhold til sin biologiske far og vidste at det ville ødelægge dagen for hende hvis han var der... han kom dog heldigvis ikke, men hun var glad for at vide at der var nogen til at tage sig af sagen hvis han nu var mødt op.

0

Del dette indlæg

Hvad med at vende den lidt om ???

Altså - hvis hun virkelig kommer, så får hun jo set (klasket op i hendes ansigt) dit glade ansigt som bare ikke kan undlade at storsmile den dag ;)

Jepz, har jeg osse valgt at sige til mig selv. Har så lige erfaret at hun åbenbart har opsnappet den og derved fået resten af familen til at sige at hvis ikke r velkommen så kommer de heller ikke!!!! Rigtig øv situation, for det er folk jeg har haft meget at gøre med og hendes forældre har ligesom været mit 2. sæt forældre. Men ja ja må jo bare indse at blod er tykkere end vand, og glæde mig over at dem der så kommer holder af mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sikke et dilemma, men det ser da heldigvis ud til at hun ikke kommer. men desværre så kommer de andre så heller ikke, men der er du nød til at sige til dig selv at det er sku bare ærgeligt så er de heller ikke det værd. hvis de ikke kommer pga noget som de egenlig (som voksne mennesker) burde blande sig udenom da det er en sag mellem dig og hende og ikke en sag mellem dig og hele familien, tja så ville jeg hvis det var mig også helst have at alle blev væk.

Jeg har også allieret mig med min kusine, min fætter + min faster og onkel at hvis nu min biologiske far skulle få den sindsyge ide at kører hele vejen til thyborøn (på scooter HAHA eller i lånt bil) for at se mig i kirken at de så vil få forklaret ham at han altså absolut IKKE er ønsket. (han er alkoholiker, derfor så mange hjælpere). Min kusine har endda sagt at hvis han kommer skal hun sku nok stille sig i døren så han ikke kan komme ind. he he. MEN ja man kan desværre ikke forbyde folk at komme i kirken, desværre. det kunne jeg godt have brugt lige netop i den her situation.

:balloons: selv om du er ked af at de holder sig væk alle sammen er det måske det bedste, når nu de absolut skal blande sig i hvad der er mellem dig og hende.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer